هتل مارکو پولو گودائوری، گرجستان

گودائوری بزرگ‌ترین و جز بهترین پیست‌های اسکی در گرجستان است. این پیست که طی 30 سال مورد توجه روس‌ها بوده حالا به لطف پروازهای ارزان به دبی و اروپا مورد توجه زیاد گردشگران قرار گرفته است. در اطراف این پیست اسکی دو هتل باکیفیت و مرغوب و اقامتگاه‌های ارزان کلبه‌ای وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بروید. یکی از بهترین‌های گودائوری هتل مارکو پولو است. در سفر با تور گرجستان دو روزی را در دامنه‌های برفی این کشور و در هتل مارکو پولو بمانید.

 

هتل مارکو پولو گودائوری

هتل مارکو پولو در ارتفاعات کوه‌های قفقاز یکی از اقامتگاه‌های برتر گرجستان است که 30 سال سابقه خدمت‌رسانی به مسافران را در این منطقه داشته و از پیشگامان هتل‌داری کوهستانی در گرجستان است. ایستگاه 1 بالابر پیرولی تنها چند قدم با این هتل فاصله داشته و رسیدن به آن آسان است. منظره زمستانی هتل به شدت دلخواه و آرامش طبیعی آن حتی با وجود توریست‌ها ناب و تاثیرگذار است. مارکو پولو جز هتل‌های لوکس و مدرن گرجستان است که بهترین اقامت منطقه را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

 

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌های مارکو پولو بزرگ و روشن هستند و دکوراسیون ساده و مینی‌مالیستی با نمای کوهستانی دارند. امکانات آن‌ها در همان غالب مینی‌مالیستی شامل تخت بزرگ و سفید، مبلمان سفید، تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، میز و کمد می‌شود. به علاوه حمام اختصاصی اتاق‌ها لوکس، با امکانات لازم و نمای دل‌انگیز کوهستانی هستند و چه چیزی بهتر از این که با نمای برفی و سرد طبیعت از دوش آب داغ لذت ببرید؟ در حمام و دستشویی حوله، سشوار و دمپایی قرار داده شده است.

 

بخوانید: خوشمزه‌ترین غذای گیاهی گرجستان

 

 

اتاق‌ها دارای بسته‌بندی‌های متنوعی هستند که نسبت به بودجه و تعداد افراد گروه می‌توانید اتاق مناسب خودتان را انتخاب کنید. اتاق دو نفره با دو تخت سایز معمولی که امکان بالا بردن تعداد تخت‌ها برای یک کودک هم وجود دارد از شبی 143 دلار برای هر شب شروع می‌شود. این اتاق‌های 22 متری با امکاناتی شامل اینترنت و پارکینگ رایگان، صبحانه و دسترسی به اسپا همراه هستند.

اتاق استاندارد کینگ که بیشتر برای زوج‌ها کاربرد دارد دارای یک تخت بزرگ کینگ بوده و امکان اضافه کردن تخت کودک هم دارد. همچون اتاق‌های دو تخته در اینجا هم امکانات مشابهی مثل اینترنت و پارکینگ رایگان، و دسترسی به صبحانه و اسپا وجود دارد. قیمت اقامت در این اتاق برای یک شب 144 دلار است.

این درحالی است که اتاق‌های خانوادگی با اتاق مجزا و اسکان 4 نفر شبی 372 دلار، اتاق‌های دوبلکس خانوادگی 387 دلار هر شب و سوییت لوکس و فول مجهز هتل شبی 650 دلار هستند.

 

بخوانید: معرفی هتل قدیمی لندن در تفلیس

 

 

استخر و اسپا

وقتی بیرون سرد و برفی است چه چیزی به اندازه استخر و فرو رفتن در آب می‌تواند لذت‌بخش باشد؟ مارکو پولو دارای یکی از زیباترین استخرهای بی‌نهایت در دنیا با نمای سراسری برفی و یک دست سفید است که لذت شنا و غوطه‌ور شدن در آب را دوچندان می‌کند. دور استخر نیز صندلی‌هایی برای لم دادن و استراحت کردن  وجود دارد که اگر حتی میل به آب تنی هم نداشتید می‌توانید همراه عزیزان به سالن بروید و دور استخر چرت بزنید. در اینجا شما می‌توانید در صورت تمایل از خدمات اسپا، استخر آب داغ، سونا و جکوزی و ماساژ (با شارژ اضافه) استفاده کنید.

 

 

رستوران و کافه

از غذاها که نگوییم. مکان عالی، منظره نفسگیر و غذاها کاملا معتبر هستند. رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است. شما می‌توانید از بهترین غذاهای معتبر کوهستانی، بهترین غذاهای گرجستان و گزینه‌های اروپایی شناخته شده سفارش دهید و لذت ببرید. شما در اینجا از شبی سرد با شعله‌های شومینه و موسیقی متن در کنار نوشیدنی‌های اصیل لذت خواهید برد. منوی کودکان و بوفه صبحانه نیز در دسترس است.

 

 

امکانات تفریحی و رفاهی

در مدت اقامت آنقدر انتخاب برای تفریح و سرگرمی دارید که اصلا متوجه گذر زمان نخواهید شد. از زمین تنیس گرفته، تا سرگرمی عصرگاهی، کلاب شبانه، بولینگ، کتابخانه، کرایه دوچرخه، کاراکوئه، زمین بازی و بازی‌های ویدئویی دست شما برای انتخاب باز است. برای خانواده‌ها نیز زمین بازی کودکان در نظر گرفته شده تا همه اعضا از سفرشان لذت ببرند.

شما می‌توانید در داخل و یا خارج هتل اسکی کنید و برای اینکار امکان کرایه تجهیزات در هتل وجود دارد. اگر از علاقه‌مندان به اسکی هستید و هیچ مهارتی ندارید می‌توانید در کلاس‌های آموزش اسکی ثبت نام کرده و مهارت جدیدی یاد بگیرید.

 

بخوانید: معرفی هتل‌های نزدیک ساحل در باتومی

 

 

دیگر امکانات:

  • شاتل فرودگاه (هزینه اضافی)
  • خدمات شاتل (هزینه اضافی)
  • منطقه مشخص شده برای دخانیات
  • اجاره اتومبیل
  • فروشگاه هدایا
  • سرویس اتاق‌ها
  • اتوبخار (شارژ اضافی)
  • لباسشویی (هزینه اضافی)
  • فکس / فتوکپی
  • امکانات جلسات کاری

آدرس: Gudauri Hotel Ln, Georgia

تلفن: 00 19 11 591 995+

 

مطالب مرتبط