خرید در جمعه سیاه 2019 (Black friday)، دبی


"جمعه سیاه" یا همان "بلک فرایدی" در راه است و همه می‌دانیم که تخفیف‌های بزرگی در فروشگاه‌های مختلف دنیا عرضه می‌شود و تب خرید آرام آرام که به آخر نوامبر نزدیک‌تر می‌شویم، تندتر و تندتر خواهد شد. دبی هم با توجه به این که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری نزد مسافران ایرانی است، از جمله مقاصد محبوب برای این روز نیز به حساب می‌آید. پس بهتر است مثل سال‌های قبل، برای امسال نیز یک راهنمای خوب برایتان بنویسیم تا از بتوانید از بهترین تخفیف‌ها استفاده ببرید و سفری پربار در "جمعه سیاه" داشته باشید.


"جمعه سیاه" در دبی

این فستیوال در واقع یک جشن آمریکایی است که به مرور به دیگر کشورهای جهان نیز ریشه دوانده. یک جشن کاملا تجاری برای این که بسیاری شرکت‌ها بتوانند انبارهای خود را با ارائه تخفیف‌های بزرگ خالی کنند. با این که دبی جشنواره‌ی خرید خود را دارد و همچنین برای تجهیزات الکترونیک نیز یک نمایشگاه هر ساله با تخفیف‌های عالی برگزار می‌کند، با این حال باز هم در "جمعه سیاه" مراکز خرید لاکچری دبی می‌توان تخفیف‌های بسیار زیادی پیدا کرد و تب خرید نیز در این روز به شدت بالا می‌رود. با این که سعی شده در این سال‌ها جوری جلوه داده شود که جشنواره‌های خرید در دبی از بلک فرایدی مهم‌تر هستند، اما رشد فروش مراکز خرید در این شهر، تقریبا معادل رشد فروش جهانی در چنین روزی است!امسال این روز 29 نوامبر خواهد بود و شما در سفر با تور دبی، هم می‌توانید از فروشگاه‌های فیزیکی خرید کنید و هم خرید آنلاین با تخفیف‌های بسیار عالی را تجربه نمایید. فراموش نکنید که دبی مملو از مراکز خرید کوچک و بزرگ است و پیشنهادات ما به شما، تنها بخش‌های معروف را پوشش می‌دهد و شما به هر کدام که از این مراکز بروید، حتما فروشگاه‌های زیادی پیدا خواهید کرد که در جشنواره‌ی خرید بلک فرایدی شرکت کرده و تخفیف‌های سنگینی ارائه می‌کنند.

 

بخوانید: بهترین تفریح‌های ماجراجویانه‌ در دبی

 


مراکز خریدی که در"جمعه سیاه"ِ دبی باید بروید

نکته: قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که بسیاری از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه چند روز قبل از این روز آغاز می‌شود و اگر برنامه‌ی سفر به دبی دارید، بهتر از روزهای قبل کم کم مغازه‌گردی‌ها و تفریحات جذاب در مراکز خرید دبی را شروع کنید.

 


مراکز خرید ماجد الفطیم:

این مجموعه عظیم گرداننده بسیاری از مراکز خرید مهم دبی همچون "مرکز خرید امارات"، سیتی سنتر میردیف، و مای سیتی سنتر و ... است. خبر خوب این که تمام این مجموعه در جشنواره خرید "جمعه سیاه" شرکت می‌کنند. یعنی شما با صدها فروشگاه‌ مختلف مواجه هستید که تخفیف‌هایی عالی از برندهای معتبر ارائه می‌کنند. برندهایی همچون زارا، بوتیک1، نایک، آدیداس و ... . بر خلاف بسیاری از کشورها، تخفیف‌های این مراکز خرید بیشتر معطوف به وسایل الکترونیک نبوده و مد، وسایل خانه و همه‌ چیز را شامل می‌شود. تخفیف‌های فروشگاه‌های برند در مراکز خرید این مجموعه حتی به 90 درصد هم خواهد رسید.

 

بخوانید: چند برنامه‌ی ساده برای گردشگری ارزان در دبی

 


مرکز خرید دبی:

اگر چه تمام این مرکز خرید شامل این جشنواره نشده و تبلیغات زیادی نیز حول محور آن صورت نمی‌گیرد، اما فروشگاه‌های بسیار زیادی در آن به تخفیف‌های ویژه می‌پردازند و شما می‌توانید انتظار تخفیف‌های 30 تا 80 درصدی داشته باشید. این تخفیف‌ها مخصوصا در فروشگاه‌های برند معروف همچون کوتون، تاپ شاپ یا مانگو بیشتر دیده خواهد شد. یکی از کارهایی که باید انجام دهید، رفتن به بخش جدید مُد مرکز خرید دبی است، در این محل فروشگاه‌های برند زیادی خواهید دید که کارهای خود را با تخفیف‌های باورنکردنی ارائه می‌کنند.

 


دبی فستیوال سیتی:

فروشگاه ایکیا در این مرکز خرید را باید از تخفیف‌ها مستثنی کنید، اما غیر از این، برندهای زیادی در دبی فستیوال سیتی به ارائه تخفیف می‌پردازند. مخصوصا برندهای لباس بسیار معروف که قرار است تخفیف‌هایی تا 80 درصد را برای مشتریانشان به همراه داشته باشند.

 

بخوانید:‌ جذاب‌ترین تفریح‌های لوکس در دبی مارینا


 


فروشگاه‌های لوازم الکترونیک:

تقریبا به هر مرکز خرید و یا فروشگاه بزرگ لوازم الکترونیک سر بزنید، می‌توانید تخفیف‌هایی عالی پیدا کنید. البته در این زمینه باید دست بجنبانید و صبح‌ زود برای خرید اقدام کنید.

 


فروشگاه‌های آنلاین برای خرید در "جمعه سیاه"یکی دیگر از راه‌های خرید عالی در بلک فرایدی، خرید از سایت‌هایی است که لوازم مختلف را با قیمت‌هایی بسیار خوب ارائه می‌کنند، از همین حالا هم چندین سایت برای ارائه تخفیف‌ها پا پیش گذاشته‌اند، اما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به Sprii.com و namshi.com بزنید که فروش خود را از چند روز زودتر آغاز می‌کنند.
نکته: حتما ببینید که در مورد هر خرید، ارسال آن به چه روزی موکول می‌شود تا مطمئن شوید در طول سفر به دبی، جنس مورد نظرتان به دستتان خواهد رسید.

 

بخوانید: راهنمای گردشگری در دبی برای عاشقان مد


 

 

مطالب مرتبط