هتل‌های نزدیک فرودگاه جدید استانبول

داشتن مشکلاتی مانند اینکه ممنوع الخروج هستید، پروازتان تاخیر دارد یا لغو شده است یا در حین پرواز جابجا شده اید یک وضعیت عادی است که مسافران تور استانبول با آن روبرو می‌شوند. در این شرایط باید خونسر باشید و سعی کنید هتلی را در نزدیکی فرودگاه برای گذراندن شب پیدا کنید. فرودگاه جدید استانبول برای مسافران امکان هتل درون فرودگاه را فراهم کرده است.

اما برای کسانی که می‌خواهند شب را در نزدیکی فرودگاه جدید استانبول بگذرانند، می‌توان گفت که هیچ هتلی در فاصله 14 کیلومتری از این فرودگاه قرار ندارد. به این دلیل که این فرودگاه در انتهای شمالی استانبول، در حدود 45 کیلومتری از مراکز شهری مانند سلطان احمد و تقسیم ساخته شده است.

اما هتل‌های مختلفی وجود دارد که در فاصله 14 تا 30 کیلومتری از آن واقع شده‌اند. ما در لیست زیر نزدیک‌ترین هتل‌ها به فرودگاه جدید استانبول را جمع آوری کرده‌ایم. تمام هتل‌های نزدیک در خارج از مرکز شهر واقع شده‌اند، بنابراین شما می‌توانید شبی راحت داشته باشید و مشکل ترافیک را در رسیدن به پرواز خود نداشته باشید. امکان رسیدن به فرودگاه از این هتل‌ها بین 15 تا 30 دقیقه خواهد بود.

 

YOTEL - هتل فرودگاهی

داخل ترمینال فرودگاه

YOTEL، برند هتل‌های مبتکرانه با مرکزیت لندن، در فرودگاه جدید استانبول فعالیت می‌کند و از باکیفیت‌ترین هتل‌های استانبول است. YOTEL در دو بخش جداگانه IST ،YOTEL فرودگاه استانبول (درفاصله دور تا بخش پرواز) و YOTELAIR (در فاصله نزدیک به بخش پرواز) با 451 اتاق یا کابین خدمت رسانی می‌کند. همچنین امکان رزرو ساعتی را نیز فراهم کرده است.

آدرس: ترمینال خروجی فرودگاه جدید استانبول، Arnavutkoy، استانبول

 

بخوانید: معرفی دیدنی‌ترین کلیساهای استانبول

 

 

هتل کلوپ دوروسو

حدود 14،3 کیلومتر و 13 دقیقه با فرودگاه جدید استانبول

هتل Durusu Club نزدیکترین هتل به فرودگاه استانبول است. هتل Durusu Club احاطه شده توسط جنگلهای سبز و زیباترین نقاط سرسبز استانبول است که محیطی آرام با اتاقهای دارای تهویه هوا، تلویزیون ماهواره‌ای و مینی بار ارائه می‌دهد. تمام اتاق‌های هتل با مبلمان مدرن چیدمان شده است و دارای صندوق امانات و حمام با سشوار هستند. برخی از اتاق‌های خاص دارای اتاقی با فضای بزرگ هستند. همچنین رستوران la la carte در این هتل غذاهای سنتی و بین‌المللی سرو می‌کند. به علاوه می‌توانید میان وعده‌ها و کوکتل‌های مختلفی را در کافه میل کنید. همچنین می‌توانید به کاوش در منطقه، اسب سواری و دوچرخه سواری بروید.

آدرس: Boyalık Mahallesi ، Durusu Park Cd.، Arnavutkoy ، Istanbul

 

 

پارک مسافرخانه، هتل Radison Istanbul Odayeri

4 ستاره، در حدود 15،4 کیلومتر و 16 دقیقه با فرودگاه جدید استانبول قرار دارد.

این هتل اقامت شاد و راحت را در یکی از 97 اتاق مهمان خود که دارای اینترنت بی‌سیم و پرسرعت، سیستم کنترل دما، تلوزیون‌های هوشمند 43 اینچی LED و مشرف به مناظر باشکوه است ارائه می‌دهد. در کنار رستوران، این هتل دارای استخر روباز و مرکز تناسب اندام هم هست که رفاه بیشتری به شما تقدیم می کنند. WiFi رایگان در اماکن عمومی و پارکینگ رایگان نیز قابل استفاده هستند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به بار، خدمات 24 ساعته اتاق و یک مرکز تجاری اشاره کرد.

آدرس: Odayeri Mah. Selçuk Bey Sok. No:27 Eyup, Istanbul

 

بخوانید: رفت و آمد از فرودگاه جدید به شهر استانبول

 

 

هتل کانال کارابورون

2 ستاره ، در حدود 19،6 کیلومتر و 23 دقیقه از فرودگاه جدید استانبول

اتاق‌های موجود در هتل کانال کارابورون مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و رادیو هستند.

آدرس: Karaburun Mahallesi, Sahil Cd. No:46, Arnavutkoy, Istanbul

 

 

Kemer Country Hotel

5 ستاره ، حدود 24 کیلومتر و 25 دقیقه از فرودگاه جدید استانبول

از فرودگاه به راحتی می‌توانید به این هتل 5 ستاره دسترسی پیدا کنید. وای‌فای رایگان در کلیه اتاق‌ها، حراست 24 ساعته، نظافت روزانه، سرویس تاکسی، صندلی چرخ‌دار قابل دسترسی تعدادی از امکاناتی هستند که این هتل را از دیگر هتل‌های شهر جدا کرده. وارد یکی از 35 اتاق شوید و با طیف گسترده‌ای از امکانات مانند تلویزیون LCD / پلاسما، قفسه لباس، چای رایگان و اتاق رختکن روبرو شوید. این هتل امکانات فوق العاده‌ای از جمله مسیرهای پیاده روی، زمین مینی‌گلف، اتاق یوگا، مرکز تناسب اندام و سونا را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بعد از یک روز شلوغ در شهر بتوانید استراحت کنید.

آدرس: KCC Tesisleri Atlıspor Cad Hayat Binası No.: 7، Eyup، Istanbul

 

بخوانید: رفت و آمد از فرودگاه آتاتورک به شهر استانبول

 

 

همپتون توسط هتل هیلتون Kayasehir استانبول

3 ستاره ، حدود 31 کیلومتر و 30 دقیقه با فرودگاه جدید استانبول فاصله دارد.

در هنگام بازدید از استانبول Hampton by Hilton Kayasehir گزینه مناسبی برای اسکان است. این هتل 3 ستاره هر ساله مسافران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند. هتل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی آسان به مراکز دیدنی استانبول را امکان پذیر می‌کند. هیلتون در سرتاسر جهان به دلیل خدمات با کیفیت و کارکنانش مشهور است و این هتل نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای مثال از امکانات هتل، سرویس‌های 24 ساعته اتاق، پذیرش 24 ساعته، پذیرش سریع، انبار چمدان، وای‌فای در اماکن عمومی را می‌توان نام برد.

آدرس: Kayabaşı Mahallesi, Şehit Mustafa Bozoklu Caddesi 5/1, Başakşehir, Istanbu

 

مطالب مرتبط