کافه رستوران‌هایی با دکوراسیون خاص در تفلیس

فکر می‌کنید طراحی و دکوراسیون یک کافه، چقدر در جلب مشتریان موثر است؟ شاید ندانید که فضا، به اندازه کیفیت سرویس‌دهی و خوراکی‌ها در این زمینه تاثیرگذار است. لذت دیداری، امکان لذت بردن از طعم‌ها و بوها را دو چندان می‌کند.

خوشبختانه تفلیس پر از مکان‌های جالب و دیدنی است. اگر با تور تفلیس به این شهر اصیل سفر کردید، بسته به نیازتان، بهترین کافه‌های تفلیس برای انجام کارهای روزانه و یا بهترین کافه‌های تفلیس برای عاشقان کتاب منتظرتان هستند. اما در این مقاله، قصد داریم به معرفی کافه رستوران‌های تفلیس که دکوراسیون منحصر به فرد دارند، برای عاشقان خلاقیت و زیبایی بپردازیم.

 

Fabrika

دکوراسیونی الهام‌بخش با مشتریانی خوش سلیقه! دیوارهای فضای بیرونی از هنر نقاشی خیابانی پوشیده شده است. وقتی وارد این مکان می‌شوید انگار با تاریخ روبرو شده‌اید. فضای شهری Fabrika ، تضاد جالبی از ساختارهای قدیمی و طراحی مدرن ارائه می‌دهد.

 

 

این فضا، در شمار کافه رستوران‌های تفلیس که دکوراسیون منحصر به فرد دارند است. طراحان داخلی برای حفظ شخصیت اصلی و محتوای ساختمان، تلاش کردند تا بیشتر قسمت‌های این محل را دست نخورده باقی بگذرانند. Fabrika ، یک کارخانه خیاطی اتحاد جماهیر شوروی سابق است که به فضایی امروزی با کافه و رستوران‌ها ، بوتیک‌های خلاقانه، بخش‌های هنری و یک خوابگاه بدل شده است. یک فروشگاه هنری خیابانی در این مکان وجود دارد که لباس‌هایی با طراحی تاریخی و اصیل ارائه می‌دهد. این مکان، همچنین دارای یک فضای مشترک و حیاط داخلی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها است.

 صندلی‌های راحت آن، فضایی مناسب برای کار با لپ تاپ و یا استراحت را برایتان به ارمغان می‌آورند. غذا و خوراکی بسیار عالی و سالم است. در ضمن می‌توان وعده های غذایی را با یک پارچ رایگان از نعناع و شربت لیمو، نان تازه، روغن زیتون و بالزامیک صرف کرد.

 

بخوانید: خوشمزه‌ترین غذای گیاهی گرجستان

 

 

Shavi Lomi

درب بزرگ گرافیتی این کافه رستوران، به یک حیاط سرسبز با میزهای بلند و نیمکت‌های آهنی گشوده می‌شود. دیوارهای نمای بیرونی، از آجر پوشیده شده و زمین سنگفرش است. فضای داخلی، مانند اتاق نشیمن طراحی شده است. طاق قوسی شکل، کاناپه و میزهای گرد که از پارچه‌هایی با طرح گل پوشانده شده‌اند و نقاشی از یک شیر سیاه که بر روی دیوار بالای پیانو نصب شده در این فضا جلب توجه می‌کنند.

 

 

معمولا میزها به سرعت رزرو و پر می‌شوند. بی شک این مکان، جزو کافه رستوران‌های تفلیس که دکوراسیون منحصر به فرد دارند محسوب می‌شود و هر مخاطبی را به سوی خود جذب می‌کند. این رستوران بسیار چشمگیر، در خیابان بی‌نظیر و محله‌ آرام مرجانیشویلی واقع شده است.

منوی این رستوران نیز بسیار قابل توجه است. این مکان، یکی از اولین رستوران‌هایی بود که نسخه مدرن و خاصی از غذاهای گرجی را ارائه داد. شما در منوی آن، خاچاپوری با کره یا خینکالی را نخواهید یافت. در عوض، باید منتظر ادویه‌جات، ترشی‌جات، گردو، سیر، نخود فرنگی، گیاهان معطر و غذاهایی مانند خرگوش، مرغ همراه با سس توت سیاه، آژپسندالی، لوبیا و خورش گوشت خوک باشید.

 

 

Lolita

قطعا یکی از بهترین کافه های تفلیس، Lolita است. این مکان، به سبک دکوراسیون شهری ساخته شده و ترکیبی از طراحی مدرن و سنتی را شامل می‌شود. میز و صندلی‌ها، در فضای باز چیده شده‌اند. گفتنی است که قهوه‌های یخی، منوی متنوع و دسرهایش بی‌نظیر است. این مکان، یک فضای سرگرم‌کننده برای دورهمی‌های بعد از ظهر به شمار می‌آید.

 

بخوانید: ۸ غذا‌ی گرجی که باید در تفلیس امتحان کنید

 

 

Art-Cafe Home

با ورود به Art-Cafe Home ، احساس خواهید کرد که به درون ذهن یک هنرمند قدم گذاشته‌اید. رنگ‌ها گرم و صمیمی هستند و از در و دیوار و سقف این کافه، تابلوی هنری می‌بارد. خلاقیت این مکان شما را بهت‌زده خواهد کرد.

این کافه رستوران تفلیس که دکوراسیون منحصر به فرد دارد، با چراغ‌های رنگارنگ در گوشه و کنارش، حسی رویایی به مخاطبان هدیه می‌دهند. در بالای این ساختمان، با یک پشت‌بام بزرگ مشرف به نقاط دیدنی شهر تفلیس و یک تراس با نیمکت‌های راحت مواجه خواهید شد. می توان همراه خوردن و آشامیدن، از صدای موسیقی جالب الکترونیکی در این فضا لذت برد.

 

 

AluBali

AluBali ، از طراحی مینیمالیستی برخوردار است و به دلیل غذاهای بسیار تازه مگرلیانی شهرت دارد. فضا تداعی یک گلخانه با چراغ‌های بزرگ و گیاهانی در گوشه و کنار است. پیشنهاد می‌کنیم که اگر گذرتان به این کافه رستوران تفلیس که دارای طراحی منحصر به فرد است افتاد، حتما از بادمجان پر شده از سیر، سبزیجات، گردو و پنیر سولگونی همراه با نان و گوجه فرنگی پخته شده میل کنید و از بودن در یکی از بهترین رستوران‌های تفلیس غذا بخورید.

 

 

Bauhaus

این کافه، با طراحی ساده و صمیمی‌اش، مکانی مناسب برای نوشیدن و دورهمی‌های دوستانه است. Bauhaus داخل پارک Dadeena واقع شده است و در فضای باز به مشتریان خود سرویس می‌دهد که بهتر است قثبل از رفتن به این رستوران با نکاتی برای بیرون غذاخوردن در تفلیس آشنا باشید.

 

بخوانید: بهترین غذاهای منطقه سامگرلو؛ گرجستان

 

 

Ezo

Ezo در زبان گرجی به معنی "حیاط" است. این کافه رستوران دنج در تفلیس، در حیاط زیبایی واقع شده است و به جا مانده از خانه‌های قرن 19 تفلیس است. گرجی‌ها اصطلاحا آن‌ها را بعنوان  "حیاط‌های ایتالیایی" می‌شناسند. و اما فضای داخلی آن دارای دو اتاق روشن و رنگی برای غیرسیگاری‌ها، یک فضای نیمه باز و یک اتاق به همان اندازه زیبا برای افراد سیگاری است. این فضا، با فرش‌های جالب و گل‌های تازه روی میزها تزئین شده است.

جالب است بدانید که مواد اولیه اغذیه برای این رستوران، از مزارع محلی و به صورت ارگانیک خریداری شده و بر اساس دستورالعمل‌های ساده خانگی تهیه می‌شوند. اگر گذرتان به این محل افتاد، گوشت خوک آبدار با سس سیب را از دست ندهید.

 

 

تعدادی از کافه رستوران‌های تفلیس که دکوراسیون منحصر به فرد دارند را، از نظر گذراندیم. اگر از خلاقیت لذت می‌برید و دوست دارید ضمن خوردن و نوشیدن، حظ بصری نیز شامل حالتان شود، قطعا از ورود به این مکان‌ها پشیمان نخواهید شد. 

مطالب مرتبط