هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس در باکو

در ابتدا هتل‌های مجلل باکو جایی برای اقامت مدیران و مسئولان ثروتمند تجاری و مشاغل نفتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما با توجه به گسترش صنعت گردشگری، بالا رفتن سطح کیفی پروازهای آذربایجان و تمایل به جاهای کم‌تر بازدید شده دنیا، مسافران نگاه دقیق‌تری به سمت تور باکو پیدا کردند. در پی این روند تقاضای اقامت در هتل‌های لاکچری و مدرن شدت گرفته تا جایی که مسافران در سفر به باکو تلاش می‌کنند بهترین اقامتگاه‌های لاکچری و مدرن را برای اقامت پیدا کنند. ما در اینجا بهترین اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس باکو را معرفی می‌کنیم.

 

هتل فر سیزنز باکو

هتل فر سیزنز در واقع یکی از بهترین هتل‌های باکو است که در قسمت امروزی شهر واقع شده و در فاصله‌ای از ایچری شهر، بلوار باکو و چرخ و فلک قرار گرفته است. اتاق‌ها دارای طراحی مدرن، شیک و بسیار زیبا هستند و با تراس‌هایی که رو به دریای خزر و شهر قدیمی باز می‌شوند نمایی به شدت دیدنی در اختیارتان قرار می‌دهند. این هتل نه تنها در اتاق‌ها سنگ تمام گذاشته بلکه امکانات رفاهی متنوعی همچون زمین اسکیت، سالن تناسب اندام و اسپا، حمام ترکی و سالن مراسم را هم برای اوقات فراغت و مناسبت‌ها در دسترس قرار داده است. به علاوه دو رستوران سطح جهانی منوهایی متنوع با گزینه‌های نام آشنا نیز در دسترس هستند.

آدرس: 1 Neftçilər Prospekti, Səbail Bakı, 1095, Azerbaijan

تلفن: +994124042424

 

بخوانید: ۵ بازار سنتی و خیابانی در باکو برای خرید ارزان

 

 

جی‌دبلیو ماریوت ابشرون باکو

جی‌دبلیو ماریوت در قلب مرکز شهر جنب میدان آزادی در محله سیرکویت سیتی واقع شده است. شما با اقامت در این هتل از فروشگاه‌های امروزی کلاس بالا تنها یک پیاده‌روی کوتاه فاصله خواهید داشت. این هتل مجلل در مجموع 243 اتاق لوکس خانوادگی، سوییت و تک‌نفره دارد که نمایی از دریای خزر و یا افق شهر را ارائه می‌دهند. با یک طراحی داخلی هوشمند از بیشترین حد نور روز برای اتاق‌ها استفاده شده تا در استفاده از انرژی تا جای ممکن صرفه جویی شود. JW Marriott با امکانات جذاب مثل رستوران‌های 5 ستاره، مرکز بدن‌سازی و تناسب اندام، بزرگ‌ترین سالن تشریفات و مراسم باکو و کافه شبانه در رده دوم بهترین هتل‌های شهر جای گرفته است.

آدرس: 674 Azadliq Square, Bakı, 1000, Azerbaijan

تلفن: +994124998888

 

بخوانید: بهترین محله‌های باکو؛ آذربایجان

 

 

فایرمونت باکو

آیا می‌خواهید در هتلی فوق‌العاده در برج‌های شعله باکو، که از دیدنی‌های شگفت انگیز باکو هستند بمانید؟ فایرمونت جایی‌ست که باید به آن بروید. این هتل با 318 اتاق و 19 آپارتمان، راحتی و رفاه را برای مهمانان فراهم می‌آورد. در طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق‌ها از سبک و سیاق مینیمالیستی زیبایی استفاده شده که آرامش را به ساکنین خود تزریق می‌کنند. این اتاق‌ها با پنجره‌های سقف تا کف نمایی دیدنی و جذاب از دریای خزر و ایچری شهر ارائه می‌دهند. رستوران این هتل در طبقه 19ام نیز غذاهای شناخته شده دنیا و نوشیدنی‌هایی فوق‌العاده را سرو می‌کند. به علاوه هتل دارای برنامه‌های سرگرمی، اجرای زنده، کتابخانه، استخر شنا، کلاس‌های یوگا و بدن‌سازی، ماساژ، ماساژهای موضعی، خدمات زیبایی مانیکور و پدیکور، وان آب داغ، حمام ترکی و خیلی ویژگی‌های دیگر هم هست.

آدرس: Alov Qülleleri, 1A Mehdi Hüseyn Street, Səbail Bakı, 1006, Azerbaijan

تلفن: +994125654848

 

 

لندمارک هتل باکو

هتل لندمارک باکو در خیابان نظامی و در ساختمانی زیبا واقع شده است. هر کدام از 99 اتاق این هتل با دکوراسیونی زیبا و استفاده از هنرهای معاصر راحتی و آرامش را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در یکی از 6 رستوران این هتل، که از بهترین رستوران‌های باکو هستند، غذاهای فوق‌العاده نوش جان کنید و در اوغات فراغت از امکاناتی مثل استخر شنا، استخر سرپوشیده در تمام طول سال، جکوزی، وان آب داغ، ماساژ، سالن اسپا، سونا و مرکز بدن‌سازی استفاده کنید. نه تنها اینترنت در سراسر هتل به رایگان در اختیار شما قرار دارد بلکه شاتل رفت و برگشت فرودگاه نیز موجود است.

آدرس: 90A Nizami Street, Sabayil Baku, 1010, Azerbaijan

تلفن: +994124652000

 

بخوانید:‌ جشنواره زیبای انار در آذربایجان

 

 

هتل شرایتون باکو ایرپورت

خیلی وقت‌ها ورود و خروج به جایی دردسرهایی را به همراه دارد. خستگی، رسیدگی به مسائل اداری و یا انتظار رسیدن بقیه گروه می‌تواند عاملی باشد که مسافران به سمت اقامت در فرودگاه تمایل پیدا کنند. هتل شرایتون تنها چند دقیقه با سالن اصلی فرودگاه، 10 دقیقه با ساحل و 25 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل که بیشتر از طرف تجار و کارمندان شرکتی مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد خدمات متنوع خود را در سطح و کلاس جهانی ارائه می‌کند. برای دسترسی به شهر راننده‌های خصوصی آماده خدمت‌رسانی هستند همان‌طور که امکانات تجاری هم به خوبی ارائه داده می‌شود. برای استراحت و اوقات فراغت می‌توانید از سالن بدن‌سازی، لژ اسپا، خدمات زیبایی، ماساژ، سولاریوم و سونا استفاده کرده و اوقات آرامی را سپری کنید.

آدرس: Heydar Aliyev International Airport Baku, 1044, Azerbaijan

تلفن: +994124374949

 

مطالب مرتبط