خریدی جذاب در اوت‌لت‌های استانبول

برای افراد زیادی که به استانبول سفر می‌کنند این شهر مترادف با خرید است و چه کسی می‌خواهد بگوید که اشتباه می‌کنند؟ در حالی که این شهر با ولع سیری‌ناپذیر برای خرید، میزبان گرند بازار قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بازار سر بسته دنیا است. اما بعضی‌ها با ایده‌های فراتر به دنبال بهترین خریدها و معملات هستند. اینجاست که پای اوت‌لت‌ها به داستان باز می‌شود. از بازار تا مارکت‌های خیابانی گرفته تا مغازه‌های امروزی و برخی از مدرن‌ترین مراکز خرید که می‌توان تصور کرد، استانبول چیزی برای ارائه به همه دارد و ولع خرید شما تضمین می‌کند. با تور استانبول خریدی آرام را در اوت‌لت‌های این شهر تجربه کنید.

 

اُپتیموم اوت‌لت

این مرکز خرید محبوب که در سمت آسیایی استانبول و در محله آتاشهیر واقع شده دارای بیش از 130 فروشگاه با قیمت‌های حراجی مناسب، رستوران‌ها و کافه‌ها و حتی یک سالن اسکیت روی یخ است. عاشقان برندهای معروف می‌توانند در اینجا مارک‌های محبوبی مانند Vakko، Mango، LC Waikiki، Koton، Mudo، Tommy Hilfiger و Diesel را پیدا کنند. به علاوه شعبه‌ای از سوپر مارک معروف Migros 3M و فروشگاه لوازم خانه کچتاس نیز در این مرکز وجود دارد. خوشبختانه برعکس بسیاری از مراکز که روزهای تعطیلی دارند این مرکز خرید در تمام سراسر 365 روز سال باز بوده و پذیرای مهمانان خود است و میتوان گفت یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. شما می‌توانید هر زمان که توانستید به این مال بیایید و یک روز کامل‌تان را صرف گشتن بین فروشگاه‌ها و رستوران‌هایش بکنید و سوغاتی‌های خوبی برای بردن به خانه بخرید.

آدرس: Yeni Sahra, Optimum Outlet AVM Otoparkı, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 664 14 14

 

بخوانید: نکاتی برای خرید ماهی تازه در استانبول

 

 

مرکز خرید اوت‌لت اُلیویوم

مرکز خرید Olivium Outlet در منطقه زیتین‌بورنو و در سمت اروپایی واقع شده است. این مرکز خرید محیطی ساده، بزرگ و روشن را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد تا همه بتوانند از گشت و گذار بین فروشگاه‌ها لذت ببرند. این مرکز خرید بیش از 132 برند شناخته شده از لوازم برقی تا پوشاک و دکوراسیون منزل را زیر یک سقف ارائه می‌دهد و مکان خوبی برای خریدهای فصلی در استانبول است. در اینجا مارک‌هایی مانند Mango, Mavi, Sarar, Levis, Nike, Adidas, Puma, Defacto و Karaca و حتی چند نام جدید دیگر را پیدا کنید. همچنین این مجموعه دارای سالن بازی بولینگ و دیوار صخره‌نوردی، و انواع رستوران‌هاست تا بعد از روزی پر از گردش و خرید بتوانید سرگرم شوید و باز غذاهای خوشمزه سیر شوید.

آدرس: Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 547 74 53

 

 

ایرپورت اوت‌لت سنتر

یکی از جذاب‌ترین اوت‌لت‌های استانبول که در همان لحظه ورود به استقبال شما می‌آید اوت‌لت فرودگاه آتاتورک در محله باکرکوی است. این مجموعه دارای 116 فروشگاه و گزینه‌های سرگرمی و تفریح همچون سینما و یک اسکیت روی است. شما در اینجا می‌توانید برندهایی همچون Vakko, Beymen Business, Sarar, Adidas, Mavi, Nike, Mudo, Kigili و İpekyol را پیدا کنید. بنابراین اگر چیزی در منزل جا گذاشتید و یا در حال برگشتن هستید و هنوز همه سوغاتی‌ها را نخریده‌اید می‌توانید در اینجا خریدهای ارزان و خوبی را انجام دهید.

آدرس: Londra Asfaltı E-5 Karayolu Üzeri, 34158 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 465 85 75

 

بخوانید:‌ ۷ نکته کاربردی در هنگام خرید در استانبول

 

 

استارسیتی اوت‌لت سنتر

این مرکز خرید محبوب که در ینی بوسنا واقع شده یکی دیگر از مراکز خرید عمده‌فروشی است که در آن می‌توانید مارک‌های معروف و کم‌تر شناخته شده را با قیمت‌های تخفیفی پیدا کنید. مارک‌های معروفی که در اینجا می‌توانید پیدا کنید شامل بی‌من، دیزل، کاراجا، سارار و تامی می‌شوند. به علاوه فروشگاه‌های معروف لوازم خانگی انگلیش هوم و برناردو در اینجا شعبه دارند. به علاوه شما می‌توانید فروشگاه مایحتاج کودکان مثل E-Bebek را هم در میان فروشگاه‌های متنوع پیدا کنید. این مرکز همچنین گزینه‌های مختلف سرگرمی از جمله مینی گلف، سینما، کارتینگ تفریحی، بولینگ و یک منطقه بازی کودکان هم ارائه می‌دهد.

آدرس: Yenibosna Merkez Mah, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Bahçelievler/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 603 40 40

 

 

فروشگاه‌های اوت‌لت برندهای لوکس

برای افرادی که دوست دارند مارک‌های مشهور را با قیمت‌های تخفیفی خریداری کنند شرکت بی‌من از نقاط معتبر خرید است. شما در اینجا می‌توانید قیمت‌های تخفیفی محصولات مشهور برندهایی مثل دی‌ اند جی، پرادا، میو میو، مارک جاکوبز، جورجیو آرمانی،بالنسیاگا، و برخی دیگر از نام‌های هم‌رده را پیدا کنید. شما می‌توانید فروشگاه‌های بی‌من را در هر دو سمت اروپایی و آسیایی و در مراکز خرید بزرگ پیدا کنید. بنابراین تا چشم‌تان به این فروشگاه افتاد بدون معطلی وارد آن شوید. موقع خرید توجه داشته باشید که هر چقدر هم که قیمت‌ها ارزان و حراجی باشد اما شما در حال خریدن برند هستید.

 

بخوانید: فعالیت‌های جذاب در مرکز خرید استانبول

 

مطالب مرتبط