بهترین فضاهای همکاری در استانبول

استارتاپ و کارآفرینی در استانبول، بسیار رایج شده است. در این راستا، فضاهای همکاری بسیاری برای اینکه افراد هم فکر دور هم جمع شوند و کار کنند، ایجاد شده‌اند. بعلاوه این فضاهای همکاری، برنامه‌ها و کارگاه های آموزشی برای ارتقاء خلاقیت و پروژه‌های جدید، برگزار می‌کنند.

اگر با تور استانبول سفر می‌کنید و دغدغه یافتن مکانی مناسب برای انجام امور کاری‌تان را دارید، با ما همراه شوید. ما در این مقاله، به معرفی بهترین فضاهای همکاری در استانبول پرداختیم که بتوانید در آنها کار کنید و افراد جدیدی را ملاقات نمایید.

 

Atölye Istanbul

کارخانه آبجو سابق Bomonti در استانبول، اخیراً به یک مجموعه تبدیل شده است که بخش‌هایی از جمله سالن کنسرت، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و فضای دوست داشتنی همکاری مشترک Atölye Istanbul را دربر گرفته است. فضای کاری، در محیط پسا صنعتی با مبلمان ماژولار قرار دارد. در عین حال باید گفت که این فضای کاری، به صور هفتگی 101 کارگاه آموزشی‌، جلسات بازخورد، کلاس‌های یوگا و امکانات شادی و تفریح را برگزار می‌کند.

اگر هدفی به جز خرید و گشت و گذار در بهترین مراکز خرید استانبول را دارید و میخواهید این چنین فضاهای کاری را در استانبول تجربه کنید، Atölye Istanbul بهترین تجربه شما خواهد شد. همچنین با هدف گردهم آوردن مردم و فعال کردن پروژه‌های مشارکتی، این فضا طیف وسیعی از ابزارهای نمونه‌سازی دیجیتالی و فیزیکی و همچنین ارائه فرصت های اجاره محل را برای برگزاری رویدادها ارائه می‌دهند. این فضای کاری، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 4 صبح باز است.

 

بخوانید: گردش شبانه در کافه و رستوران‌های استانبول

 

 

Kolektif House

Kolektif House، دارای سه شعبه در استانبول برای ارائه مشهورترین فضاهای همکاری است. همچنین این مرکز خدماتی از قبیل ماساژ، تنقلات، مناطق استراحت، کلاس‌های یوگا، صبحانه، تمرینات تنفس و آشپزخانه را ارائه می‌دهد. انواع گل و گیاه و میزهایی از چوب طبیعی، زینت‌بخش این فضاهای اداری هستند و به لحاظ زیبایی‌شناسی در ارتقای آن بسیار موثرند. در این مکان، امکان برگزاری رویدادها و جلسات نیز وجود دارد.

 

 

Workhaus

اگر در استانبول به دنبال یک فضای اداری ساده و اجاره‌ای دنج، بدون برگزاری رویدادهای جانبی و مسائل اضافی هستید، Workhaus بسیار مناسب شماست. در واقع این مجتمع اداری برای اجاره میز همکاری، دفاتر سرویس دهی و سالن اجتماعات در این مرکز در دسترس شماست. فضای بسیار مدرن با اتاق‌های جلسات شیشه‌ای، لامپ‌های صنعتی و مبلمان مینیمالیستی‌، مکان مناسبی برای کارها و برگزاری جلسات جدی است. Workhaus همچنین خدمات طراحی وب، طراحی گرافیک و خدمات ثبت برند تجاری را ارائه می‌دهد.

 

بخوانید: بیلیارد، دورهمی و خوش‌گذرانی در استانبول

 

 

Impact Hub

Impact Hub یک مکان همکاری مشترک و محل برگزاری رویدادها و بخشی از یک اجتماع جهانی است که بیش از 13000 کارآفرین، فریلنسر، فن‌آور، مشاور، سرمایه‌گذار، هنرمند و غیره دارد. شعبه استانبول این اجتماع همکاری، در قلب منطقه تجاری این شهر قرار دارد و چهار فضای منحصر به فرد را شامل می‌شود. در این فضاها، هم گروه‌های کوچک و هم بزرگ می‌توانند برای برگزاری کارگاه‌ها و یا راه‌اندازی استارت آپ گرد هم جمع شوند. این مکان همچنین، دارای بخش‌هایی دنج برای مطالعه و نیز غرفه‌های خصوصی است.

 

 

Habita

این فضای کاری مشترک، توسط 3 دوست صمیمی که تصمیم به ترک کار شرکتی خود گرفتند و مکانی لذت‌بخش برای اشتغال ایجاد کردند، تأسیس شد. فضای کافی Habita، آن را به مکانی مناسب برای رویدادهای مختلف تبدیل می‌کند. همچنین یک اتاق بزرگ در طبقه پایین وجود دارد که می‌تواند برای رویدادها و آموزش‌های شرکت استفاده شود. در Habita، می‌توانید یک دفتر خصوصی داشته باشید یا می‌توانید یک میز ثابت یا قابل جابجایی را انتخاب کنید. این مرکز، برای سازماندهی رویدادهای خود با سازمان‌هایی مانند بنیاد کارآفرینی همکاری می‌کند.

 

بخوانید: معروف‌ترین کافه‌های فضای باز در استانبول

 

 

Kamara Studio Offices

کامارا، دارای 6 شعبه است که در هر دو طرف اروپایی و آسیایی استانبول واقع شده‌اند. این مرکز، 125 دفتر کاری را در این مکان‌ها ارائه می‌دهد. همچنین، می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات دفتر مجازی بهره‌مند شوید. جالب است بدانید که دفاتر آنها، میزبان برندهای مطرح جهانی یعنی Google و Spotify هستند. همچنین فضای دنج ساختمان‌ها و آرامش حاکم بر آنها، از نقاط قوت این فضاهای کاری به شمار می‌آیند.

 

بخوانید: یک اسپرسو خوشمزه در کافه‌های استانبول

 

 

Idea Kadıköy

می‌توان گفت که Idea Kadıköy، یکی از جدیدترین فضاهای همکاری در استانبول است. این مرکز توسط شهرداری کادیکوی ساخته شده و اداره می‌شود. در طبقه همکف، یک فضای بزرگ همکاری وجود دارد که استفاده از آن رایگان است. در طبقه بالا، میزهای اختصاصی و سالن اجتماعات وجود دارد که فقط اعضای آن اجازه استفاده دارند. یکی از امکاناتی که این مرکز ارائه می‌دهد، اتاق بازی کودک است که توسط اعضایی که مایل هستند فرزندان خود را همراه داشته باشند، مورد استفاده قرار می گیرد.

این مکان در طول بهار و تابستان از محبوبیت بیشتری برخوردار است، زیرا دارای باغی بسیار بزرگ است که مشرف به دریای مرمره است. در کنار آن، یک کافه کوچک نیز قرار دارد که در آن می‌توانید ساندویچ، سالاد، غذا و همچنین نوشیدنی میل کنید. برای عضویت، باید فرم مربوطه را در وب سایت‌شان پر نمایید و منتظر شوید که در انجمن آنها پذیرفته شوید.

 

 

به نظر می رسد که بهترین فضاهای همکاری در استانبول، هیجان و انگیزه کارآفرینان را برای پیشرفت دوچندان می‌کند. از آنجا که دغدغه اولیه بسیاری از علاقمندان به راه‌اندازی استارت آپ وجود چنین مکانهایی است، لذا موسسان فضاهای کاری، گام بزرگی را در ایجاد اشتغال و بهره‌وری از نیروی کار در استانبول برداشته‌اند. این امر ارزشمند، علاوه بر ایجاد فضایی برای کار، خلاقیت و ایده‌پردازی را از طریق دورهمی‌های هدفمند گسترش می‌دهد.

مطالب مرتبط