بهترین ویلاهای خصوصی سامویی

طیف اقامتگاه در سامویی گویا حد و مرزی ندارد. شما می‌توانید در تور تایلند هتل‌های آنچنانی، مجموعه ویلاهای دوبلکس مجلل، مهمانسراها و یا هاستل‌ها اقامت داشته باشید. اما نوع دیگری هم هستند که تحت ویلاهای خصوصی فعالیت می‌کنند و در دسترس مسافران قرار می‌گیرند. این ویلاها به شما اقامتی آزاد و راحت با حریم شخصی مناسب ارائه می‌دهند که امکانات رفاهی‌شان هیچ کم از هتل‌های 5 ستاره ندارند. آیا می‌خواهید همراه خانواده اقامتی راحت و مستقل همراه با امکانات مدرن داشته باشید؟ ما را در ادامه همراهی کنید.

 

Ritz Carlton Koh Samui

این مجموعه وسیع شامل 175 سوییت و استخر شنا می‌شود که به دو ساحل خصوصی و خلوت منتهی شده و امکانات رفاهی متنوع و مدرنی را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد و یکی از بهترین هتل‌های سامویی محسوب می‌شود. نکته حایز اهمیت و برجسته در اینجا ویلای منحصر به فرد کاسارا است که با مساحت 225 متری، 3 اتاق خواب، سالن نشیمن، منطقه فضای باز و استخر خصوصی 60 متری بین دیگر ویلاهای هتل خودنمایی می‌کند. کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی، انواع ماساژها، استخرهای متنوع، اسپای درمانی، کلاس آشپزی، غواصی و شنا نیز به عنوان امکانات رفاهی و تفریحی برای استفاده مهمانان در دسترس هستند.

آدرس: 9/123 Moo 5 Tambon Bophut Koh Samui Chang Wat Surat Thani 84320, Thailand

تلفن: +66 77 915 777

 

بخوانید: معرفی جالب‌ترین هتل‌های لاکچری پوکت

 

 

Khwan Beach Resort

اگر در ماه عسل هستید و به دنبال جایی منحصر به فرد و نمونه هستید اینجا قطعا یکی از بهترین مقاصد تایلند برای ماه عسل است. این اقامتگاه در این حال که محیط گرمسیری و جذاب طراحی و چیده شده اما بهترین امکانات مدرن را ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که این مجموعه از پذیرش هر کودکی معذور بوده و مختص به اقامت بزرگسالان است. استخری بزرگ با چترهای آفتابی هم در مرکز قرار دارد که می‌توانید در طول روز روی تخت‌هایش لم بدهید و استراحت کرده و یا به شنا و تفریح بپردازید. به جز اتاق‌های زیبا که دکوراسیونی چوبی و تایلندی دارند می‌توانید از استخر و اسپا، ماساژ دو نفره، ماساژ صورت تایلندی، اسکراب بدن، امکانات زیبایی مثل مانیکور و پدیکور، غواصی، زمین گلف و ده‌ها مورد دیگر استفاده کنید.

آدرس: 67/61 Moo 1, Maenam, Ko Samui, Surat Thani 84330, Thailand

تلفن: +66 62 565 0796

 

 

Six Senses Samui

سیکس سنز یکی از بهترین مناظر سامویی را برای ارائه در دسترس دارد که در قالب 66 ویلای لوکس و مدرن به مهمانان خود پیشنهاد می‌دهد. در واقع دکوراسیون داخلی چوبی این مجموعه با منظره اقیانوس کاملا هماهنگ بوده و حس و حال تایلندی را منتقل می‌کند. با وجود امکانات مدرن و لاکچری مثل ساحل خصوصی، تراس و باغ، استخر شنا، سالن بدن‌سازی، کلاس‌های یوگا، ماساژ کل بدن و یا بخش‌های موضعی، اتاق بخار، سونا، اسپا، امکانات زیبایی صورت و مو، حمام روباز، و موارد خیلی بیشتر شما اقامتی رویایی و فوق لوکس را تجربه خواهید کرد.

آدرس: Six Senses Samui, 9/10 Moo 5, Baan Plai Laem, Bophut, Koh Samui

تلفن: +66 7724 5678

 

بخوانید: ۶ ساحل با منظره‌های رویایی در ساموئی

 

 

The Library Samui

برعکس موارد قبلی که سعی داشتن فرهنگ تایلندی و گرمسیری را در طراحی داخلی خود دنبال کنند شما در اینجا با سبک مینیمالیستی و کاملا مدرن روبرو هستید. بی‌شک طراحی داخلی این اقامتگاه همیشه باعث شگفتی شما خواهد شد. در واقع شما در اینجا با اقامت در استودیوهای بی‌نظیر طراحی شده، سوئیت‌ها و ویلاهای دارای استخر هستد موجی از آرامش هنری را که قبلا نظیرش را ندیده اید تجربه خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که افراد کم‌سن در این هتل پذیرش نمی‌شوند. یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های منحصر به فرد این اقامتگاه که بر شهرت آن افزوده استخر بزرگ قرمز رنگ آن است که با قرار گرفتن مقابل آبی اقیانوس تضادی زیبا و شگفت‌انگیز را پدید آورده است. سینمای فضای باز، سالن بدنسازی خصوصی و جکوزی، تراس روی سقف و استخر نمکی از جمله امکانات در دسترس شماست.

آدرس: 14/1 Moo 2, Chaweng Beach Koh Samui 84320, Thailand

تلفن: +66 77 422 767

 

بخوانید: گردش‌های یک روزه به جزایر اطراف سامویی

 

 

Banyan Tree Samui

بایان تیری بر روی تپه‌ای در ساحل لامای واقع شده که از لحاظ جغرافیایی موقعیت طلایی دارد و از بهترین هتل‌های ساحل لامای در سامویی است. ویلاها دارای طراحی اروپایی بوده و با نمای شگفت‌انگیز اقیانوسی جادو را با انوار طلایی آفتاب مهمان اتاق‌تان می‌کنند. یکی از مهم‌ترین موهبت‌های بایان تیری این است که جدا از استخر بزرگ عمومی، ویلاها دارای استخر خصوصی با حفظ حریم شخصی و امکان دسترسی به ساحل هستند که به شما حق انتخاب برای شنا می‌دهند. احتمالا به همین دلیل هم هست که زوج‌های جوان برای سفرهای دونفره و ماه عسل نگاهی خاص به اینجا دارند.

آدرس: 99/9 Moo 4, Maret Samui, Lamai Beach, Koh Samui, Ko Samui, Surat Thani 84310, Thailand

تلفن: +66 77 915 333

 

مطالب مرتبط