هتل کارپه در قلب گودائوری، گرجستان

در مقاله‌های پیشین راجب گودائوری و پیست اسکی معروف آن که مدرن‌ترین و مجهزترین منطقه اسکی و ورزش‌های زمستانی گرجستان است گفته‌ایم و در مقاله سفر به گودائوری از دو هتل اصلی و برجسته منطقه نام بردیم. در اینجا می‌خواهیم به معرفی هتل Carpe Diem بپردازیم که امکانات رفاهی مدرنی در اختیار شما قرار می‌دهد و تعطیلاتی برفی و جذاب را برای شما رقم می‌زند. در سفر زمستانی با تور گرجستان می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید.

 

درباره هتل Carpe Diem

هتل کارپه در قلب گودائوری که از بهترین پیست‌های اسکی گرجستان است واقع شده و یکی از اقامتگاه‌های محبوب اسکی محسوب می‌شود و از بهترین هتل‌های کوهستانی در گرجستان است. این هتل در ارتفاع 2,172 متری از سطح دریا واقع شده و تنها 100 متر از بالابر اسکی فاصله دارد و نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در فاصله 15 دقیقه پیاده‌روی قرار گرفته است. دسترسی به این هتل آسان و امکانات رفاهی آن گسترده و مدرن هستند. همه چیز در این هتل جوری به کار گرفته شده تا شما را مجاب کند تا دوباره به آن بازگردید. یکی از موهبت‌هایی که این هتل و اتاق‌هایش از آن برخوردارند منظره خیره‌کننده قفقاز برفی و سفیدپوش است.

 

بخوانید: سفر به منطقه کوهستانی قفقاز در گرجستان

 

 

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

دکوراسیون داخلی اتاق‌های هتل کارپه معاصر و مدرن هستند. در اتاق‌ها از سرویس رنگ چوب، رنگ‌های طوسی و سفید به تکرار استفاده شده است. این اتاق‌ها در 12 دسته مختلف طبقه‌بندی شده‌اند که تفاوت برخی از آن‌ها وجود بالکن است و به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و تعداد افراد همراه‌تان داشته باشید. امکانات داخلی تمامی اتاق‌ها شامل تخت بزرگ و راحت، وای‌فای رایگان، سرویس بهداشتی و حمام مدرن، وان، حوله، سشوار، همچنین تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواری می‌شوند. به علاوه برای سازماندهی لوازم‌تان کمد و پاتختی هم وجود دارد. به اختصار چند نمونه از اتاق‌ها را معرفی می‌کنیم.

اتاق‌های استاندارد با بالکن برای دو بزرگسال و یک کودک مناسب است. این اتاق با نمای دیدنی از کوهستان بر روی وبسایت اصلی هتل 150 دلار برای هر شب رزرو می‌شود که البته برخی از سایت‌ها همچون Expedia در حال حاضر تخفیفات 20% در نظر گرفته‌اند و می‌توانید با قیمت پایین‌تری اتاق رزرو کنید.

 

 

اتاق سه خواب با بالکن، این اتاق‌ها نمایی از کوهستان ارئه می‌دهند و دارای سه تخت خواب بزرگسال راحت هستند. اتاق خواب از منطقه نشیمن جدا شده تا مهمانان راحتی بیشتری داشته باشند. همچون تمامی اتاق‌ها در این اتاق به مینی‌بار، سرویس بهداشتی مدرن  لوازم ضروری بهداشتی، و سیستم گرمایش دسترسی دارید. قیمت اقامت برای یک شب 150 دلار است که در حال حاضر شامل تخفیفات 20% می‌شود.

سوییت اکسپنسیو (Executive Suite) از اتاق‌های مدرن با طراحی دوبلکس است که امکان اقامت 3 نفر شامل یک تخت بزرگ کینگ و یا دو تخت یک نفره با قابلیت اضافه کردن یک تخت دیگر می‌شود. در اینجا شما نمای دیدنی و تماشایی از منظره کوهستان با سالن نشیمن مجزا را در اختیار دارید. این سوییت دوبلکس 35 متری مزه اقامتی لاکچری را به تعطیلات شما اضافه می‌کند. اقامت در این سوییت 200 دلار به ازای هر شب است.

 

بخوانید: بهترین اقامتگاه‌های گرجستان رو به مناظر زیبا

 

 

رستوران و کافه

شما هر صبح می‌توانید روزتان را در بوفه رستوران به صرف صبحانه‌ای رنگین و مفصل شروع کرده و از انواع شیرینی‌ها، مرباها و نوشیدنی‌ها نوش جان کنید. برای ناهار، عصرانه و شام نیز منویی از غذاهای محلی گرجستانی و اروپایی در دسترس قرار دارد که می‌توانید از بین آن‌ها گزینه دلخواه‌تان را سفارش داده و لذت ببرید. اگر اهل شب‌نشینی هستید به کافه هتل بروید که نوشیدنی‌های گرجی و برخی از نام‌های شناخته شده بین‌المللی در آن سرو می‌شود. همچنین رستوران دارای عرشه‌ای رو به منظره کوهستان است که می‌توانید اوقاتی را در آن سپری کرده و از آرامش محیط و خوردن چیزی لذت ببرید.

 

 

دیگر امکانات

مسافرانی که زمستان به گودائوری می‌روند برای اسکی و ورزش‌های هیجان انگیز در گرجستان نقشه‌هایی در سر دارند. بنابراین حیف است این همه راه بروید و اسکی را تجربه نکنید. مهم نیست اگر مهارت و تجهیزات ندارید، زیرا از همین جا می‌توانید لوازم مورد نیاز را کرایه کنید، در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و در نهایت گواهینامه مهارت دریافت کنید. بعد از روزی پر از فعالیت، ورزش و تفریح می‌توانید به سونا داخل هتل بروید و حسابی خستگی به در کنید و به عضله‌هایتان استراحت بدهید. به اضافه این که هتل برنامه‌های دیگری مثل پخش فیلم‌های سینمایی، اجرای موسیقی زنده و تورهای پیاده‌روی برای سرگرمی شما تدارک می‌بیند. شما می‌توانید برای رفت و آمد از سرویس شاتل و شاتل فرودگاه نیز در صورت تمایل استفاده نمایید.

آدرس: Gudauri, 4702, Georgia

تلفن: 70 07 251 32 995+

 

بخوانید: لوازم ضروری برای سفر به گرجستان

 

مطالب مرتبط