بهترین موسسات یوگا در چیانگ مای

در سفر با تور تایلند، چه در حال گذر از چیانگ مای باشید و یا قصد داشته باشید مدتی بمانید، این شهر مجموعه متنوعی از استودیوهای یوگا در سطح مبتدی تا حرفه ای را متناسب با سلیقه‌تان در اختیار شما می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین موسسات یوگا در چیانگ مای، در این مقاله ما را همراهی کنید.

 

Yoga Tree

این مرکز، مدت‌هاست که مورد علاقه مردم محلی و گردشگران چیانگ مای بوده است و رفتن به آن از تجربه‌های جالب در چیانگ‌‌مای است. این موسسه، در باغ‌های سرسبز واقع در گوشه جنوب غربی و در داخل شهر قدیمی واقع شده است. در واقع این محل دارای کلاس‌هایی در زمینه یوگا، مدیتیشن و رقص است.

همچنین Yoga Tree، میزبان کارگاه‌ها، برنامه‌های سلامتی و جشنواره‌های کوچک است. بعلاوه یک کافه در این مرکز وجود دارد که خوراکی‌های سالم و خوشمزه‌ای را ارائه می دهد. شهریه شرکت در کلاس‌ها، 250 بات به ازای هر نفر است.

آدرس: Yoga Tree, 65/1 Arak Road, Prasing, Muang, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: تفریحات جذاب همراه بچه‌ها در چیانگ مای

 

 

Om Ganesha Yoga

این موسسه، توسط دو خواهر در چیانگ مای ساخته شده است. فلسفه آنها، آموزش یوگا به تمام اشخاص با هر سطح از توانایی است. بنابراین، انواع سبک‌های یوگا به صورت کلاس‌های عمومی یا خصوصی در این مرکز برگزار می‌شود. این موسسه، جذاب و جادار بوده و مناسب برای کسانی که ترجیح می‌دهند کمی فضای اضافی در اتاق داشته باشند. شهریه استفاده از خدمات این مرکز، 250 بات به ازای هر نفر است.

آدرس: Om Ganesha Yoga, Suk Kasame Road, Amphoe Mueang, Chiang Mai, Thailand

 

 

Wild Rose

این موسسه، یکی از قدیمی‌ترین و اثبات‌شده‌ترین مراکز یوگا در چیانگ مای است. Wild Rose، کلاس‌هایی را در طیف وسیعی از سبک‌های یوگا ارائه می‌دهد که یوگای Yin جزو محبوب‌ترین آنها به شمار می‌آید. اگرچه شرکت‌کنندگان کلاس معمولا بسیار با تجربه هستند، اما کلاس‌ها برای یوگای مبتدی نیز برگزار می‌شود. اگر مایل به شرکت در کلاس‌های این مجموعه هستید، لازم است که 250 بات بابت شهریه بپردازید.

آدرس: Wild Rose, 4/1 Phraproklao, Muang, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

 

 

Freedom Yoga and Café

آموزش‌های این مرکز راجع به یوگا کامل است و همه موارد از یوگا سنتی Hatha، یوگا Yin و همچنین پیلاتس، مراقبه و کارگاه آموزشی در مورد درک شیوه‌های یوگا را ارائه می‌دهد. این موسسه همچنین، دارای یک کافه و آبمیوه‌فروشی بسیار مناسب برای معاشرت و دورهمی‌های بعد از کلاس است. این مرکز که در نزدیکی دروازه Thapae واقع شده، برای مسافران و افراد محلی بسیار جالب توجه است. گفتنی است که شهریه شرکت در کلاس‌ها نیز 250 بات است.

آدرس: Freedom Yoga and Cafe, 36 – 38 Kamphaeng Din soi 1, Chang Moi, Muang, Chiang Mai, Thailand

 

 

Yoga Mind Yoga Body

این موسسه، متعلق به یکی از معلمان مشهور چیانگ مای به نام گرنوت هوبر است. او در این مرکز، کلاس‌های خصوصی ارائه می‌دهد، اما کلاس‌های عمومی‌اش را نیز در Wild Rose و Yoga Tree برگزار می‌کند. گرنوت، یک معلم عالی است، به خصوص اگر علاقه دارید در مورد آناتومی و تراز کردن اطلاعات بیشتری کسب کنید. شهریه کلاس‌های خصوصی این موسسه،  ساعتی 1800 بات است و در صورت اضافه شدن شخص دیگر، 200 بات به شهریه اضافه می‌شود.

آدرس: Yoga Mind Yoga Body, 21/6 Ratchaphuek Road, Chang Phuak, Mueang, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: معرفی تم کافه‌های جذاب چیانگ مای

 

 

Four Seasons

در استراحت‌گاه تفریحی و لوکس فورسیزن که در مای ریم در چیانگ مای واقع شده است، به راحتی می‌توانید از کلاس های عمومی و خصوصی روزانه به سرپرستی یوگی با استعداد Dheeraj Singh Patwal بهره‌مند شوید. شهریه از قبل مشخص نیست و بستگی به سطح یوگا دارد.

آدرس: Four Seasons Resort, Mae Rim-Samoeng Old Road, Chiang Mai, Thailand

 

 

Yoga Kuukan

این موسسه در شهر قدیمی، در یک خانه چوبی سنتی واقع شده است. کلاس‌های ارائه شده عبارتند از یوگا، چی کونگ و تای چی. این استودیوی جامع، مکانی مناسب همراه با مربیانی بسیار مجرب است. شهریه نیز، 250 بات به ازای هر نفر است.

آدرس: Yoga Kuukan, Moon Muang Rd Soi 9, Tambon Si Phum, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: گردش و تفریح در لامپانگ، چیانگ‌ مای

 

 

Mahasiddha Yoga

این موسسه در زمینه در یوگا Tantra تخصص دارد. می‌توانید در این  کلاس‌ها شرکت کنید و یا در کارگاه‌های الهام‌بخش و سخنرانی‌هایی که در این مرکز برگزار می‌شود، شرکت نمایید. برای کسانی که به دنبال تکنیک‌های معنوی معتبر هستند، این موسسه، یکی از بهترین گزینه‌ها در شهر چیانگ مای است.

آدرس: Mahasiddha Yoga, 49 Chang Lor Rd T. Haiya Mueang, Chiangmai, Thailand

 

 

Yoga Ananda Chiang Mai شعبه Nimman

اگر یک یوگی hardcore هستید که دوست دارد تمرینات سختی را انجام دهد، این مکان بسیار مناسب شما است. مربیان این موسسه، بسیار عالی هستند و همگی تحت هدایت استاد و بنیانگذار آناندا یوگا در چیانگ مای رهبری می‌شوند. در ضمن باید گفت که این موسسه، دو تا سه بار در سال کارگاه‌های آموزشی برای مجوز آموزش مربیان را ارائه می‌دهد. شهریه کلاس‌های این مرکز، 250 بات است.

آدرس: Yoga Ananda, Room 110 Hillside 3 Condominium 8 Nimmanhaemin Road, T.Suthep, Chiang Mai, Thailand

 

بخوانید: استراحت در بهترین نقاط چیانگ‌مای

 

 

در این مقاله به معرفی بهترین موسسات یوگا در چیانگ مای تایلند پرداختیم. باید گفت که این شهر نسبت به سایر شهرهای تایلند، در زمینه یوگا بسیار موفق کار کرده و پیشرو است به نحوی که گردشگران بسیاری را در این رابطه به سمت خود جذب می‌کند.

مطالب مرتبط