کدام کافه‌ها در تفلیس وای فای به مشتریان میدهند: قسمت دوم

در سفر با تور گرجستان، همیشه دیدنی‌های مفرح و شگفت‌انگیز شما را غافلگیر خواهند کرد. اما هیچ چیز در هنگام گرسنگی و کار، جای کافه‌های تفلیس و اینترنت پرسرعت را نمی‌گیرد. چه خوب می‌شود اگر هر دوی این امکانات را یکجا داشته باشید. در ادامه مقاله قبلی، در اینجا نیز، به معرفی کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند خواهیم پرداخت.

 

Moulin Electrique

Moulin Electrique، یک کافه رستوران تمام عیار است. می‌توانید برای خوردن صبحانه، نهار و یا شام، در این مکان برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید مهمانی‌های شبانه را در این کافه برگزار کنید. و می‌توانید در نیمروز، از قهوه‌ها و شیرینی‌های عالی آن لذت ببرید. این کافه که در محلی خلوت در نزدیکی کنیسه واقع شده است، از جمله بهترین کافه‌های تفلیس که وای فای رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد است. بنابراین می‌توانید در کنار انجام امور کاری با اینترنت پرسرعت، به خوردن و نوشیدن نیز بپردازید.

فضای بیرونی آن نیز بسیار دلباز و صمیمی است. توصیه می‌کنیم از سوپ کدو تنبل، ساندویچ وسالادهای این جا غافل نشوید. خبر خوب برای گیاهخواران این که، منوی غذاهای گیاهی این کافه رستوران نیز بسیار پر و پیمان است و از بهترین کافه‌ها با غذای گیاهی در تفلیس است.  این مکان دوشنبه تا جمعه از ساعت 10:30 صبح تا 1 صبح و شنبه و یکشنبه نیز از ساعت 11:30 صبح تا 1 صبح باز است.

آدرس: 28 Leselidze str., Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: فانتزی‌ترین رستوران‌های تفلیس برای صرف غذای گرجی

 

 

Café le toit

Café le toit نوعی کافه رستوران الهام گرفته از سبک دکوراسیون ویکتوریا است و جز کافه رستوران‌هایی با دکوراسیون خاص در تفلیس است. با وجود کاغذ دیواری‌های گلدار، صندلی‌های کم، لوسترها و گل‌های تازه، نمی‌توان انکار کرد که این کافه کاملاً شبیه اتاق مادر بزرگ ما است!

منوی این کافه سرشار از انواع قهوه در دنیاست. غذاهایش بی‌نظیر است. کارمندان به خوبی آموزش دیده و کاملاً مسلط به زبان انگلیسی هستند. سرویس بهداشتی اینجا بسیار تمیز است. بالکن پر از تاک، منظره‌ای عالی از تفلیس ارائه می‌دهد. در ضمن این مکان، جزو کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند محسوب می‌شود. چه چیزی بهتر از نشستن در این فضای ساکت و راحت و کار کردن با لپ تاپ و برخورداری از اینترنت پرسرعت؟

البته گفتنی است که قیمت‌ها کمی بالاست و رفتن به قسمت غذاخوری، با وجود پله‌های متعدد، کمی چالش برانگیز است.

آدرس: Kote Aphazi 22 3rd Floor, Tbilisi, Georgia

 

 

Double B Coffee & Tea

این کافی شاپ، احتمالاً بهترین و یکی از معدود کافی شاپ‌های موج سوم تفلیس است. جالب اینجاست که این مکان، دارای تنوع جالب و غیرمتعارفی از طعم قهوه مانند لیموناد، کیوی، فلفل و اسطوخودوس است که توسط باریستاهای حرفه‌ای تهیه شده است. با وجود فضای خوشبو و طعم‌های بی نظیر، مطمئنا این جا می‌توانید ساعت‌ها بیدار مانده و انرژی بگیرید. اینجا از بهترین کافه‌های تفلیس برای انجام کارهای روزانه است.

قهوه در این کافه قیمت مناسبی داشته و اگر موردی را متوجه نشوید، کارکنان مهربان آن برایتان با جزئیات توضیح می‌دهند. طعم قهوه، اثری طولانی مدت از خود به جا می‌گذارد و در کنار آن می‌توانید از کروسان و کلوچه لذت ببرید. و بهتر از همه اینکه فضای کافی و اتصال وای فای در اینجا، یک شروع خوب برای کارهایی است که منتظر شما هستند. این کافه از دوشنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 10 شب و شنبه و یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 10 شب پذیرای مشتریان است.

آدرس: Galaktion Tabidze St., 9, Tbilisi, Georgia

 

 

Le Gateau

Le Gateau یک کافه نانوایی و شیرینی پزی است که از سال 2012 با خدمات خیرخواهانه اروپایی و فرانسوی به مشتریان خود سرویس می‌دهد. شعاری که این مکان برای خود در نظر گرفته است "لذت شیرینی!" است. این کافه اطمینان می‌دهد که محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست مانند قهوه، کیک، انواع تارت، نان، سوپ، ماکارونی، ساندویچ و پیتزا را عرضه می‌کند.

اما یک دقیقه صبر کنید. باید تاکید کنیم که این مکان جزو بهترین کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند به شمار می‌آید. بنابراین مکان مناسبی برای انجام کارهایتان در کنار لذت بردن از خوراکی‌های باکیفیت به شمار می‌آید. البته باید گفت که قیمت‌ها کمی نسبت به سایر کافه‌های تفلیس گران است. در آخر اینکه کارمندان این جا به زبان انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند. به هر حال می‌توانید همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 12 صبح به این مکان دل‌انگیز بیایید.

آدرس: Ir. Abashidze 42, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های مخفی تفلیس را بشناسید

 

 

Coffeesta

گزینه‌های متعدد شیرینی و قهوه، باعث می‌شود که مرتباً مشتری‌های قدیم و جدید به این مکان سر بزنند. همچنین این کافه رستوران، مناسب‌ترین مکان برای صرف نهار یا میان وعده است، زیرا در مجاورت ایستگاه مترو روستاولی و آکادمی ملی علوم گرجستان قرار دارد.

محیط و دکوراسیون داخلی، کاملاً یادآور استارباکس است. ظرفیت پذیرایی کافی هم برای افراد سیگاری و هم برای افراد غیر سیگاری وجود دارند. در ضمن این کافه بزرگ و جادار، دارای اتصال وای فای قوی است. پس کارهایتان را با خودتان به کافه ببرید و ساعت‌ها از اینترنت پرسرعت آنجا لذت ببرید. قیمت خوراکی ها نیز با توجه به کیفیت بالایشان مناسب است. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب به این کافه مراجعه کنید.

آدرس: Rustaveli Avenue 52, Tbilisi

 

بخوانید: شام‌ ارزان گرجی در رستوران‌های خوب تفلیس

 

 

در پایان راه هستیم. ممنون که همراه ما بودید تا سری به بهترین کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند بزنیم. حتی مشاهده تصاویر و خواندن مطالب راجع به این مکان‌های زیبا و دوست داشتنی، می‌تواند مهیج و اشتها آور باشد. به هر حال باید گفت در کنار سایر امکاناتی که این شهر اصیل به گردشگران ارائه می‌دهد، می‌توان اطمینان داشت که هیچ گاه برای اینترنت پرسرعت به مشکل برنخواهید خورد.

مطالب مرتبط