خرید بهترین ابریشم تایلندی در بانکوک

بانکوک دارای مراکز فروش کالاهای ابریشمی بسیار زیادی است. در واقع، فقط کافی است با تور تایلند به این شهر سفر کنید و به هر مرکز خرید یا بازاری در بانکوک بروید تا ردیف‌هایی از انواع محصولات ابریشمی را مشاهده کنید. هر چند که باید گفت این اجناس، لزوما از لحاظ کیفیت و نیز قیمت در یک سطح نیستند. بنابراین اگر به دنبال اجناس باکیفیت می‌گردید، ما راه را نشانتان خواهیم داد. در واقع در این مقاله قصد داریم گریزی بزنیم به برخی از بهترین مکان‌ها برای خرید ابریشم تایلندی در بانکوک.

 

Queen Thai Silk

پارچه‌های ارائه شده در این فروشگاه، 100% از ابریشم خالص تایلندی تهیه شده و به زیبایی بافته شده اند در ضمن این فروشگاه در دوخت لباس تخصص دارد و در طی چند روز محدود، لباس‌های زیبایی را ارایه می‌دهد. این امر برای مسافرانی که در حرکت هستند و نمی‌توانند در بانکوک بمانند، امکان بسیار مهم و عالی به شمار می‌آید. در نهایت باید گفت که این فروشگاه، در طبقه همکف ساختمان Trendy واقع شده است و با یک پیاده‌روی کوتاه از ایستگاه BTS Skytrain Nana می‌توان به آن رسید.

آدرس: 10 Sukhumvit 13 Alley, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha Nakhon, Bangkok, Thailand

 

بخوانید: معرفی مرکز Gateway Ekamai در بانکوک

 

 

Exotic Thai

در این فروشگاه، می‌توانید انواع اجناس مناسب سوغاتی در بانکوک، از جمله کالاهایی از ابریشم تایلندی باکیفیت را پیدا کنید. این فروشگاه در طبقه چهارم یکی از مال‌های لوکس یعنی سیام پاراگون در بانکوک واقع شده است. علاوه بر ابریشم باکیفیت می‌توانید صابون، لوسیون، جواهرات، دکوراسیون منزل و لوازم تزئینی و لباس را نیز از این مکان خریداری کنید.

البته قابل ذکر است که اجناس ابریشمی این فروشگاه ارزان نیستند، اما در واقع شما هزینه کیفیت ابریشم را پرداخت می‌کنید. کیفیتی که هرگز در بازارهای هفتگی بانکوک و یا بازارهای خیابانی پیدا نخواهید کرد.

آدرس: 967 Rama I Road, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

 

Narai Phand

این فروشگاه، به ارائه برخی از بهترین صنایع دستی تایلندی می‌پردازد که از روستاها و مناطق حاشیه‌نشین تایلند جمع‌آوری شده‌اند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید رفتن مقاله ۱۰ نکته مفید برای خرید در تایلند را بخوانید.

این مکان، حدود 72 سال است که کالاهای مختلفی از جمله برنج و وسایل برنز، سرامیک و البته ابریشم تایلندی و اجناس ابریشمی نظیر دامن، لباس، کیف، روسری و موارد دیگررا به فروش می‌رساند. کالاهای ابریشمی به صورت دستی تهیه و رنگ‌آمیزی شده اند، بنابراین از یکدستی اجناس ماشینی در آنها خبری نیست که این امر به زیبایی‌شان افزوده است.

آدرس: Phloen Chit Road, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon, 10330, Thailand

 

بخوانید: ۴ مرکز خرید ارزان در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

اوت لت Jim Thompson

این فروشگاه، تنها یکی از شعبات انبوه فروشگاه‌های ابریشمی Jim Thompson در سراسر تایلند است. در این فروشگاه می‌توانید انواع کالاهای ابریشمی بسیار باکیفیت نظیر پارچه، روسری، کراوات، کیف، پیراهن، دامن، کاور، کوسن و موارد دیگر را خریداری کنید. جیم تامپسون همچنین گزینه‌های فوق‌العاده‌ای از تی‌شرت‌های پنبه‌ای، پارچه لوازم مبلمان و کوسن را نیز دارد. البته به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید از جیم تامپسون خرید کنید، باید آماده پرداخت بالاترین قیمت‌ها باشید.

این فروشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. برای رسیدن به این مکان، کافی است حدود پنج دقیقه از ایستگاه BTS Skytrain Bang Chak تا فروشگاه پیاده‌روی کنید.

آدرس: 153 Soi Sukhumvit 93, Khwaeng Bang Chak, Khet Phra Khanong Krung Thep Maha Nakhon, 10260, Thailand

 

 

Taekee Taekon

این فروشگاه، در محله قدیمی بانکوک یعنی بنگلامپو واقع شده و دارای گزینه‌های بیشماری برای خرید سوغاتی است. در این میان، بسیاری از پارچه ‌ای تایلندی خصوصا پارچه‌های ابریشمی را می‌توانید پیدا کنید. بعلاوه این فروشگاه دارای اجناس دکوراسیون منزل، اسباب‌بازی‌ها و لباس کودکان است.

آدرس: 118 Phra Athit Road, Khwaeng Chana Songkhram, Khet Phra Nakhon Krung Thep Maha Nakhon, 10200, Thailand

 

بخوانید: معرفی ۵ مرکز خرید برتر در پوکت

 

 

بازار Chatuchak

این بازار که در شمال بانکوک واقع شده، دارای غرفه‌های ابریشمی بسیار خوبی بوده و قیمت‌ها نیز مناسب است. در اینجا می‌توانید انواع بی‌نظیری از شال و روسری ابریشمی تایلندی، کیف، پیراهن، شلوار، کفش و غیره را خریداری کنید. در این مکان همچنین امکان چانه‌زنی و گرفتن تخفیف، به خصوص اگر بیش از یک جنس را خریداری کنید دارید.

در خرید اجناس ابریشمی در این بازار دقت کنید، زیرا همه آنها از یک سطح کیفی برخوردار نیستند. لازم به ذکر است که این بازار فقط در شب‌های جمعه، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها باز است. و نکته آخر اینکه حتماً صبح زود (بین 9 صبح تا 12 بعد از ظهر) به این مکان بروید، زیرا در بعد از ظهرها بازار بسیار گرم و شلوغ است.

 

 

Anita Silk

Anita Silk، تولید کننده محصولات ابریشمی بسیار زیبایی است که این محصولات را در هفت شعبه خود در بانکوک به فروش می‌رساند. شما می‌توانید انواع کالاهای ابریشمی نظیر پارچه، قاب عکس، کوسن، لباس و لوازم خانگی را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای آنیتا خریداری نمایید. کیفیت این محصولات بالاست و سبک آنها نیز سنتی است. بنابراین اگر به دنبال طرح‌های مدرن می‌گردید، بهتر است به سایر  فروشگاه‌ها در بانکوک سر بزنید.

آدرس: 294, 4-5 Silom Rd, Suriyawongse, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

 

بخوانید: تور پوکت و فرصتی تکرار نشدنی برای خرید

 

 

در نهایت باید گفت یکی از عوامل شهرت تایلند در جهان، ابریشم تایلندی است. در مقاله راهنمایی برای خرید ابریشم تایلندی در چیانگ مای، اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه شده است. اما به دلیل وضوح رنگ، طرح‌های زیبا و کیفیت عالی، بهترین مکان برای خرید ابریشم تایلندی، بانکوک است. این شهر برخی از شگفت‌انگیزترین فروشگاه‌های ابریشم تایلندی را در خود جای داده است.

مطالب مرتبط