معرفی بهترین بوتیک هتل‌های بانکوک

بوتیک‌ هتل‌ها باید مکان‌های متفاوتی برای اقامت باشند و انتخاب‌های ما در این لیست همگی زیبا، منحصر به فرد و با طراحی فکر شده هستند که در نقاط بسیار خوبی از بانکوک واقع شده است.اگر عازم سفر با تور بانکوک هستید، این هتل‌ها می‌تواند جایگزین هتل‌های آپارتمانی و دلگیر باشند.


Hotel Muse Bangkok Langsuan

این هتل فاصله‌ی کمی از ایستگاه BTS "چیت لوم" دارد، بوتیک هتل لاکچری Muse دسترسی آسانی به همه جای شهر برایتان فراهم می‌کند. این هتل بسیار زیبا که چندین جایزه بین‌المللی دارد، از طراحی خاصی که مرکب از المان‌های آسیایی و اروپایی برخوردار است و جزییات جذابی دارد. میتوانید با خواندن مقاله راهنمایی برای رزرو هتل در بانکوک این هتل را که دارای انواع اتاق‌هایی است که هر کدام طراحی منحصر به خود را دارند را رزرو کنید. همچنین این هتل چند رستوران در خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک خانه‌ی استیک اشاره کرد.

آدرس: 55, 555 ถนน หลังสวน, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Krung Thep Maha Nakhon

 

بخوانید: هتل‌های زیبا نزدیک ایستگاه مترو در بانکوک

 


The Mustang Nero Hotel

این هتل به فضای گرم و بسیار آرامش بخشش معروف است. جایی مملو از اشیا آنتیک و دکورهای زیبا و کلاسیک که حس نستالوژی جذابی برایتان فراهم می‌کند. هیچ کدام از اتاق‌های این هتل شبیه به دیگری نیستند و هر کدام کاملا به صورت یکتا طراحی شده‌اند. این هتل شاید از گرانترین هتل‌های تایلند نباشد اما بی‌شک جز خاصترین هتل‌های تایلند است. در جای جای این هتل از انواع درختان و گیاهان استفاده شده که فضایی دلچسب‌تر به شما می‌دهد. The Mustang Nero Hotel دارای رستوران نیست، اما صبحانه‌ی رایگان بسیار خوبش درب اتاق برایتان سرو می‌شود.

آدرس: 1112/91-93 Soi Daimaru Department, Phra Khanong, Khlong Toei

 


The Siam

The Siam از جمله جذاب‌ترین منظره‌ها را در میان بوتیک‌ هتل‌هایی که به شما معرفی کردیم دارد. این هتل در منطقه تاریخی "دوسیت" و در کنار رودخانه چائو پرایا واقع شده و نمایی زیبا از پل این شهر را برای مسافران به تصویر می‌کشد. The Siam دارای 39 اتاق، سوییت و ویلاهای استخر دار است که کاملا متفاوت از هم طراحی شده‌اند و از نظر زیبایی و امکانات، بسیار عالی هستند. این هتل دارای استخر، چند رستوران، اسپا و همچنین تورهای اختصاصی برای گشت و گذار در شهر است.
آدرس: 3, 2 Khao Road, Khwaeng Wachira Phayaban, Khet Dusit Krung Thep Maha Nakhon

 


Bangkok Publishing Residence

این هتل زیبا که در جزیره‌ی Rattanakosin قرار دارد، در قدیم دفتر یک مجله بوده است. اما حالا شما می‌توانید دکور زیبای اتاق‌ها را ببینید که بعضی از تجهیزات آن مجله هنوز در آن جا گنجانده شده است. اتاق‌ها زیبا و مجلل هستند و همچنین مسافران می‌توانند از کتابخانه، رستوران‌ها و همچنین موزه‌ای که در بخشی از هتل واقع شده استفاده کنند، موزه‌ای که غیر از مسافران این هتل، تنها می‌توانند با وقت قبلی به بازدیدش بروند. از نکات جذاب دیگر Bangkok Publishing Residence، جکوزی و محیط استراحت بالای سقف آن است که یک نمای زیبا نیز در روبرو داشته و جایی عالی برای استراحت به شما تقدیم می‌کند.
آدرس: 31-33-35-37-37/1 Lan Luang Road, Khwaeng Wat Sommanat, Khet Pom Prap Sattru Phai Krung Thep Maha Nakhon

 

بخوانید: معرفی هتل‌های ارزان‌ سامویی

 


Hotel Once Bangkok

این هتل مدرن که در طراحی آن سعی شده از سبک جدید استفاده شود و از آن تجمل کلاسیک دیگر خبری نیست از بهترین هتل‌هایی کنار رودخانه در بانکوک است و در کنار رودخانه "چائو پرایا" واقع شده است. Hotel Once Bangkok نیز نمایی از پل معروف بانکوک را در پیش رو دارد و از جمله زیباترین هتل‌ها در زمینه‌ی طراحی داخلی به حساب می‌آید. طراحی که باعث شده تا این مکان کاملا متفاوت با بوتیک هتل‌های دیگر لیستمان باشد. Hotel Once Bangkok دارای اتاق‌ها و سوییت‌های مختلفی است و از قیمت‌های تقریبا متوسط تا سوییت‌های لاکچری دارد که در آن‌ها جکوزی اختصاصی و فضایی بزرگ تهیه دیده شده است. یک رستوران نیز بالای سقف این هتل در نظر گرفته شده که شما می‌توانید هنگام خوردن غذا از منظره‌ی پل لذت ببرید.

آدرس: 2074/99 ถนน เจริญกรุง ซอย 72/2, Khwaeng Wat Phraya Krai, Khet Bang Kho Laem Krung Thep Maha Nakhon

 


137 Pillars Suites and Residences

با داشتن دو استخر روباز بدون لبه و همچنین جکوزی روباز و منظره‌ی زیبا در کنارش، 137 Pillars Suites and Residences یک مکان لاکچری 5 ستاره برای اقامت در بانکوک است. جایی شکیل و عالی با امکانات کامل که در آن انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها تا سوییت‌های دو اتاق خوابه نیز در نظر گرفته شده که دارای بالکن نیز هستند.
آدرس: 59/1 Soi Sukhumvit 39, Khlong Toei Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon

 

بخوانید:‌ لاکچری‌ترین هتل‌های ساحلی در پاتایا؛ تایلند

 

مطالب مرتبط