کدام کافه‌ها در تفلیس وای فای به مشتریان میدهند: قسمت اول

یکی از دغدغه های گردشگران در سفر به هر کشوری، اتصال اینترنت پرسرعت است. به خصوص برای کسانی که برای امور شغلی و یا درسی به کشوری دیگر سفر می‌کنند، اینترنت پرسرعت یک ضرورت به شمار می‌آید.

اگر با تور گرجستان سفر کردید، ضمن گشت و گذار در بهترین کافه‌های تفلیس برای انجام کارهای روزانه، حتما به کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند هم سری بزنید. قطعا ضمن خوردن و آشامیدن خوراکی‌های خوشمزه گرجی، کارتان با اینترنت نیز به خوبی راه خواهد افتاد.

 

Prospero’s Books and Caliban’s Coffee House

این کافه کتاب، یک پناهگاه پنهان در امتداد خیابان روستاولی است که شما را به بهترین‌های چیزهای جهان می‌رساند: کتاب، قهوه، وای فای.

حیاط سایه‌دار آن با دیوارهای پوشیده از پیچک، بسیار جذاب است و انزوای کامل آن شما را مجذوب خواهد کرد. شما در این مکان می‌توانید به جستجوی کتاب مورد نظر خود در زمینه‌های مختلف از جمله مرتبط با فرهنگ و ادبیات گرجستان و نقشه‌های تفلیس و گرجستان بپردازید. همچنین طیف گسترده‌ای از کیک‌ها و شیرینی‌ها، قهوه‌ها، املت و ساندویچ را به دور از همهمه شهر در این کافه تجربه خواهید کرد. این مکان دارای یک فروشگاه مجلل برای کودکان هم هست. و از همه مهم‌تر اینکه این مکان، جزو کافه‌های تفلیس است که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

البته لازم به ذکر است که خدمات مشتری، تا حدودی کند انجام می‌شود و نیز برخی از این خدمات تا حدودی گران هستند. به هر حال اگر قصد داشتید از این کافه کتاب بی‌نظیر دیدن کنید، می‌توانید همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 8 بعد از ظهر به آن مراجعه کنید.

آدرس: Rustaveli Ave. 34, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: بهترین کافه‌های تفلیس برای عاشقان کتاب

 

  

Book Corner Café

Book Corner Café، یک کافی شاپ مجلل است که در پشت یک درب فلزی سنگین در امتداد Tarkhnishvili Lane واقع شده است و یکی از بهترین کافه های تفلیس است. هنگام ورود، یک محیط خانگی استقبال شما می‌آید. این مکان، دارای میزهای گرد است تا دورهمی و بحث و گفتگوی شما را صمیمی‌تر کنند. چترهای وارونه آویزان شده از سقف، تابلوهای قدیمی، نقاشی‌های هنرمندان گرجی و پیانو در یک طرف کافه، دکوراسیونی جالب از ترکیب سبک مدرن و کلاسیک به مخاطبان عرضه می‌کنند.

 

 

 محیط بیرونی نیز شما را به منظره رودخانه، موسیقی دل‌انگیز و نقل قول‌هایی که روی دیوارهای کافه نوشته شده و همچنین پرتوی زیبای آفتاب در روز مهمان می‌کند. اتصال وای فای در این منطقه، بسیار قدرتمند است و مناسب کسانی است که برای امور کاری به آنجا مراجعه می‌کنند. جالب است که این کافه همه روزه از ساعت 11 صبح تا 3 صبح باز است.

لازم به ذکر است که گاهی در این مکان جلسات و سمینارهایی برگزار می‌شود. در چنین روزهایی، انتظار صداهای بلند و اضافی را در این مکان داشته باشید. و در آخر اینکه به هیچ وجه پای سیب، کیک شکلاتی و کاپوچینو را در این کافه از دست ندهید.

آدرس: 13 Ivane Tarkhnishvili Lane, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: معرفی برترین کافه‌های مفهومی تفلیس

 

 

144 Stairs

همانطور که از نامش پیداست، مشتریان باید 144 پله را برای رسیدن به کافه بالا بروند، اما خب ارزشش را دارد. در واقع این مکان، به داشتن "بهترین نمای شهر" در تفلیس شهرت دارد. انواع پیتزا، نوشیدنی، سالاد و غذاهای سبک در این کافه سرو می‌شود. همچنین یک گالری هنری، کنسرت‌های زنده و اتصال وای فای به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اما به یاد داشته باشید که قبل از آمدن، حتما میز رزرو کنید تا جای خوبی نصیبتان شود.

لازم به ذکر است که گربه‌های فراوانی در اطراف این محل پرسه می‌زنند، بنابراین مکان مناسبی برای کسانی که از گربه‌ها خوششان نمی‌آید، نیست. و در آخر اینکه، قیمت‌گذاری‌ها تا حدودی گران بوده و هزینه سرویس‌دهی جدا محاسبه می‌شود. این کافه، همه روزه از ساعت 11 صبح تا 3 صبح پذیرای مشتریان است.

آدرس: Betlemi St., 27, Tbilisi, Georgia

 

 

Gardenia Shevardnadze Little Café

این مکان کوچک که به اختصار Gardenia نامیده می‌شود، یک کافه رستوران خانوادگی در نزدیکی دریا در تفلیس است. جالب اینجاست که این سرزمین عجایب با نورپردازیهای عالی و آثار هنری متعدد، دارای یک نهالستان گیاهان تزئینی با کیفیت است که مشتریان می‌توانند از آنها خریداری کنند.

 

 

علاوه بر این مخاطبان قادرند در فضای بیرونی، از هوای تازه کافه لذت برده و عکس‌های زیادی بگیرند. قطعا در این زمان، اشتیاق به اشتراک گذاشتن این تصاویر و لحظه‌های زیبا در اینستاگرام شما را قلقلک خواهد داد. پس چه چیزی مهم‌تر از داشتن اینترنت پرسرعت می‌تواند به داد شما برسد؟ خبر خوب اینکه این مکان، جزو کافه‌های تفلیس است که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این کافه در محیطی بی‌نظیر با کیک های گردو، کشمش، سیب، لیمو، کمپوت گیلاس، کاپوچینو و چای به استقبال مشتریان می‌آید و همه روزه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است.

آدرس: Khudadov St., Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: معرفی بهترین رستورانهای متسختا؛ گرجستان

 

 

Gabriadze

این کافه رستوران، یکی از شاهکارهای کارگردان تئاتر و فیلم گرجستان، یعنی ریواز گابریادزه است. همچنین یک مکان تفریحی برای بازدیدکنندگان تئاتر و گردشگرانی به شمار می‌آید که علاقمند به تئاتر گابریادزه هستند که در کنار این کافه واقع شده است.  

دکوراسیون داخلی، دارای طراحی هنری و پیچیده ای است. برج ساعت مجاور کافه نیز، از جاذبه‌های توریستی گرجستان در این مکان به شمار می‌آید. مژده اینکه شما در حین لذت بردن از اتصال وای فای رایگان، می‌توانید سولگونی سرخ شده، چای مراکشی، قهوه، لیموناد و شیرینی را نیز امتحان کنید!

 

 

قیمت‌گذاری مواد غذایی، به اندازه کافی مناسب و مقرون به صرفه است. این کافه معمولا همیشه شلوغ است. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 11 شب، از اینجا بازدید کنید. بی‌شک یکی از بهترین کافه‌های تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، همین کافه رستوران Gabriadze است.

آدرس: 12 Shavteli Street, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های بین‌المللی در تفلیس

 

 

بدون تردید، وای فای را نمی‌توان در همه مکان‌ها و کافه‌های شهر یافت. بنابراین وجود کافه‌هایی در تفلیس که وای فای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، یک غنیمت است و ارزش بسیار بالایی به خصوص برای گردشگران دارد. البته کافه‌های بسیار دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که در مقاله بعدی به آنها خواهیم پرداخت. با ما باشید.

مطالب مرتبط