معرفی محله Soi Rambuttri در بانکوک

سوی رامبوتری به موازات خائو سان کشیده شده است. اما با وجود نزدیکی این دو خیابان، دنیایی کاملا متفاوت دارند. سوی رامبوتری جایی است که شما می‌توانید ببینید بانکوک قبل از این که به شهر آسمان خراش‌ها تبدیل شود چه شکلی بوده است. این خیابان با شاخ و برگ درختانی که بر رویش سایه انداخته‌ بسیار دیدنی و جذاب است. به طور کلی گشت و گذار در این خیابان خیلی زمان‌بر نیست اما با طیفی از رستوران‌ها، کافه‌ها، و غرفه‌های خیابانی پوشیده شده که مسافران فرهنگ دوست را به خود جذب می‌کند. تور تایلند با کلی تجارب فرهنگی جذاب شما را به سرزمین ناشناخته‌ها هدایت می‌کند.

 

سوی رامبوتری

شما می‌توانید در منحنی خیابان رامبوتری ‌بپیچید و از انشعابات دور معبد Wat Chana Songkhram که از معابد دیدنی بانکوک است، دیدن کنید. به هر سمتی که می‌پیچید می‌توانید گنبد طلایی این معبد را ببینید. همانطور که اطراف معبد پرسه می‌زنید، می‌توانید زیر چشمی راهبانی را ببینید که در کوچه‌ها حرکت می‌کنند. اگر در ادامه راه به بن بست رسیدید نترسید و فقط به رستوران بروید و کمی استراحت کنید، چیزی بخورید و سپس به راه خود ادامه دهید. در شب با روشن شدن فانوس‌های کاغذی رنگی رامبوتری حس و حال جدیدی به خود می‌گیرد و کافه‌های شبانه شروع به کار می‌کنند. در واقع هرچه از خائوسان بیشتر فاصله می‌گیرید بیشتر احساس محلی در شما رسوخ می‌کند.

 

بخوانید: آشنایی با فستیوال‌های جذاب تایلند

 

 

Bombay Blues

این رستوران زیبای هندی که در نزدیکی سوی رامبوتری به سمت جاده Chao Fah قرار دارد و مورد علاقه محلی‌ها و بازدیدکنندگان است و از معروف‌ترین رستوران‌های غذای هندی در بانکوک است. دکوراسیون این رستوران جذاب و رنگی بوده و حس و حال دوستانه‌ای دارد. کفش‌هایتان را در بیاورید و پشت‌تان را به کوسن‌های مخملین بدهید و استراحت کنید. منو از انواع کاری‌های خوشمزه شگفت‌انگیز، گوشت گوسفند، نان‌ها و روتی‌های (نوعی نان) خانگی می‌شود. اگر گرسنه نیستید به تراس بروید و از سرویس نوشیدنی و قلیان سفارش دهید. شنبه‌ها این رستوران میزبان هندی‌های محلی است که به شما رقص بالیوودی یاد می‌دهند.

آدرس: Soi Rambuttri, Chao Fa Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

 

Madame Musur

این رستوران جنگلی جالب نوشیدنی‌های عالی و غذاهای خوشمزه تایلندی را سرو می‌کند. نوشیدنی جذابی که به اسم خود رستوران درج شده را سفارش دهید و از نوشیدنش در هوای گرمسیری و محیط سرسبز رستوران لذت ببرید. لم دهید و با صدای محو خیابان از خوردن کالباس گوشت و غذاهای تایلندی خوشمزه لذت ببرید. فرقی نمی‌کند تنها باشید یا با دوستان و خانواده به هر حال آن‌ها به خوبی از شما پذیرایی می‌کنند. این رستوران از ساعت 8 صبح تا نیمه شب باز است.

آدرس: Chakrabongse Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: ۸ برتری چیانگ مای نسبت به بانکوک

 

 

غذاهای خیابانی

مانند بیشتر نقاط بانکوک در امتداد رامبوتری که قدم می‌زنید غذاهای خیابانی خوشمزه‌ تایلندی را پیدا خواهید کرد. همانطور که در خیابان قدم می‌زنید غرفه‌داران غذای خیابانی را می‌بینید که در حال آماده‌سازی ظروف غذا، خرد کردن سبزیجات، کباب زدن مرغ و یا رول کردن اسپرینگ رول‌ها هستند. مکان‌های زیادی از ارابه‌دارن گرفته تا غرفه‌داران با صندلی‌های پلاستیکی کنار خیابان وجود دارد که بتوانید چیزی بخرید. از زبان اشاره استفاده کنید و چیزی غیر از پاد تایلندی را امتحان کنید.

 

 

ماساژ

خسته شدید؟ اگر در هر گوشه از بانکوک سالن ماساژی نباشد باید در این که به با تور بانکوک سفر کرده‌اید شک کنید! هر طرف بانکوک که بروید حتما سالن ماساژ پیدا می‌شود که رامبوتری از این قاعده مستثنی نیست. به یکی از سالن‌های ماساژ محلی بروید که کنار خیابان ماساژ ارائه می‌دهند. روی یکی از صندلی‌ها لم دهید و اجازه دهید پا و شانه‌هایتان را ماساژ دهند. این نه تنها خستگی شما را از بین می‌برد بلکه تماشای خیابان در حالی که نشسته‌اید و استراحت می‌کنید نیز جذاب است. در تمام رابوتری می‌توانید ماساژورها را پیدا کنید.

 

 

Wat Chana Songkhram

وقتی وارد این مجموعه می‌شوید حس روحانی آن به شما نفوذ خواهد کرد. شما به راحتی می‌توانید یک ساعتی را اینجا سر کنید. به کلاس‌های تدریس سرک بکشید، نقاشی‌های دیواری را تماشا کنید و به راهبانی که مراقبه انجام می‌دهند نگاه کنید. ورودی رایگان است و مردم محلی و گردشگران هر دو از این معبد بازدید می‌کنند. اما همانطور که حتما می‌دانید پوشیدن لباس مناسب به طوری که شانه‌ها و تا زانو پوشیده باشد الزامی است.

آدرس: Chakrabongse Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های محلی چیانگ مای

 

 

گالری ملی

خوشبختانه علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ می‌توانند از جذابترین گالری‌های هنری بانکوک بازدید کنند که شاید کمی خاک گرفته و قدیمی به نظر برسد اما میزبان برخی از نقاشی‌های رنگ روغن پادشاه تایلند مربوط به دهه 1960 است. به جز بخش دائمی گالری نمایشگاه‌های موقت هم برگزار می‌شود که غالبا خوب هستند و ایده‌‌های درباره هنر تایلند می‌دهند.

آدرس: 4 Chao Fa Rd, Chana Songkhram, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand

 

مطالب مرتبط