معرفی بهترین سینماهای استانبول

فیلم دیدن در سینما یکی از کارهای جذابی‌ست که در کنار خانواده و دوستان می‌توان انجام داد. برخلاف ایران که اکران فیلم‌های روز دنیا در آن معنا ندارد در دیگر کشورها سینماها بهترین فیلم‌ها را زیرنویس و یا دوبله پخش می‌کنند. از همین‌رو بسیاری از ایرانی‌ها طی سفر به مقاصد سراسر دنیا سعی می‌کنند فیلم مورد علاقه‌شان را بیرون از مرزها دنبال کنند. رفتن به بهترین سینماهای استانبول یکی از بهترین کارهایی‌ست که می‌توانید طی سفر با تور استانبول انجام دهید.

 

Cinemaximum

هیچ شکی نیست که مجموعه معروف Cinemaximum بهترین سینمای استانبول است که فیلم‌ها را با کیفیت خارق‌العاده و کیفیت صدای بالا پخش می‌کند. سین ماکسیموم دارای چندین شعبه مختلف در سراسر نقاط مختلف شهر است و سالن‌های چندگانه فیلم را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به همین خاطر شما در بین چند فیلمی که هم‌زمان اکران می‌شوند حق انتخاب دارید. معمولا فیلم‌های روز هالیوودی را به راحتی می‌توان در سالن‌های این مجموعه پیدا کرد. سالن‌ها مدرن و صندلی‌ها راحت هستند. حتی برخی از سالن‌های این مجموعه دارای ردیف وی‌آی‌پی هم هستند. از همه مهم‌تر که برنامه‌های تولید IMAX در اینجا روی پرده می‌رود.

آدرس یکی از شعبات: Çobançeşme Koşuyolu Bulv. Marmara Forum Alışveriş Merkezi D:No:3, D:207, 34146 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 850 220 0967

 

بخوانید: بهترین تفریح‌ها در محله نیشانتاشی؛ استانبول

 

 

Cinetech

نام بردن از سالن‌های سین ماکسیموم و درج آدرس‌شان به تنهایی می‌تواند مقاله‌ای بلند بالا را پوشش دهد اما بیایید به غیر از این نام تجاری نگاهی به دیگر مجموعه‌ها بیاندازیم. Cinetech یکی دیگر از نام‌های تجاری با سالن‌های تئاتر مدرن است که در آن بهترین فیلم‌های تری و فیلم‌های روز غربی اکران می‌شود. افرادی که قبلا به این سینما رفته‌اند از سالن‌های تمیز و اخلاق خوش کارکنانش به شدت تعریف می‌کنند. این شرکت دارای چند سینمای زنجیره‌ای در سطح شهر است که از محبوب‌ترینشان می‌توان به توریوم اشاره کرد. طراحی داخلی و جذاب این سینما مخصوصا جوانان را به سمت خود می‌شاند. در اینجا شما می‌توانید از تماشای فیلم‌های قدیمی و جدید با کیفیت‌های بالا دیدن کنید.

آدرس توریوم: Saadetdere, 68. Sok. Torium Alışveriş Merkezi No:50, 34513 Esenyurt/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 699 90 40

 

 

ایستینی پارک

این مرکز خرید همه چیز تمام، به همه چیز فکر کرده و تمام تلاشش را به کار برده تا هر چیزی که بازدیدکنندگان در یک مجموعه به آن نیاز پیدا می‌کنند را تحت پوشش قرار دهد و یکی از تجربه‌های شگفت انگیز تور استانبول است. بنابراین شما می‌توانید در این مرکز خرید جدید و بزرگ استراحت کنید، خرید بروید، چیزی بخورید و به سینما بروید! سینمای ایستینی پارک مدرن و باکیفیت بوده فیلم‌های محبوب اکران روز را ارائه می‌دهد. از همه مهم‌تر این که این سینما IMAX بوده و حس و حال تماشای فیلم را تا چند درجه بالا می‌برد. اگر در روزی شلوغ و پرهیجان هستید با دوستان و یا خانواده فیلمی مهیج تماشا کنید و ضربان قلب‌تان را بالا ببرید.

آدرس: Pınar, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

 

بخوانید: راهنمای سفر ارزان و اقتصادی به استانبول

 

 

مرمره فروم

مرمره فروم از بهترین مراکز خرید در استانبول است که بخش‌های مختلفی را تحت پوشش خود در آورده است. شما در این مجموعه شانس انجام فعالیت‌های زیادی از جمله رفتن به سینما را دارید. مرکز خرید مرمره فروم میزبان یکی از شعبات Cinemaximum است. این سینما با قرار گرفتن در مرکز خرید و در منطقه کادیکوی استانبول یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های تماشای فیلم برای علاقه‌مندان است. این سینما دارای سالن رستوران است که نهایت رفاه را برای‌تان به ارمغان می‌آورد و تجربه جدیدی به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: Osmaniye, Çobançeşme Koşuyolu Cd. No:3, 34100 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 466 64 53

 

 

موزه هنرهای مدرن سالت بی‌اغلو

از فاز مراکز خرید که در بیاییم راه‌مان به سمت موزه هنری و یا گالری‌ها، جایی که فرهنگ و هنر به تصویر کشیده می‌شوند، کج می‌شود. از این‌رو شما می‌توانید با رفتن به موزه سالت با یک تیر دو نشان بزنید و در تماشای فیلم‌های خوب و باکیفیت بنشینید. در اینجا بیشتر فیلم‌های قدیمی، کلاسیک و هنری بر روی پرده می‌رود. بنابراین اگر عاشق فیلم‌های سیاه سفید هستید برنامه این موزه را بررسی کنید.

آدرس: Asmalı Mescit, İstiklal Cd. No:136, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 377 42 00

 

بخوانید: بهترین سفرهای یک روزه از استانبول

 

 

سینما اطلس

این سینما که در خیابان استقلال واقع شده از بزرگ‌‌ترین و قدیمی‌ترین سینماهای استانبول است. سینما اطلس در زمان سلطان عبدالعزیز ساخته شد و بعد در آتش‌سوزی بزرگ استانبول در سال 1870 از بین رفت. اما تاجر ارمنی آگوپ کوشچیان آن را خرید و به اقامتگاه زمستانی تبدیل کرد. اطلس که مدتی پیش بازسازی شده به مرکز فرهنگی هنری تبدیل شد که بعدها سالن سینما برای نیز به آن اضافه کردند. رفتن به این سینما تجربه‌ای تماما فرهنگی و تاریخی است. شما قبل از اینکه راجب کیفیت سینما نظری بدهید محو معماری قسمت‌های بازسازی شده و قدیمی آن خواهید شد.

آدرس: Kuloğlu, İstiklal Cd. Atlas Pasajı No:131, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 252 85 76

 

مطالب مرتبط