بهترین تفریحات در چیلدوم بانکوک

به جز خرج کردن پول و زمان در فروشگاه‌ها و بوتیک‌های چیلدوم کارهای متفاوتی وجود دارد که می‌توانید در این منطقه شناخته شده بانکوک انجام دهید. این منطقه از طریق ایستگاه اسکای‌ترن به بقیه بانکوک متصل شده و با مسیرهای پیاده‌روی تا مکان‌های دیدنی و نقاط خرید محبوب و برجسته پر شده است. در واقع بین مگامال‌ها و آسمان خراش‌های این منطقه کارهای جذابی پیدا می‌شود که بتوانید انجام دهید و سرگرم شوید. تور تایلند به شما این فرصت را می‌دهد تا در تفریحات این منطقه سرگرم شوید.

 

حرم اروان

حرم اروان که در دهه 1950 در بانکوک افتتاح شده یکی از محبوب‌ترین زیارتگاه‌های هندو در مرکز شهر بانکوک است و بازدید از آن از تفریحات جذاب در بانکوک است. این حرم که روبروی هتل هیات اروان واقع شده در گوشه‌ای از خیابان پلوئنچیت و راتچادامری نشسته است. در طول شبانه‌روز شما افراد زیادی را می‌بینید که به حرم احترام می‌گذارند و گل برای مجسمه طلایی خدای برهما، تیان تائو ماهاپرُم می‌برند. بازدیدکنندگان در اینجا نذر می‌کنند و اگر به خواسته خود برسند برمی‌گردنند و نذرشان را ادا می‌کنند. این محل از ساعت 6 صبح تا 11 شب پذیرای عبادت‌کنندگان و بازدیدکنندگان است.

آدرس: Ratchadamri Rd, Lumphini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: رستوران‌های غذای هندی در بانکوک

 

 

اسب‌سواری در باشگاه ورزشی رویال بانکوک (RBSC)

باشگاه ورزشی سلطنتی بانکوک RBSC اولین مسابقه ورزشی این شهر است که با اعمال قانون محدودیت پیشگویی اسب برنده اجازه می‌دهد تنها مبالغ کم و کوچک رد و بدل شود. به علاوه نظارت دقیقی هم بر روی مسابقه و جریانات اطراف آن صورت می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان تماشای مسابقات اسب‌دوانی هستید و یا هرگز قبلا چنین مسابقه‌ای را از نزدیک تماشا نکرده‌اید می‌توانید با رفتن به این زمین مسابقه کار جدیدی انجام دهید. بیشتر مسیرهای اسب‌دوانی این مجموعه ورزشی هنگام قطارسواری در خط متروی اسکای‌ترن به سمت سیام دیده می‌شوند. در طول ماه یک یا دوبار این مسابقات به روی عموم مردم باز می‌شود.

آدرس: The Royal Bangkok Sports Club, 1 Henri Dunant Street, Pathumwan Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: ارزان‌ترین کارها در بانکوک

 

 

حرم تریمورتی

حرم تریمورتی درست در خارج از مرکز خرید سنترال ورلد که از بهترین مراکز خرید بانکوک شناخته شده، قرار گرفته است. باورها بر اینست که این حرم برای دعاکنندگان خوش شانسی و موفقیت در عشق به ارمغان می‌آورد به همین دلیل به آن حرم عشاق هم می‌گویند. افرادی که می‌خواهند با شریک زندگی‌شان ملاقات کنند در اینجا 9 شمع روشن می‌کنند، 9 گیاه بخور می‌دهند و یا 9 رز می‌گذارند تا خدای عشق آن‌ها را با نیمه گمشده‌شان آشنا کند. بازدید از این حرم و تماشای آیین‌های قدیمی بودایی در تضاد با این شهر قرن 21امی ارزش دیدن دارد.

آدرس: 999/9 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

 

 

پیست اسکی روی یخ آرنا در مرکز خرید سنترال ورلد

Rink Ice Arena سالنی باز در طبقه دوم مرکز خرید سنترال ورلد در بانکوک است که به شما فرصت اسکی روی یخ با استفاده از کفش‌های تیغه‌دار را می‌دهد در حالی که دور تا دورتان با انواع فروشگاه‌ها احاطه شده است. برای افراد تازه‌کار در اینجا مربیان و در مواقعی مراقب وجود دارند که نحوه صحیح حرکت را آموزش می‌دهند و سعی می‌کنند تا مانع زمین خوردن کسی شوند. به علاوه اینجا کلاس آموزش هم برگذار می‌شود که شامل 10 جلسه در 5 هفته می‌شود. شما می‌توانید از ساعت 10 صبح تا 10 شب در این زمین یخی تمرین و تفریح کنید.

آدرس: CentralWorld, 99/9 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: تفریح‌های جذاب برای خانواده‌های شاد در بانکوک

 

 

وات پاتوم وانارام

معبد پاتوم وانارام توسط پادشاه راما چهارم در سال 1857 به عنوان مکانی برای عبادت در نزدیکی کاخ سا پاتوم ساخته شد. در طول بازدید شما با منبت‌ کاری‌های ظریف و سنتی که حکایت از هنر برجسته مردم منطقه دارد و مجسمه‌های زینتی و لاکچری غافل‌گیر خواهید. وات پاتوم وانارام بین دو مرکز خرید بزرگ یعنی سنترال ورلد پلازا و سیام پاراگون مال قرار گرفته و منظره‌ای عجیب اما دیدنی به وجود آورده است. با این که به طرز محسوسی این صحنه با هم در تضاد است اما می‌توان به عنوان سمبل بانکوک مدرن از آن یاد کرد.

آدرس: 969 Rama I Rd, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand

 

بخوانید: مزرعه‌های بامزه در بانکوک برای تفریح کودکان

 

 

کلیسای مقدس رستگاری در بانکوک

کلیسای مقدس رستگاری در بانکوک از بیرون شبیه معابد جالب تایلندی و بودایی است، اما اگر وارد آن شوید با کلیسایی زیبا که با تندیسی طلایی از عیسی مسیح تزئین شده روبرو خواهید شد. این کلیسا که در سال 1954 ساخته شده به صورت روزانه برنامه‌های انگلیسی زبان (7 صبح ، 8 صبح و 5:30 بعد از ظهر) و و تایلندی (6.30 صبح) برگزار می‌کند. این کلیسا در Soi Ruamrudee واقع شده است.

آدرس: 123/15 Soi Ruamrudee, 5 Wittayu Road, Bangkok 10330, Thailand

 

 

مطالب مرتبط