بهترین فستیوال‌های 2020 در تایلند/قسمت دوم

آغاز سال نو میلادی، در تور تایلند که به سرزمین لبخندها معروف است، می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای زندگی‌تان باشد. به شرطی آنکه پیش از آغاز سفر خود، اطلاعات کاملی درباره برنامه‌ها، مراسم و فستیوال‌های کریسمس 2020 در تایلند به دست آورده باشید. همان‌طور که می‌دانید، همزمان با کریسمس بسیاری از مردم دنیا برای تعطیلات سال نوی خود، راهیِ سفر می‌شوند، پس بهتر است زودتر تصمیم‌گیری کنید تا ناچار به انتخاب از میان گزینه‌های دقیقه نودی نشوید. بلکه دقیقا برنامه‌هایی را انتخاب کنید که با روحیات شما سازگاری کاملی دارند.

در قسمت نخست این مطلب با بهترین مکان‌هایی که برای حضور در جشن شب سال نو میلادی در تایلند می‌توانید انتخاب کنید، آشنا شدیم. از Vertigo and Moon Bar – Night Bazaar که تصویر پانوراما و بی‌نظیری از شهر بانکوک در شب سال نو را پیش روی شما نمایش می‌دهد تا سنترال ورد استریت بانکوک، که به خاطر مراسم آتش بازی بزرگ سال نو و گروه‌های موسیقی درجه یکی که برای آغاز کریسمس دارد، مشهور شده است. همچنینی از فستیوال فانوس‌ها و چراغ‌های رنگارنگ تایلند گفتیم؛ مراسمی که در آن هزاران فانوس برای استقبال از سال جدید به آسمان رها می‌شوند. در بخش دوم این مطلب هم با مکان‌های مناسب دیگری برای جشن سال نو میلادی و کریسمس 2020 در تایلند آشنا خواهیم شد:

 

 کروز بر روی رودخانه (Loy Nava River Cruise)

یکی از ویژگی‌های مهمانی های سال نو در تایلند، برگزاری انواع متنوعی از مراسم در فضای باز و زیر سقف آسمان پرستاره است. حالا تصور کنید که این مهمانی در آغوش رودخانه برگزار شود. عاشقانه نیست؟ اگر به دنبال یک سال نوی رمانتیک و گریز عاشقانه هستید، جشن سال نو در کروز رودخانه Loy Nava  بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید.

در کریسمس 2020 تایلند، با حضور در این جشن، می‌توانید یک وعده شام عاشقانه را زیر شمع ستاره های چشمک زن و فضای جذاب رودخانه نوش جان کنید و خودتان را برای مهمانی شب سال نو میلادی در کروز آماده کنید. یک شب جادویی، که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

مکان: کروز تفریحی Loy Nava River

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: معرفی رستوران‌های رمانتیک پوکت

 

 

Rooftop Extravaganza

اگر نمی‌توانید به مهمانی‌های خیابانی بروید یا اهل شلوغی و سر و صدا نیستید، سعی کنید به یکی از مهمانی‌های شب سال نو که در برخی از رستوران‌های پشت بام دار برگزار می‌شود، بپیوندید. یکی از زیباترین کافه‌های بانکوک برای جشن گرفتن کریسمس 2020، کافه Extravaganza است. در این‌جا می‌توانید یک شام پرشور و هیجان با موسیقی جذاب و آیین‌های ویژه تایلندی را برای خود و همراهان‌تان رزرو کنید. علاوه بر همه این‌ها، با حضور در این کافه بام، می‌توانید نمای زیبایی از شهر را در شب سال نو پیش روی خود داشته باشید.

مکان: بانکوک، Extravaganza

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

 

New Year Gigs And Resort Galas

علاوه بر جشن‌های مشهور در فضای باز برای جشن گرفتن کریسمس 2020 درتایلند، کلوپ‌های شبانه تایلند با دی جی های معروف و موسیقی فوق‌ العاده و پرانرژی از شب سال نو استقبال می‌کنند. اگر طرفدار فضاهای نسبتا خصوصی هستید، می‌توانید یکی از این کلوپ‌ها را برای خود رزرو کنید. معمولا در این مراسم، برنامه ویژه سال نو به همراه یک پکیج ویژه مهمانی به شما ارایه خواهد شد که همه چیز را شامل می‌شود؛ از نوشیدنی و غذا گرفته تا عکس‌های دست جمعی و موسیقی. یکی از این باشگاه‌ها و استراحتگاه‌های لوکس، Centara Grand ،Central Plaza Ladprao بانکوک است ک امسال هم برناه ویژه‌ای را تدارک دیده است.

مکان: بانکوک، Central Plaza Ladprao

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: رستوران‌ها و کافه‌های پوکت مخصوص ماه عسل

 

 

مهمانی و باربیکیو در ساحل سورین پوکت (Surin Beach, Phuket)

یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به سال نو میلادی در پوکت این است که یک برنامه خوش‌گذرانی تمام عیار در ساحل پوکت برای خود داشته باشید. ساحل سورین، یکی از بهترین ساحل‌های تایلند است که می‌توانید برای این شب ویژه روی آن حساب باز کنید. در واقع بزرگترین مهمانی ساحلی سال تایلند در همین ساحل پوکت برگزار می‌شود. جالب است بدانید که ستاره‌ای مانند پاریس هیلتون دو سال پیش در این مراسم حضور داشت. آتش بازی، کباب ساحلی، سرگرمی‌ها و نمایش و موسیقی، شام‌های منحصر به فرد در سورین تایلند در انتظار شما هستند.

مکان: پوکت، ساحل سورین

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

 

The Boozy Lanes Of Pattaya’s Walking Street

Walking Street در پاتایا، خیابانی به طول یک کیلومتر است که پاتوق اصلی بسیاری گردشگران به ویژه در شب‌های تعطیلی سال نو میلادی است. برای همین هم در شب‌های تعطیلات سال نو، منظره این خیابان به یک صحنه پر شور و هیجان باورنکردنی تبدیل می‌شود. خیابانی که در شب‌ها خواب و سکوت را به خود نخواهد دید. برای کریسمس 2020 در پاتایا این خیابان، بهترین مکانی است که می‌توانید برای سرگرمی و مهمانی روی آن حساب باز کنید و خوش‌گذرانی‌های معروف در پاتایا را تجربه کنید. به ویژه جشن شب سال نو و مراسم شمارش معکوس، که با حضور گروه‌های موسیقی بی‌نظیر برگزار می‌شود.

مکان: پاتایا، Walking Street

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: بهترین مناظر دیدنی سامویی؛ تایلند

 

مطالب مرتبط