بهترین هتل‌های تفلیس به انتخاب تریپ‌ادویزور

تور گرجستان از مقاصد مقرون به صرفه و پرطرفدار این روزهای آسیای غربی و بخش اروپای شرقی است که پایتخت این کشور یعنی تفلیس بیشترین میزان این گردشگران داخلی و خارجی را به خود می‌بیند. وجود چنین شرایطی راه را برای هتل‌داران سطح بالا برای احداث شعبات چشمگیر و ارائه خدمات سطح جهانی باز کرده به طوری که اگر جستجو کنید به برخی از بهترین نام‌های تجاری هتل‌داری بین‌المللی برخورد می‌کنید. ما در اینجا بهترین هتل‌های تفلیس از نگاه کاربران وبسایت مشهور تریپ‌ادویزور را بررسی می‌کنیم.

 

بوتیک هتل اُلد تفلیس

بوتیک هتل Old Tiflis از لحاظ موقعیت قرارگیری یکی از بهترین نقاط را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با اقامت در اینجا می‌توانید به فاصله 2 دقیقه پیاده‌روی به حمام‌های گوگرد تفلیس و با 5 دقیقه خیابان جان شاردنی فاصله خواهید داشت. این بوتیک هتل محبوب در ساختمانی قدیمی و بازسازی شده قرار گرفته که برخلاف قدمت سازه اتاق‌ها به سبکی مدرن طراحی شده‌اند. شما می‌توانید از امکانات این بوتیک هتل مثل اینترنت رایگان و رستوران استفاده کنید. اتاق‌های هتل از داخل مجهز به مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتاق نشیمن با کاناپه، سیستم تهویه هوا و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. شما از اینجا به اصلی‌ترین جاهای شهر دسترسی دارید.

آدرس: 3/9 Grishashvili Street, 0105 Tbilisi City, Georgia

تلفن: +995 32 231 99 99

 

بخوانید: لذت اقامت در لاکچری‌ترین هتل‌های تفلیس

 

 

رومز هتل تفلیس

این هتل که در فاصله 5 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی روستاولی قرار گرفته با اینترنت رایگان و تراسی دل‌انگیز پذیرای مهمانان خود است و شما میتوانید از رستوران‌های نزدیک به هتل روستاولی در تفلیس هم کمال استفاده را ببرید. اتاق‌ها دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه هوا، مینی‌بار و تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی همراه با دمپایی و سشوار هستند. نه تنها رستوران رومز هتل تفلیس غذاهای آمریکایی سرو می‌کند بلکه کافه‌ای دنج و آرامشبخش هم در دسارس قرار دارد. تمامی واحدهای این هتل به جز خدمات اتاق شامل ویژگی سرو صبحانه در اتاق نیز می‌شوند که در صورت درخواست ارائه داده می‌شود. شما در اینجا می‌توانید از سالن بدن‌سازی شامل تردمیل، دوچرخه ثابت، پرس سینه سبک، توپ ورزش، ست دمبل و چیزهای دیگر استفاده کنید.

آدرس: 14 Merab Kostava St, Tbilisi 0108, Georgia

تلفن: +995 32 202 00 99

 

 

بوتیک هتل شوتا رستاولی

بوتیک هتل شوتا رستاولی در تفلیس و درست در مرکز شهر واقع شده است. این هتل که دسترسی راحت به نقاط دیدنی شهر را برای شما فراهم می‌آورد دارای تراسی رو به شهر و اینترنت رایگان در سراسر آن است. اتاق‌ها دارای طراحی زیبا و آرامشبخشی هستند و امکاناتی مثل تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، مینی‌‌بار همراه با کتری برقی ارائه می‌دهند. البته برخی از واحدهای بزرگ‌تر برای راحتی بیشتر قسمت نشیمن هم دارند. به علاوه در رستوران هتل می‌توانید انواع غذاهای محبوب و برجسته را پیدا کنید. جدا از این‌ها اگر رژیم غذایی خاصی را دنبال می‌کنید می‌توانید منوی مورد نظرتان را درخواست کنید تا برایتان فراهم شود. شاتل فرودگاه در صورت درخواست با هزینه اضافی هم در دسترس است.

آدرس: 1 Taras Shevchenko Str Tbilisi City, 0108, Georgia

تلفن: +995 32 219 20 21

 

بخوانید: بهترین بوتیک هتل‌های تفلیس برای اقامتی به‌صرفه

 

 

هتل رادیسون بلو ایوریا

هتل Radisson Blu Iveria در قلب منطقه اداری و تجاری تفلیس و در فاصله 10 دقیقه پیاده‌روی از شهر قدیمی واقع شده است. هتل رادیسون بلو در تفلیس با طراحی داخلی مدرن و مینیمالیستی و مرکز اسپای منحصر به فرد اقامتی به یادماندنی را به شما عرضه می‌کند. تمامی اتاق‌های مدرن این هتل مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، امکانات نوشیدنی گرم و بطری آب رایگان هستند. شما در سرویس بهداشتی خصوصی‌تان حمام یا دوش و لوازم بهداشتی رایگان و سشوار را در اختیار خواهید داشت. برای گردش در شهر صبح‌تان را با بوفه صبحانه شروع کنید و اگر برای ناهار یا شام در هتل بودید از خوردن انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی و اروپایی در رستوران واقع در محل لذت ببرید.

آدرس: 1 Rose Revolution Square, Tbilisi 0108, Georgia

تلفن: +995 32 240 22 00

 

 

فابریکا

تقریبا فابریکا را همه می‌شناسند. فابریکا از آن نام‌هاییست که به عناوین مختلف در مقالات مختلف از آن حرف به میان آمده. از دیوارهای نقاشی شده‌اش گرفته حیاط عمومی و محبوبش دلایل زیادی آن را در رده محبوب‌ترین‌های شهر قرار داده است. ساختمان این هتل قبلا کارخانه نساجی بوده که مورد بازسازی قرار گرفته و به اقامتگاه تبدیل شده است. این هتل با داشتن اتاق‌های خصوصی و خوابگاهی و دکوراسیون مناسب، زیبا و مدرن اقامتی راحت ارائه می‌دهد. همه اتاق‌ها دارای تشک راحت، تهویه هوا و وای فای رایگان هستند. البته اتاق‌های خصوصی مجهز به سرویس بهداشتی خصوصی، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی هستد. نکته جالب در مورد فابریکا این است که فقط شامل بخش اقامتگاهی نبوده و از قسمت‌های متنوعی مثل حیاط با کافه ها و کافه‌های مختلف، استودیوهای هنری، کارگاه‌های آموزشی، فروشگاه‌های ایده‌آل، فضای تعاملی، آرایشگاه، مدرسه آموزش هنرهای خلاقانه و رویدادهای کوتاه مدت تشکیل شده است. رستوران نیز منویی منتخب از غذاهای اروپایی را ارائه می‌دهد.

آدرس: 8 Egnate Ninoshvili St, Tbilisi, Georgia

تلفن: +995 32 202 03 99

 

بخوانید: معرفی هتل قدیمی لندن در تفلیس

 

مطالب مرتبط