بهترین هتل غارها در کاپادوکیا: بخش دوم

کاپادوکیا و منطقه گورم، محلی جالب توجه برای گردشگران در تور ترکیه هستند. در این جاست که پرواز بالن‌ها به زیبایی خودنمایی می‌کند و صدها رستوران پذیرای مهمانان این منطقه هستند و پارک ملی و موزه این محل، خاطره‌ای به یاد ماندنی برای مسافران رقم می‌زنند. اما انصافا هر شب در پایان سفر روزانه، هیچ چیز مهم‌تر از داشتن سرپناهی امن، راحت و زیبا به کار گردشگران نمی‌آید. بنابراین در ادامه مقاله قبل، به معرفی بهترین هتل غارها در کاپادوکیا ترکیه خواهیم پرداخت.

 

هتل غار Terra

صنعتگران ماهر با ترکیبی بسیار زیبا از متریال دنیای طبیعی و دست ساز، در سال‌های اخیر اقدام به بازسازی این هتل غار کرده‌اند و آن را به یکی از جذاب‌ترین غارهای هتلی دنیا تبدیل کرده‌اند. بعلاوه در این هتل زیبا می توانید از امکانات حمام‌های معاصر، شومینه، وای فای پرسرعت و سایر امکانات در اتاقتان برخوردار شوید.

این هتل که در نزدیکی مرکز گورم واقع شده است، چشم‌اندازی بی نظیر به جاذبه های شهر نظیر دوچرخه سواران، اسب سواران و تورهای بالن سواری را ارائه می‌دهد. این مکان یکی از فرصت‌های بینظیر برای ثبت عکس‌هایی عالی است.

 

بخوانید: استانبول؛ بهترین صبحانه‌های ترکی چیست؟

 

 

هتل غار Kelebek Special

باید گفت با وجود امکانات رفاهی کمتر نسبت به سایر هتل غارهای اطراف، این هتل غار یکی از بهترین‌ها در کاپادوکیا است. از ویژگی‌های بارز آن، استخر روباز، حمام سنتی ترکیه و اتاق‌های بسیار جادار و راحت است. بسیاری از اتاق‌ها، شومینه و بالکن اختصاصی دارند که منظره‌ای نامحدود از شهر و آسمان آبی ترکیه را به نمایش می‌گذارند.

دکوراسیون لوکس اتاق‌ها، ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن را شامل می‌شود. یک سونا در این محل وجود دارد و نیز امکانات ماساژ توسط متخصصان حرفه‌ای، در اختیار مهمانان هتل قرار داده می‌شود. پس از آن، می‌توانید از نوشیدن چای ترکی یا قهوه در اتاق راحت خود لذت ببرید. در نهایت باید گفت که این مکان، اتاق‌هایی با قیمت‌های متفاوت و مناسب با بودجه‌های مختلف دارد.

 

 

سوئیت غارهای Cappadocia

این فضا، حسی وصف‌ناپذیر و عالی از قرن هفدهم را به مهمانان هدیه می‌دهد. با حضور در این هتل غار، احساس می‌کنید که در حال انجام یک مأموریت مخفی برای سلطان هستید، تا سرنوشت جهان را به تعادل برساند. شاید این گفته‌ها کمی دراماتیک باشند، اما نکته اینجاست که با اقامت در این هتل، از روزمرگی‌های زندگی دور می‌شوید.  

اتاق‌ها و حمام‌ها، مجهز و تجملاتی هستند. برخی از این سوئیت‌ها، بزرگ‌تر و گران‌تر از سایرین هستند و دارای اتاق‌های نشیمن و شومینه‌های جداگانه برای هر اتاقند. رستوران این هتل، ترکیبی از بهترین غذاهای ترکیه و بین‌المللی را در اختیار شما قرار می‌دهد، بنابراین حتی اشخاص سخت‌گیر نیز می‌توانند چیزی را که دوست دارند پیدا کنند. هتل در نزدیکی هر دو فرودگاه منطقه‌ای واقع شده است و دربان، می‌تواند رفت و آمد شما را با اتوبوس شاتل هماهنگ کند.

 

بخوانید: بهترین نقاط استانبول برای ماساژ

 

 

پانسیون غار Travelers

این پانسیون در گورم، با داشتن اتاق‌های کافی یکی از بهترین اقامتگاه‌های کاپادوکیا به شمار می‌آید. مجموعه‌ای منظم و دلپذیر از اتاق‌های زاویه‌دار، تراس‌هایی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز از سازندهای صخره‌ای که شهر گورم به آن شهرت دارد، تلویزیون‌های صفحه تخت، حمام‌های معاصر و وای فای رایگان، از مشخصه‌های اصلی این پانسیون هستند. همچنین حمام‌های ترکی و رستوران‌های ترکی و تورهای متعدد نیز در این نزدیکی وجود دارند.

 

 

هتل غار Aydinil

این هتل غار که به داشتن صبحانه‌ها و اتاق‌های عالی معروف است، یکی از اقامتگاه‌های بسیار پرطرفدار در کاپادوکیا به شمار می‌آید. در واقع این هتل، یکی ملک تجاری خانوادگی در دامنه کوه است که فقط 5 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد.

 این هتل، یک تراس دنج و محیط مناسب برای فرصت‌های عکاسی به مهمانان ارائه می‌دهد. با سیستم گرمایش و سرمایش باورنکردنی آن، هرگز احساس سرما یا گرما نخواهید کرد. در نهایت باید گفت که چشم‌اندازهای جالب از بالن‌هایی که بر فراز گورم پرواز می‌کنند، سرویس بی‌عیب و نقص، منوی غذای کامل و اتاق‌های شیک، این هتل غار را در شمار هتل‌های ممتاز قرار داده است.

 

بخوانید: ۸ فروشگاه‌ خاص و متفاوت در استانبول

 

 

هتل غار Mithra

هتل غار میترا، از یک مجموعه سوئیت غار با چشم‌انداز فوق‌العاده از پرواز بالن‌های گورم تشکیل شده است. این هتل لوکس، از محبوب‌ترین هتل غارهای کاپادوکیا به شمار می‌آید و کمتر هتلی یارای رقابت با آن را دارد. تراس‌های بی‌شمار تزئین شده با فرش و بالش‌های زیبا و صبحانه عالی در این تراس، شهرت جهانی دارند. نیازی به گفتن نیست که این مکان، فرصت‌های قابل‌توجهی را برای عکاسی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

 

 

هتل غار Rox Cappadocia

این هتل غار، جنب قلعه Uchisar واقع شده است و منظره‌ای از نمای شهر را می‌توان از پشت بام زیبایش شاهد بود. این محل، اقامتگاه برخی افراد مشهور بوده است. از آنجا که هتل کمی دورتر از گورم قرار دارد، تصاویر بالن‌های در حال پرواز کمی ریز است، اما هنوز به چشم می‌خورند. صبحانه این هتل بسیار معروف و عالی است.

 

 

هتل غار Local

اگر همچنان به دنبال هتلی همراه با استخر در کاپادوکیا هستید، نگران نباشید! هتل غار محلی Local یکی از بهترین هتل غارها در این رابطه در گورم است. این هتل، به ارائه خدمات استثنایی‌اش شهرت دارد. گذشته از قیمت مناسب، اتاق‌های جادار و استخر بزرگ آن، آنچه به این مکان جذابیت بیشتری می‌بخشد، وجود مغازه‌ها و تورها در نزدیکی هتل است.

 

بخوانید: بایدها و نبایدهای غذایی در سفر به استانبول

 

 

به پایان این سفر در هزارتوی شهر کاپادوکیا رسیدیم. کندن سنگ و ایجاد زندگی در دل غار آنهم به این زیبایی، بی‌شک نشان از خلاقیت و بی‌قراری بشر در بکارگیری امکاناتی دارد که مادر طبیعت در اختیارش قرار داده است. بهترین هتل غارهای کاپادوکیا، عامل جذب بسیاری از گردشگران به ترکیه است و این کاملا منصفانه است.

مطالب مرتبط