معرفی بهترین مراکز اسپا در شانگهای

شانگهای از شهرهای مدرن و گردشگرپذیر چین است که این روزها توجه دنیا را به خود جلب کرده است. در سفر با تور چین شما فرصت‌های زیادی برای کاوش و تجربه دارید. از دیدن جاهای تاریخی منطقه گرفته تا مراکز خرید مدرن، پارک‌ها، رستوران‌ها و صد البته اسپاها. در بیشتر موارد اسپاها به عنوان ویژگی‌های لوکس در هتل‌ها ارائه داده می‌شوند و یا جزوی از مزایای سالن‌ها زیبایی و مراکز ماساژ هستند. اما به این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از این خدمات آرامشبخش لذت ببرید. ما در این مقاله بهترین اسپاهای مناسب برای هر بودجه‌ای را معرفی می‌کنیم.

 

New Star Spa

نیو استار اسپا، حمام و آبگرم به سبک کره‌ای است که در شانگهای به صورت زنجیره‌ای اداره شده و چندین شعبه گوشه و کنار شهر دارد. این اسپا که شبانه روزی خدمات خود را ارائه می‌دهد دارای خدمات مختلفی است. شما می‌توانید با رفتن به اینجا از استخرهای جداگانه سرد و گرم، سونای خشک و تر استفاده کنید. تنها با هزینه 15 دلار آمریکا شما می‌توانید از همه چیزهایی که در این اسپا ارائه داده می‌شود استفاده کنید. استخرها نیز تا دمای 40 درجه سانتی‌گراد و در سبک‌های مختلفی در دسترس قرار دارند. آیا دوست دارید روزی کامل را در کنار دوستان خوش بگذرانید؟ ما پیشنهاد میکنیم علاوه بر لذت بردن در سالن‌های ماساژ‌ شانگهای سری به بهترین مراکز یوگای شانگهای نیز بزنید. در این اسپا یک رستوران چینی و سالن ورزشی مجهز هم وجود دارد. شما می‌توانید زمان‌تان را تقسیم کرده و با دوستان به کارهای مختلفی مشغول شوید.

آدرس: No. 1900 Tianshan Rd., Shanghai, China

 

بخوانید: دلایل ارزشمند برای بازدید از شانگهای

 

 

Double Rainbow Massage House

این خانه ماساژ که در محله سابق فرانسوی نشین شانگهای واقع شده، سالن ماساژی چینی‌ست که در آن ماساژهای قیمت مناسب بدون افت کیفیت ارائه داده می‌شود، پس اگر می‌خواهید سفری ارزان به شانگهای را تجربه کنید سری به این مرکز بزنید. اگرچه در این موسسه خبری از اتاق خصوصی با پذیرایی نیست اما دست کم ماساژورهای آن‌ها راحتی و آرامش را به شما هدیه می‌دهند و خستگی را از تن‌تان بیرون می‌کشد. قیمت‌ها در اینجا از 8.50 دلار آمریکا شروع می‌شود.

آدرس: No. 47 Yongjia Rd., Shanghai , China

 

 

Zen Massage

هدف زن ماساژ ایجاد جایی برای فرار از سختی‌ها و استرس زندگی شهری و بازسازی جسم و ذهن و روح است. این سالن ماساژ نیز در محله قدیمی فرانسوی در شانگهای قرار گرفته و انواعی از ماساژهای را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این سالن ماساژ از 60 دقیقه ماساژ سنتی چینی به مبلغ 26 دلار و از ماساژ محبوب روغن معطر به ارزش 38 دلار بهره ببرید. در مورد ماساژ روغن شما امکان انتخاب بین طیف زیادی از انواع روغن‌ها را می‌دهد. مثل روغن دانه انگور باعث ازبین رفتن خستگی می‌شود و روغن یاس سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند.

آدرس: No. 1 Lane 210 Wuyuan Rd., Shanghai , China

 

بخوانید: بهترین مراکز ماساژ در پکن را تجربه کنید

 

 

Dragonfly Spa

این سالن ماساژ که حالا در سراسر چین شعبه دارد ابتدای کارش را با سالنی در جاده ژینله شانگهای آغاز کرد. در واقع این سالن ماساژ و زیبایی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند تا جایی که خیلی‌ها علامت تجاری آن‌ها روی بدن خود خالکوبی کرده‌اند. شعبه اصلی که در ساختمانی 5 طبقه واقع شده هنوز بهترین شعبه آن‌هاست و بهترین خدمات رفاه و آسایش را ارائه می‌دهد. دراگون‌فلای دارای بخش‌های مختلفی است که خدمات متنوعی ارائه می‌دهند مثلا در طبقه پنجم برای زوج‌های جوان سرویس رفاهی عاشقانه ارائه می‌شود. از ماساژهای به سبک غربی گرفته تا جوان‌سازی طب سنتی چینی، ماسک صورت تا اپیلاسیون، مانیکور تا کاشت مژه، در اینجا ویژگی‌های زیادی برای دریافت در دسترس قرار داده شده است.

آدرس: No. 206 Xinle Rd., Shanghai , China

 

 

Subconscious Day Spa

برخلاف اسمی که روی آن گذاشته‌اند در اینجا بیش از یک اسپا می‌توانید خدمات دریافت کنید. هیچ شکی نیست که آن‌ها در ماساژ و درمان‌های مخصوص تخصص دارند با این همه پیلاتس را هم ارائه می‌دهند که تعهدشان به سلامت و تندرستی را نشان می‌دهد. حمام شیر و یا ماساژ سنتی چینی را می‌توانید در اینجا به مدت 30 دقیقه به مبلغ 17 دلار به دست بیاورید. همین سرویس‌ها برای 60 دقیقه 53 دلار هزینه خواهد داشت.

آدرس: No. 183 Fumin Rd., Shanghai , China

 

بخوانید: مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری گوانجو

 

 

Anantara Spa

کم‌تر اسپایی در شانگهای پیدا می‌شود که توانایی رقابت با آنانتارا را داشته باشد. این مرکز از تخصصی‌ترین مراکز ماساژ‌ در آسیا به شمار می‌رود. شما در این اسپا می‌توانید آرامشی عمیق را با هنر ماساژ چینی، تایلندی و هندی به دست بیاورید. این اسپا در منطقه‌ای آرام قرار گرفته و حس و حال سواحل تایلند را به مهمانان خود منتقل می‌کند. این اسپا مانند هر آبگرم دیگری که در هتل واقع شده‌اند اصلا ارزان نبوده و خدمان لاکچری و لوکس آن می‌تواند 145 دلار برایتان آب بخورد.

آدرس: No. 1 Changde Rd. Floor 3, Shanghai , China

 

 

مطالب مرتبط