بهترین هتل‌های خانوادگی کوالالامپور

بهترین هتل‌های خانوادگی در کوالالامپور اقامتگاه‌هایی هستند که نه فقط جادار و راحتند بلکه به بیشتر نقاط شهر دسترسی راحت دارند و برای زوج‌های جوانی که کودکان خود را با تور کوالالامپور به این شهر همراه خود دارند مناسبند. این هتل‌های شیک همچنین به دلیل قیمت مناسب اتاق و نزدیکی آن با مکان‌های دیدنی مشهور شهر مانند برج‌های دوقلوی پتروناس، Aquaria KLCC و همچنین مراکز خرید و پارک‌های موضوعی امتیازهای بالایی کسب می‌کنند. به علاوه این هتل‌ها همیشه امکانات جداگانه‌ای نیز برای افراد کم‌سن در نظر می‌گیرد.

 

کاپری بای فراسر کوالالامپور

Capri by Fraser Kuala Lumpur در برجی 33 طبقه با کافه‌ای روباز روی پشت بام نمایی دیدنی از شهر را ارائه می‌دهد. این هتل خود به تنهایی با 240 سوییت جادار و واحدهای آپارتمانی می‌تواند یک مقصد در نظر گرفته شود. این هتل در منطقه تازه رونق یافته بانگسار جنوبی قرار گرفته و دارای سالن ناهارخوری، کافه روباز با نمای شهر و پارک وسیع تفریحی برای افراد جوان است. اتاق‌ها دارای سبکی مدرن با پنجره‌های نورگیر و امکانات اصلی برجسته مثل تلوزیون صفحه تخت بزرگ، اتصال بی‌سیم اینترنت و سیستم تهویه هوا هستند.

آدرس: 5, Jalan Kerinchi, Bangsar South, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های حلال در کوالالامپور

 

 

فراستر پلیس کی‌ال

Fraser Place سرویس ارائه دهنده خدمات آپارتمانی و هتلی 5 ستاره است که به دلایل زیادی به عنوان جایی مناسب برای خانواده‌ها شناخته می‌شود. در این آپارتمان‌ها امکانات کامل زندگی، موقعیت مکانی مناسب به محله های جذاب در کوالالامپور و دکوراسیونی شیک و امروزی به کار گرفته شده است. به عبارتی شما می‌توانید در محیطی همانند خانه خودتان اقامت داشته باشید و از امکانات و ویژگی‌های هتل‌های لوکس مثل باغ مدیتیشن، استخر بی‌نهایت روی پشت بام، کلاس‌های یوگا، سالن بدن‌سازی، جکوزی سرد و گرم، دو اتاق بازی کودک با کنسول‌های بازی نینتندو و پلی‌استین، سالن خشکشویی و امکانات متنوع دیگر هم بهره‌مند شوید. امنیت در اینجا حرف اول را می‌زند. یعنی شما به غیر از طبقه خودتان تنها اجازه دسترسی به طبقه 16ام جایی که کلیه امکانات قرار گرفته‌اند، لابی و پذیرش را دارید.

آدرس: 163, 10, Jalan Perak, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2118 6288

 

 

هتل و اسپای سان‌وی

هتل و اسپای سان‌وی اقامتگاهی لوکس و راحت با 441 اتاق، 4 غذاخوری و 55 اتاق نشست و دورهمی است که همگی را زیر یک سقف به مهمانان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل امکانات تفریحی و خرید هم می‌شود. بنابراین شما می‌توانید به پارک تفریحی خانوادگی Sunway Lagoon بروید و با اعضای خانواده ساعات جذابی را تجربه کنید و یا با یک پیاده‌روی کوتاه به مرکز خرید Sunway Pyramid برسید. به علاوه ماندارا اسپا نیز با الهام از سبک بالیایی خدمات لوکس درمانی بدن را ارائه می‌دهد. شما در اینجا سالن بدن‌سازی را برای انجام تمرینات خود در دسترس دارید. همچنین می‌توانید با مشورت مربی برنامه تمرین هم دریافت کنید.

آدرس: Persiaran Lagoon, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

تلفن: +60 3-7492 8000

 

بخوانید: معروف‌ترین کافه‌های کوالالامپور

 

 

خدمات سوییت پارک‌رویال

PARKROYAL Serviced Suites در کوالالامپور یکی از آن جاهایی‌ست که در کنار خدمات لوکس برتری که ارائه می‌دهد به دلیل موقعیت عالی مکانی دسترسی راحتی به نقاط اصلی شهر و بهترین پارک‌های کوالالامپور را هم دارد. شما در این مجموعه جدا از ویژگی‌هایی که در اتاق‌های استاندارد هتل‌ها کار گذاشته می‌شوند امکان دسترسی به کتابخانه، کامپیوتر، کنسول بازی مثل ایکس‌باکس، اتاق خشکشویی، نمایی به برج کوالالامپور، و همچنین سالن بدن‌سازی را دارید. امکاناتی که اقامت راحتی برای تمامی اعضای خانواده رقم می‌زنند.

آدرس: No. 1, Jalan Nagasari, Off, Jalan Raja Chulan, 50200 Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2084 1000

 

 

هتل سوییس گاردن

هتل سوییس گاردن یا همان باغ سوییسی، اقامتگاهی چهار ستاره است که حس بودن در خانه خودتان را با سرویس مبلمان راحت، محیطی فوق‌العاده و ویژگی‌‌های لوکس ارائه می‌دهد. شما در اینجا به 2 سالن جشن، 3 اتاق اجتماعات و یک مرکز تجاری، 5 سالن غذاخوری، استخر روباز جمع و جور و سالن ورزشی مجهز دسترسی دارید و می‌توانید اوقات‌تان را در هتل هرطور که مایل بودید مدیریت کنید. به علاوه فرزند شما می‌تواند در رستوران هتل از منوی غذای کودک استفاده کند.

آدرس: 117, Jalan Pudu, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2141 3333

 

بخوانید: بهترین سفرهای روزانه از کوالالامپور

 

 

کروس هتل کوالالامپور

کروس هتل اقامتگاهی چهار ستاره است که در فاصله کوتاهی با پای پیاده از برج‌های دوقولوی پتروناس درست در کنار کافه شبانه استیج قرار گرفته است. یعنی موقعیتی از این استراتژیکی‌تر برای چنین هتلی ممکن نبود. یکی از ویژگی‌های جذاب هتل در لابی هتل اجرای زنده پیانو برای مهمانان در تمام طول روز است. همچنین لژهای کنار استخر نیز مرتبا مون‌کیک‌های منحصر به فرد خوشمزه را تبلیغ می‌کنند. کروس هم دسترسی راحتی به جاهای برجسته شهر را می‌دهد و هم امکانات رفاهی مثل استخر شنا، ماساژ کامل بدن، ماساژهای موضعی مثل دست، پا و صورت، پیکج‌های اسپا و درمان، اسکراب کامل بدن، مانیکور و پدیکور، سونا و سالن بدن‌سازی را در اختیار شما می‌گذارد.

آدرس: Persiaran Hampshire, Jalan Ampang, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia

تلفن: +60 3-2161 8888

 

بخوانید: ۱۰ مرکز خرید برتر در کوآلالامپور

 

مطالب مرتبط