بهترین هتل‌های ارزان در کوالالامپور

بهترین هتل‌های مقرون به صرفه و یا ارزشمند در کوالالامپور را می‌توانید در نقاط اصلی شهر پیدا کنید. این هتل‌ها عموما یا قیمتی ارزان‌تر از امکانات‌شان ارائه می‌دهند و یا از امکانات لاکچری اضافه می‌زنند تا قیمت‌ها معقول و مقرون به صرفه شوند. به این ترتیب وقتی می‌خواهید ببینید هتلی که در تور کوالالامپور انتخاب کرده‌اید مقرون به صرفه و ارزشمند است امکانات و موقعیت آن را با قیمت‌ها مقایسه کنید. این هتل‌ها در نقاط اصلی قرار گرفته‌اند و با نمایی زیبا رو به شهر دارند. همچنین خدمات و سرویس‌دهی سریع و کارایی دارند.

 

فراسر پلیس کوالالامپور

فراسر پلیس از آن دسته اقامتگاه‌هاییست که همه چیز را یک‌جا و با هم ارائه می‌دهد. این سرویس‌دهنده آپارتمانی هم موقعیت مکانی خوبی دارد و هم واحدهایی مجهز و مدرن را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. به علاوه این حس را به شما می‌دهد که در محیطی امن و غیررسمی اما شیک از امکانات هتل‌های برجسته استفاده کنید. شما در این مجموعه فضایی راحت و کافی برای اعضای خانواده، اتاق‌ خواب با امکانات مدرن، آشپزخانه و اتاق نشیمن برای استفاده در اختیار دارید. به علاوه ویژگی‌هایی مثل استخر بی‌نهایت روی پشت بام، مدیتیشن گاردن، سالن بدن‌سازی با کلاس‌های یوگا، اتاق جکوزی گرم و سرد و اتاق بازی کودکان با دو کنسول نینتندو و پلی‌استیشن، اتاق رختشویی، 3 سالن نشست اداری و یک مرکز تجاری با خدمات منشی نیز برای رفاه شما در دسترس است. بنابراین اگر در سفری تجاری هستید و یا باید بخشی از کارتان را در سفر انجام دهید اصلا نگران نباشید.

آدرس: 163, 10, Jalan Perak, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2118 6288

 

بخوانید: نکات مهم گردشگری برای سفر به کوالالامپور

 

 

آلفت کوالالامپور سنترال

آلفت کوالالامپور سنترال در واقع نسخه کوالالامپوری برند تجاری معروف Starwoods Aloft است که با استفاده از پارچه‌های خوش رنگ و مرغوب و ستون‌های مجلل محیطی جذاب و دوست داشتنی را پدید آورده است که از هتل‌های خانوادگی معروف در کوالالامپور است. نمای بیرونی هتل آلفت سفید و شبیه به آپارتمان‌های مسکونی‌ست. اما بالای آن استخری بی‌نهایت با نمای رو به شهر و منظره دیدنی افق قرار دارد که لحظات جادویی و آرامی را ارائه می‌دهد. این هتل 4 ستاره دارای استخر کودکان هم بوده و برای اوقات فراغت بزرگ‌ترها نیز سالن بیلیارد در نظر گرفته است. سالن غذاخوری زیبا، محیط کافه، سالن تجاری و حتی منوی غذای کودکان هم در فهرست امکانات رفاهی‌شان قرار دارد.

آدرس: No. 5, Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2723 1188

 

 

کوالالامپور ژورنال

کوالالامپور ژورنال در فاصله 15 دقیقه‌ پیاده‌روی پاویلیون کوالالامپور و میدان برجایا تایمز واقع شده است. شما در این هتل 4 ستاره به اتاق‌هایی مدرن و شیک با سرویس چوبی تقریبا کرم و نورپردازی ملایم دسترسی دارید. پنجره اتاق‌ها قدی هستند که نمایی بسیار دل‌انگیز زیبا مخصوصا بعد از تاریکی پیش روی چشمان‌تان ترسیم می‌کنند. امکانات رفاهی اینجا شامل تور پیاده‌روی فرهنگی، ساعت شادی، میز تنیس، استخر شنا، سالن بدن‌سازی، و اینترنت رایگان و پارکینگ می‌شود.

آدرس: 30, Jalan Beremi, Off, Jalan Sultan Ismail, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2110 2211

 

بخوانید: معرفی بهترین پارک‌های کوالالامپور 

 

 

سوییس این کوالالامپور

این هتل با نام تجاری Swiss Inn Chinatown Kuala Lumpur از هتل‌های بین‌المللی کوالالامپور است که درست در قلب شهر چینی قرار گرفته و یک ساعت با فرودگاه این شهر فاصله دارد. قرار گرفتن سوییس این در محله چینی و در خیابان پتالینگ امتیازهای منحصر به فرد بیشتری به آن اضافه کرده است. شما با اقامت در این هتل به طیفی از مراکز خرید و فروشگاه‌های ارزان، غذاهای خیابانی خوشمزه و مقرون به صرفه، جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور مثل برج‌های دوقلوی پتروناس و کی‌ای تاور از طریق نزدیک‌ترین مسیرهای حمل و نقل، ایستگاه‌های پاسار سنی و پلازا راکیات ال‌آر‌تی دسترسی خواهید داشت. 4 سالن ناهارخوری در داخل وجود دارد که از صبحانه آمریکایی گرفته تا غذاهای ژاپنی هر چیزی که فکرش را می‌کنید ارائه می‌دهد.

آدرس: 62, Jalan Sultan, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2072 3333

 

 

فوراما بوکیت بینتانگ هتل

فوراما بوکیت بینتانگ هتلی مدرن است که اینترنت و پارکینگ رایگان را همراه با امکانات مدرن ارائه می‌دهد. در واقع این هتل دارای استخر روباز، سالن بدن‌سازی و 3 گزینه غذاخوری است. اتاق‌ها نیز بزرگ و جادار هستند و پنجره‌های نورگیر، تلوزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی مد روز و اتاق نشیمن را در فضای خود ارائه می‌دهند. به علاوه خارج از محیط سوییت‌تان شما به استخر شنا، سالن بدن‌سازی، سرویس اتوبخار، خشکشویی، و همچمین پذیرش 24 ساعته دسترسی دارید.

آدرس: 136, Jalan Changkat Thambi Dollah, Pudu, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2788 8888

 

بخوانید: بهترین سفرهای روزانه از کوالالامپور

 

مطالب مرتبط