هتل‌های تاریخی و ارزان در تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان و مرکز اصلی تجارت و سیاحت این کشور است و محبوبترین مقصد مسافران تور گرجستان است. با این که این روزها در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حرف از پیشرفت و سرمایه‌گذاری‌های توریستی در این شهر است اما تاکنون حال و هوای این شهر تاریخی باقی مانده است. یکی از بهترین محلات این شهر همان مرکز شهرش است. هتل‌ها عموما در این قسمت شهر گران‌قیمت هستند که مسافران با بودجه محدود از اقامت در آن چشم‌پوشی می‌کنند. ما در این پست هتل‌های تاریخی مقرون به صرفه از 29 دلار را معرفی می‌کنیم.

 

Red Fox Guesthouse

این مهمانخانه در مرکز شهر و در نزدیکی حمام گوگرد و اسپای چرلی آبانو قرار گرفته است و میتوان گفت یکی از ارزانترین هتل‌های تفلیس است. شما در این مهمانخانه به امکاناتی نظیر چای و قهوه، منطقه عمومی نشیمن، امکانات رختشویی و ... دسترسی خواهید داشت. به علاوه در اینجا استعمال دخانیات هم آزاد است. مهمانخانه امکانات استانداردی مثل اینترنت رایگان، صبحانه رایگان و پارکینگ رایگان را هم ارائه می‌دهد. شما در اتاق‌ها احساس راحتی خواهید داشت و می‌توانید از تخت خواب راحت، قهوه‌ساز و لوازم بهداشتی رایگان استفاده کنید. هر 12 اتاق این مهمانخانه دارای دکوراسیو روشن و امکانات رفاهی هستند. اگر دوست دارید روز را با نمای زیبای شهر شروع کنید یک اتاق تراس‌دار انتخاب کنید.

آدرس: 6 Firdousi St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: اقامت در هتل پنج ستاره رادیسون بلو تفلیس؛ گرجستان

 

 

هتل Sharden Villa

این هتل 3ستاره که در مرکز شهر قرار گرفته، در فاصله یک پیاده‌روی کوتاه با قلعه ناریکالا در تفلیس قرار گرفته است. این هتل نسبت به مورد بالا امکانات گسترده‌تر و مدرن‌تری ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های عمومی می‌توان به ویژگی خشکشویی و لباس‌شویی، پارکینگ و اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته و اطلاعات تور اشاره کرد. به علاوه هر 22 اتاق این هتل دارای دکوراسیون مدرن، روشن و دل‌باز بوده و تخت راحت و پنبه‌ای، دمپایی و تلوزیون صفحه تخت را ارائه می‌دهند. همچنین این اتاق‌ها سرویس بهداشتی و حمام مدرن با دوش بارانی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و حوله و دمپایی نیز برای استفاده‌تان در دسترس قرار داده‌اند.

آدرس: 42 42 Kote Afkhazi St, Tbilisi 0160, Georgia

 

 

Mercure Tbilisi Old Town

این هتل 4ستاره که روبروی رودخانه قرار گرفته و به یک مرکز خرید متصل شده دارای ویژگی‌های درخور و جذاب زیادی است و از لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان به شمار می‌آید. شما در اینجا می‌توانید از خدمات کامل اسپا، مرکز تناسب اندام 24 ساعته، مناطق نشیمن عمومی، اینترنت و پارکینگ رایگان استفاده کنید. به علاوه می‌توانید وقت خودتان را در کافه و یا تراس پشت بام آن هم سپری کنید و یا در مرکز تجاری 24 ساعته آن بگردید و اجناس خوبی پیدا کنید. همه 108 اتاق دارای وای‌فای رایگان، سرویس 24 ساعته اتاق و تلویزیون پلاسما با کانال‌های کابلی هستند. مینی‌بار، قهوه‌ساز و آب بطری رایگان از دیگر امکانات رفاهی در دسترس میهمانان برشمرده می‌شود. این اتاق‌ها دارای دکوراسیونی مدرن، زیبا و لاکچری هستند و امکانات دیگری مثل سرویس بهداشتی زیبا و به روز را با ویژگی‌هایی مثل دسترسی به سشوار و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند. جدا از این که اگر نیاز داشتید می‌توانید در سالن اجتماعات هتل کنفرانس و نشست برگزار کنید بلکه با هزینه اضافی شاتل فرودگاه هم در دسترس‌تان قرار می‌گیرد.

آدرس: 9, 0105 Vakhtang Gorgasali St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: اقامتی به یاد ماندنی در هتل شرایتون تفلیس

 

 

River Side Hotel

این هتل خانوادگی در مرکز شهر و در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد. شما در اینجا می‌توانید از دو رستوران، دو کافه و یک تراس پشت بام استفاده کنید و آزادانه سیگار بکشید. بوفه صبحانه، اینترنت و دسترسی به پارکینگ هم به صورت رایگان در دسترس‌تان قرار گرفته‌اند. به علاوه اتاق‌ها دارای عایق صوتی، اینترنت بی‌سیم رایگان و سرویس اتاق 24 ساعته هستند. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها لوکس و زیبا و به سبک کلاسیک طراحی شده و امکاناتی مثل  یخچال و فریزر و قهوه‌ساز، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های کابلی، تهویه هوا و گاو صندوق را هم ارائه می‌دهند. در این اتاق‌ها می‌توانید از حمام‌های مدرن با دوش، دمپایی و لوازمی مثل حوله و سشوار استفاده کرده و محیط دنج خودتان را تجربه کنید. برای امکانات بیشتر هتل خدمات خشکشویی و اتوبخار، و همچنین دسترسی به ماساژ را در نظر گرفته. با هزینه اضافی می‌توانید شاتل فرودگاه را نیز رزرو کنید.

آدرس: Right Bank and Mari Brosse Turn, Tbilisi 0108, Georgia

 

 

Citadines City Centre Tbilisi

هر آپارتمان این مجموعه شامل یک آشپزخانه با یخچال، اجاق گاز، مایکروویو و ماشین ظرفشویی می‌شود. برای رفاه و سرگرمی نیز تلوزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و یک دستگاه پخش دی‌وی‌دی و همچنین وای‌فای رایگان در دسترس قرار گرفته است. سرویس اتاق هم در صورت درخواست ارائه داده می‌شود. در این مجموعه شما می‌توانید از امکانات برجسته دیگری مثل مرکز تناسب اندام، یک مرکز تجاری 24 ساعته و یک مرکز همایش و کنفرانس نیز بهره‌مند شوید.

آدرس: Building 2a, 4 Freedom Square, Tbilisi 0105, Georgia

 

بخوانید: هتل‌های خانوادگی اطراف پل صلح در تفلیس

 

مطالب مرتبط