هتل‌های گودائوری در نزدیکی تفلیس

سفر با تور گرجستان فرصتی برای گشت و گذار در گودائوری از مناطق مرتفع و زیبای گرجستان که زمستان‌ها میزبان عاشقان اسکی و تعطیلات زمستانی برفی می‌شود را فراهم می‌آورد. این منطقه مرتفع که در دامنه‌های قفقاز گسترده شده در 2 ساعت سفر جاده‌ای از تفلیس و 40 دقیقه سفر هوایی فاصله دارد. در سفر به گودائوری گرجستان که مجهزترین پیست اسکی کشور را در خود جای داده و این فرصتی برای سرمایه گذاران فراهم آورده تا اقامتگاه‌های مختلفی در منطقه احداث کنند. ما در این مقاله به معرفی برخی از این نام‌ها می‌پردازیم.

 

Gudauri Inn

گودائوری‌این هتلی با تراس زیبا رو به منظره کوهستانی است که در 701 متری اولین ایستگاه بالابر گودائوری فاصله دارد و از بهترین هتل‌های کوهستانی در گرجستان است. این هتل انتخاب خوبی برای اقامت در سفر زمستانی به گرجستان است. این هتل دارای اینترنت و پارکینگ رایگان و رستورانی در محل است و اگر تمایل داشته باشید می‌توانید با هزینه اضافی شاتل فرودگاه هم درخواست کنید. اتاق‌های این هتل دارای تلوزیون صفحه تخت و کمد هستند و اتاق‌های بزرگ‌تر دارای فضای نشیمن هم هستند. به علاوه هر اتاق دارای حمام مدرن با امکانات بهداشتی و آرایش هم هست. شما در اینجا می‌توانید به تفریحاتی مثل اسکی، اسب‌سواری و دوچرخه‌سواری بپردازید.

آدرس: Daba Gudauri, 4702 Gudauri, Georgia

 

 

New Gudauri Loft 1 Apartment

اگر دوست دارید در فضایی خانگی و راحت با اعضای گروه‌ دوستانه‌تان اقامت داشته باشید و یا در سفری خانوادگی هستید و می‌خواهید فرزندان‌تان آزاد باشند آپارتمان نیو گودائوری انتخابی عالی است. این آپارتمان شامل واحدی 28 متری با اتاق خواب، سالن نشیمن، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام و یک پاسیو با چشم‌انداز کوهستان می‌شود. خود آپارتمان هم دارای رستوران، کافه و باغ است. در کنار تمام مزایایی که گفتیم نیو گودائوری یک زمین بازی، سرویس کرایه تجهیزات اسکی و دسترسی به اسکی در فضای آپارتمان را نیز ارائه می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید از پیاده‌روی و انجام اسکی لذت ببرید.

آدرس: New Gudauri Loft 1 Apartment, 4702 Gudauri, Georgia

 

بخوانید: لوازم ضروری برای سفر به گرجستان

 

 

Tsar Bani Spa Resort

تزار بانی نسبت به موارد بالا اقامت ارزان‌تری را ارائه می‌دهد اما از امکانات هیچ کم ندارد. اتاق‌ها کوچک‌تر و ساده‌ترند اما امکانات لازم را دارند. برخی اتاق‌های بزرگ‌تر با تراسی رو به کوهستان تماشای منظره‌ای دلنشین را هم ارائه می‌دهند. امکانات تزار بانی شامل پارکینگ خصوصی رایگان، اینترنت رایگان و پیشخوان 24 ساعته می‌شود. بالابر اسکی GoodAura در فاصله 807 متری هتل واقع شده است و دسترسی به آن آسان است. شما در اینجا می‌توانید از اسپا و خدمات درمانی گیاهی سنتی لذت ببرید. به خاطر خدمات مناسب و قیمت مقرون به صرفه تزار بانی از اقامتگاه‌های محبوب گودائوری محسوب می‌شود.

آدرس: Gudauri, 4702 Gudauri, Georgia

 

بخوانید: پوشش مناسب برای سفر به گرجستان

 

 

Time Out Hotel

هتل‌های قبلی را فراموش کنید. به قصد اسکی در بهترین پیست‌های اسکی گرجستان سفر می‌کنید؟ چه جایی بهتر از تایم اوت که دقیقا در محل پیست اسکی و مدرسه اسکی بازی قرار گرفته است؟ اتاق‌های هتل ساده، مدرن و روشن هستند. استفاده از رنگ‌های خنثی مثل طوسی و سفید باعث شده تا حس و حال زمستانی همچنان در فضای اتاق‌ها احساس شود. این اتاق‌ها شامل بالکن، میز کار، تلوزیون صفحه تخت، کمد و سرویس بهداشتی و حمام می‌شوند. هر روز صبح در هتل صبحانه قاره‌ای سرو می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید ناهار بیرون‌بر هم سفارش دهید. در اینجا تجهیزات اسکی‌بازی کرایه داده می‌شود و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها مانند پیاده‌روی و اسکی نیز ارائه داده می‌شود. بنابراین می‌توانید از تمام امکانات لازم برای تفریحات برفی استفاده کنید.

آدرس: Gudauri, 4702 Gudauri, Georgia

 

 

Gudauri Travel Apartments

آپارتمان‌های گودائوری تراول در نیو گودائوری در قلب اقامتگاه اسکی گودائوری واقع شده است. این مجموعه امکاناتی شامل اسکان، رستوران، کافه و دسترسی به ورودی پیست اسکی را ارائه می‌دهد. هر واحد دارای آشپزخانه‌ای مجهز به یخچال، اجاق گاز و کتری است. همچنین تلوزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با سشوار و دوش نیز در نظر گرفته شده است. به علاوه برای رفاه کودکان زمین بازی خوبی قرار داده شده تا با خیال راحت بتوانند تفریح کنند. در اینجا شما می‌توانید از اینترنت رایگان و سرویس کرایه تجهیزات اسکی استفاده کنید و از اسکی‌بازی و پیاده‌روی در اطراف لذت ببرید. از امکانات ویژه این آپارتمان‌ها می‌توان دسترسی به بالابرهای 3 Kudebi، 9 Khada Bombora و 6 Zuma اشاره کرد. در این مجموعه شما می‌توانید از امکاناتی مثل سونا، ماساژ و استخر هم استفاده کنید.

آدرس: New Gudauri Resort, 4702 Gudauri, Georgia

 

بخوانید: آیا گرجستان کشوری امن برای سفر است؟

 

 

فهرست هتل‌های گودائوری بلندبالاتر از چند نامی‌ است که در اینجا معرفی کردیم. شما می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و انتظاراتی که دارید اقامتگاه مناسب‌تان را به راحتی پیدا کنید.

مطالب مرتبط