بهترین نقاط تایلند برای مراسم عروسی

تایلند سال‌هاست که به داشتن لوکس‌ترین و زیباترین مکان‌ها و جاذبه‌ها برای برگزاری جشن عروسی شهرت دارد. برخی از زوج‌ها، مراسم عروسی را در خانه برگزار می‌کنند و برای ثبت لحظات زیبا و عکاسی به دامن طبیعت بی‌نظیر تایلند می‌روند. و برخی دیگر نیز، تالارها و اقامت‌گاه‌های شگفت‌انگیز این کشور را مقصد جشن عروسی خود قرار می‌دهند.

به هر حال اگر با تور تایلند سفر می‌کنید و دوست دارید که با بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در تایلند آشنا شوید، حتما ما را در این مقاله همراهی کنید تا با هم به جاهای باورنکردنی سفر کنیم.

 

Phulay Bay Ritz Carlton

جزیره‌های زیبای کرابی نیاز به توصیف ندارند، رنگ سبز آبی دریا و سازندهای سنگ آهک، محیط مناسب و زیبایی را برای برگزاری جشن عروسی در تایلند فراهم می‌کنند. اما Phulay Bay Ritz Carlton، یک مکان تقریباً خصوصی برای برگزاری مجالس عروسی است. این فضا درست در سواحل دریای آندامان، در جزیره آئونانگ کرابی واقع شده است و ماسه‌های سفید این ساحل در نمایی بی‌نظیر در ثبت خاطرات رویایی مراسم شریک هستند.

آدرس: Nongtalay, Muang Krabi, Nong Thale, Krabi Town

 

بخوانید: راهنمایی برای بازدید از خلیج فانگ نگا

 

 

اقامتگاه Renaissance Phuket

این هتل که در کنار ساحل Maio Sao واقع شده است، یکی از بهترین مکان‌های برگزاری عروسی در پوکت تایلند است. این اقامتگاه تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی پوکت فاصله دارد. در عین حال، کارکنانش بسیار حرفه‌ای و مودب و مفید هستند و می‌توانند کل مراسم را برای شما برنامه‌ریزی کنند.

آدرس: Talang, Phuket, Mai Khao, Phuket

 

 

اقامت‌گاه Sala Phuket

این مجموعه ضمن دسترسی آسان و خصوصی به ساحل، دارای فضای داخلی بسیار زیبا و جادار است و کارکنان حرفه‌ای و مودبی دارد. در واقع ساحل مخصوص عروسی، از بخش عمومی جدا شده است و ماسه‌های طلایی ساحل و نیز فضای شاد داخلی، فضایی رمانتیک و بی‌نظیر فراهم کرده‌اند. در واقع، یکی از بهترین مکان‌های برگزاری عروسی در تایلند را در اینجا در پوکت خواهید یافت. در ضمن اگر دوست دارید که با این منطقه بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که به مطالعه بهترین جاذبه‌های دیدنی پوکت که باید از آن‌ها بازدید کنید بپردازید.

آدرس: Mai Khao Beach, Mai Khao, Phuket

 

 

اقامت‌گاه Amari Ocean

در انتهای شمالی شهر توریستی پاتایا، اقامتگاه 5 ستاره و 20 طبقه Amari Ocean، خیره‌کننده‌ترین مناظر اقیانوس را به نمایش می‌گذارد. همچنین با داشتن اتاق‌های لوکس و مجلل کافی، می تواند به راحتی محیط مناسبی برای روز بزرگ عروسی شما باشد. تمام اتاق ها دارای پنجره‌های کف به سقف و همچنین بالکن هایی هستند که به نمای اقیانوس گشوده می‌شوند.

آدرس: Pattaya Beach, Pattaya

 

بخوانید: معرفی ۱۰ فرودگاه برتر در تایلند

 

 

SO Sofitel بانکوک

بانکوک، یک بهشت مسافرتی به شمار می‌آید و برای همه کسانی که از این مکان بازدید می‌کنند، جذابیت‌های بسیاری در چنته دارد. و SO Sofitel بانکوک، شاید بهترین اقامت‌گاه برای برگزاری یک مراسم عروسی نسبتاً بزرگ و مفصل باشد. گفتنی است که این مجموعه عظیم، در کل 237 اتاق و سوئیت استاندارد و اختصاصی دارد.

آدرس: North Sathorn Road, Bangrak, Bangkok 10500

 

 

Rayavadee Railay

این مکان در نزدیکی شهر کرابی، یکی از مکان‌های بسیار زیبا برای برگزاری یک جشن عروسی کوچک اما نفیس است. ساحل زیبای خصوصی، یک غار طبیعی در صخره چشمگیر ساخته شده از سنگ آهک و آب‌هایی به رنگ سبز آبی باعث شده‌اند تا این مکان، گزینه بسیاری از زوج‌ها برای مراسم عروسی‌شان باشد.

آدرس: Tambon Ao-Nang | Amphoe Muang, Railay Beach, Krabi Town

 

بخوانید: استراحت در بهترین نقاط چیانگ‌مای

 

 

اقامت‌گاه جزیره Naka

جزیره ناکا، یک جزیره خصوصی است که فقط کارکنان هتل و ساکنان دو دهکده ماهیگیری کوچک، در نزدیکی آن رفت و آمد دارند. اگر قصد دارید که یک جشن عروسی به سبک هندی در تایلند برگزار کنید، این جزیره دورافتاده در ساحل پوکت و اقامت‌گاه پنج ستاره بسیار مجلل آن با اتا‌ق‌ها و امکانات کافی پذیرای شما هستند.

آدرس: Paklok, Thalang, Phuket

 

 

Soneva Kiri

جزایر کوکوت، اغلب به زیباترین جزایر تایلند شهرت دارند و به بهشتی در روی زمین می‌مانند. اقامت‌گاه‌های خوب و مجهز، البته با ظاهری روستایی در میان جنگل‌های گرمسیری و سواحل ماسه‌ای، این مقصد را به یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در تایلند بدل کرده‌اند. شما می‌توانید مراسم عروسی خود را در جنگل‌ها، ساحل یا حتی در زیر آب برگزار کنید.

 آدرس: 110 Moo 4, Ko Kut

 

 

اقامت‌گاه Four Seasons

ارتفاعات شمالی چیانگ مای، جزء بهترین مقاصد عروسی تایلند هستند. و اقامتگاه فورسیزن در شهر مائی ریم، در میان شالیزارها و در برابر قله‌های باشکوه دوئی اینتانون، بهترین پکیج های عروسی را در اختیار زوج‌ها قرار می‌دهد. این اقامت‌گاه به اتاق‌های بزرگ و زیبا و پرسنل عالی‌اش شهرت دارد.

آدرس: Mae Rim-Samoeng Old Road, Rimtai, Mae Rim

 

بخوانید: مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

 

 

اقامت‌گاه ساحلی Phi Phi

اگر به دنبال مکانی برای یک عروسی ایده‌آل در ساحل هستید، جزایر Phi Phi بهترین گزینه برای شماست. تزئینات عروسی، طاق های گل و مناظر شگفت‌انگیز خلیج مایا، دلایل کافی هستند تا دلدادگان را به این مکان بکشانند. البته این جزایر، جاذبه‌هایی ایده‌آل برای سایر گردشگران نیز به شمار می‌آیند. مسافران می‌توانند نه تنها از سواحل زیبا، بلکه از زندگی شگفت‌انگیز شبانه در شهرها، امکانات غواصی و همچنین غذاهای محلی لذت ببرند.

آدرس: Ao-Nang, Krabi, Koh Phi Phi Don

 

 

زیبایی‌های تایلند برای برگزاری مراسم عروسی، چنان تنوعی دارند که نمی‌شود از همه آنها در یک مقاله سخن راند. اگر شما یک زوج کنجکاو و ماجراجو هستید، شاید بهترین کار این باشد که خودتان نیز دیگر مکان‌ها برای برگزاری مراسم عروسی در تایلند را کشف کنید. بی‌شک این تقلا و اکتشاف، جشن‌تان را برایتان خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.  

مطالب مرتبط