بهترین فستیوال‌های 2020 در تایلند/قسمت اول

تور کریسمس 2020 تایلند؟ شاید به نظرتان برای صحبت کردن از مهمانی و تورهای کریسمس 2020 زود باشد، اما همین که چشم بر هم بگذارید، ماه دسامبر هم به روزهای پایانی‌اش نزدیک خواهد شد. پس اگر می‌خواهید در بهترین مراسم، فستیوال‌ها و مهمانی‌های کریسمس 2020 در تایلند حضور داشته باشید، باید دست بجنبانید.

تایلند، سرزمین لبخندهای رنگارنگ، یک انتخاب هوشمندانه برای خوش‌گذرانی در روزهای تعطیلات کریسمس 2020 است. در تور تایلند ویژه کریسمس، می‌توانید علاوه بر تجربه زندگی شبانه شهرهای تایلند، در بسیاری از مهمانی‌ها، جشن‌ها و فستیوال‌های هیجان‌انگیز و حتی آیین‌های خیابانی سال نو میلادی حضور داشته باشید. در ادامه این مطلب با بهترین برنامه‌های سال نو میلادی در تایلند آشنا خواهیم شد.

 

Vertigo and Moon Bar – Night Bazaar

برای آنکه بتوانید از فراز شهر، تصویر زیبایی از کریسمس 2020 تایلند را به خاطر بسپارید، بهتر است به برج Vertigo & Moon Bar  و مراسم ویژه کریسمس آن (Night Bazaar) سری بزنید و مهمان یکی از رنگی‌ترین فستیوال‌های تایلند شوید. در این‌جا شانس این را خواهید داشت که خیابان‌های چراغ‌بندی شده و رنگارنگ و شهر پر جنب و جوشی را ببینید که خودش را برای آغاز سال نو میلادی آماده می‌کند. علاوه بر این در ورتیگو اند مون بار می‌توانید غذاهای خوشمزه و متنوع و نوشیدنی‌های فوق‌العاده تایلندی و اروپایی را نوش جان کنید.

مکان: بانکوک، Vertigo & Moon Bar

زمان برگزاری: شب‌های هفته پایانی دسامبر

 

بخوانید: فانتاسی پارک پوکت؛ تماشای فیل‌ها تا خرید در جشنواره

 

 

Party at Bangkok’s Central World Street

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نه می‌توانند از مهمانی دست بکشند و نه قید خرید را بزنند، بهتر است به سوی Central World Street بانکوک رهسپار شوید. این‌جا یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید در کشور تایلند سال نو را جشن بگیرید. سنترال ورد استریت بانکوک، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا است که در شب سال نو میلادی میزبان افراد زیادی خواهد بود. این‌جا به خاطر مراسم آتش بازی بزرگ سال نو و گروه‌های موسیقی درجه یکی که برای آغاز کریسمس دارد، مشهور شده است. در این‌جا می‌توانید در تمام طول شب پارتی کنید، غذا و نوشیدنی بخورید و در کمال تعجب خرید کنید!

مکان: بانکوک، Central World Street

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

 

مراسم شمارش معکوس بانکوک (The Bangkok Countdown)

مراسم شمارش معکوس بانکوک به عنوان هفتمین مکان مناسب برای جشن گرفتن عید سال نو در جهان و البته بهترین مهمانی سال نو تایلند شناخته شده است. این مراسم افسانه‌ای، چندین سال است که به طور همزمان و با پخش زنده همراه با کنسرت‌های پر انرژی، آتش بازی جادویی و مراسم هنری و آیینی برای مردم سراسر جهان نمایش داده می‌شود. تردید نداشته باشید که این مهمانی بزرگ مردمی، بهترین مکان در تایلند برای آغاز سال نو میلادی است.

مکان: بانکوک، Central World Street

زمان: به طور معمول از ساعت 6:30 بعدازظهر آغاز شده و تا نیمه شب ادامه دارد.

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: ۸ مورد از خوشمزه‌ترین غذاهای چیانگ مای

 

 

مهمانی ماه کامل در کو فانگان (Full Moon Party, Ko Phangan)

هزاران توریست در کنار مردم محلی در کو فانگان تایلند دور هم جمع می‌شوند تا نیمه شب سال نوی میلادی را به رقص و پایکوبی و شادی سپری کنند. مهمانی ماه کامل کو فانگان یکی از عجیب‌ترین مهمانی‌های کریسمس 2020 تایلند است. در این مهمانی می‌توانید در طول شب شنا کنید، برقصید از موسیقی زنده و آتش بازی لذت ببرید و بعد هم با طلوع خورشید راهی هتل‌های محل اقامت خود شوید.

مکان: کو فانگان

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

 

مهمانی خیابانی در جاده خائوسان بانکوک (Street Party At Khao San Road, Bangkok)

جاده خائوسان بانکوک، یکی از مکانهای مشهور در تایلند است که مردم به هر بهانه‌ای و برای هر مراسمی در آن‌جا دور هم جمع می‌شوند تا جشن و پایکوبی کنند. موسیقی زنده، گروه‌های رقص خیابانی، نوشیدنی و برنامه‌های بسیار دیگری در شب سال نو میلادی در این‌جا برپا است و برای همین هم می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قرار است یک خوش‌گذرانی به یاد ماندنی و تمام عیار را در کریسمس 2020 در تایلند تجربه کنید.

مکان: بانکوک، خیابان سان خائو

زمان: به طور معمول از ساعت 8 شب آغاز شده و تا 1:30 نیمه شب ادامه پیدا می‌کند.

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: خوش‌گذرانی‌های معروف در پاتایا

 

 

فستیوال فانوس‌ها و چراغ‌ها در چیانگ مای (Lanterns And Lights At Chiang Mai Road)

فستیوال فانوس‌ها و چراغ‌های رنگارنگ، یک جشنواره جهانی فانوس است که هر سال در آستانه آغاز سال نو میلادی در چیانگ مای تایلند برگزار می‌شود که تجربه خوب اولین سفر به چیانگ مای است. این فستیوال میزبان اجراهای موسیقی زنده شبانه، نمایش‌های خیابانی و آتش بازی است. در این مراسم که در آستانه کریسمس 2020 در تایلند برگزار خواهد شد، هزاران فانوس برای استقبال از سال جدید به آسمان رها می‌شوند. این مکان، بدون شک، یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید برای جشن شب سال نو میلادی تایلند در آن‌ جا حضور داشته باشید. خبر خوب اینکه، قرار است برای کریسمس 2020 این برنامه، مفصل‌تر از سال‌های پیش برگزار شده و فانوس‌هایی با ابعاد بسیار بزرگ به آسمان فرستاده شوند.

مکان: تایلند، چیانگ مای

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

 

جنون موسیقی و شادی در جاده ساحلی چیانگ مای

برخلاف رودخانه بزرگ Chao Phraya، سواحل رودخانه پینگ در شب سال نو میلادی تایلند، شلوغ‌تر و هیجان انگیزتر است. در این جاده ساحلی که در نزدیکی چیانگ مای قرار دارد، یک مهمانی کم‌نظیر در شب سال نو میلادی برگزار می‌شود که از مهمانی‌های دیگر بانکوک و تایلند چیزی کم ندارد اما یک تفاوت اساسی وجود دارد: این مراسم هرج و مرج کمتری دارد، پس اگر به دنبال یک مکان خلوت‌تر و خصوصی‌تر هستید، جاده ساحلی چیانگ مای یک انتخاب مناسب برای شماست. در کرانه شرقی رودخانه گروه‌های موسیقی، رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در انتظار شما هستند تا در کنار هم کریسمس 2020 را جشن بگیرید.

مکان: جاده ساحلی چیانگ مای

تاریخ برگزاری: 31 دسامبر

 

بخوانید: مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

 

مطالب مرتبط