معرفی ۸ مرکز ماساژ و اسپا در بانکوک

در حول و حوش بانکوک، مراکز اسپا و ماساژ متعددی وجود دارد. در سفر با تور تایلند به مقصد بانکوک، اگر به اسپا علاقمندید و یا دلتان گرفته و می‌خواهید روحیه‌تان تازه شود، حتما سری به یکی از مراکز بزنید. اگر به مقوله ماساژ علاقمندید، پیشنهاد میکنیم مقاله انواع ماساژ تایلندی را بخوانید. در ادامه، به معرفی مراکز ماساژ و اسپای معروف در بانکوک خواهیم پرداخت. پس با ما همراه شوید.

 

ماساژ Myth

این اسطوره ماساژ در وات پوی بانکوک، در واقع یک اسپای زیبا با دکوراسیون سنتی روستایی است که با عناصر مدرن آمیخته است. در اتاق اصلی و عمومی این مرکز، میتوانید ماساژ سنتی تایلندی را با قیمتی معقول تجربه کنید. شما می‌توانید از انواع ماساژ از جمله ماساژ بافت‌های عمیق، ماساژ پا و سر و آروماتراپی، و نیز ترکیب چندین روش در طی یک جلسه استفاده کنید. ساعت فعالیت این مرکز ماساژ و اسپای معروف در بانکوک، همه روزه از 12 ظهر تا 12 صبح است.

آدرس: 28/3 Soi Ruam Ruedi, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

تلفن: +6626515600

 

بخوانید: ارزان‌ترین سالن‌های ماساژ در تایلند

 

 

 Siam Kempinski Spa

این مرکز اسپا در هتل لوکس Siam Kempinski  و در قلب منطقه خرید و فروش پرازدحام سیام واقع شده است. خدمات این مرکز، در تمام فصول سال برقرار است. انواع روش‌های درمانی و ماساژ، به طور جداگانه و متناسب با نیازهای هر فرد و وضعیت بدنی او انجام می‌شود. در ارائه خدمات، از انواع گیاهان و گل‌های طبیعی نیز کمک گرفته می‌شود. برخی از اتاق‌های خصوصی این مرکز، حمام مخصوص به خود را دارند و همگی بسیار راحت و جذاب هستند.  شما می‌توانید همه روزه از 10 صبح تا 10 شب از خدمات بی‌نظیر این مرکز ماساژ و اسپای معروف در بانکوک برخوردار شوید.

آدرس: 991/9 ถนน พระราม 1 , Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

تلفن: +66021629000

 

 

The Oriental Spa

این مرکز، یک اسپای مجلل و مدرن و یکی از بهترین‌ مراکز ماساژ در بانکوک است و اغلب در لیست بهترین اسپاهای سراسر جهان نیز ظاهر می‌شود. متخصصین مجرب و باتجربه در اینجا، طیف گسترده‌ای از درمان‌های جهان و ترکیبی از خرد باستان و دانش معاصر را به مراجعان هدیه می‌دهند.

شما می‌توانید در این اسپا، از یک تجربه انفرادی لذت ببرید یا با زوج خود از خدمات این مرکز استفاده کنید. این اسپا علاوه بر ماساژ بدن و صورت، کار سم زدایی، اپیلاسیون و لایه‌برداری پوست را نیز انجام می دهد و امکاناتی برای یوگا و موی تای را نیز برای علاقمندان فراهم می‌کند. ساعت کار این مرکز ماساژ و اسپای معروف در تایلند، همه روزه از 9 صبح تا 10 شب است.

آدرس: 48 Oriental Ave , Khwaeng Bang Rak, Khet Bang Rak Bangkok, 10500, Thailand

تلفن: +6626599000

 

 

Yunomori Onsen and Spa

این مرکز ماساژ و اسپا معروف در بانکوک، اولین جایی است که روش‌های سلامتی و ریلکس کردن ژاپنی را به بانکوک وارد کرد. در واقع این مکان،  تکنیک‌ها و دانش تایلندی و ژاپنی را ترکیب می کند. بازدید کنندگان می‌توانند قبل از احیای بدن خود با یک ماساژ سنتی تایلندی، در آب‌های معدنی آنسن، از یک درمان قدیمی ژاپنی برخوردار شوند. این مرکز، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 صبح، پذیرای علاقمندان است.

آدرس: 120/5 Sukhumvit 26 Alley, Khwaeng Khlong Tan, Khet Khlong Toei Bangkok, 10110, Thailand

تلفن: +6622595778

 

بخوانید: بهترین اقامتگاه‌های کرابی با اسپاهای لوکس

 

 

Luxsa Spa

Luxsa Spa یک اسپای بسیار زیبا و آرام در هتل Hamsar ، نزدیک پارک لومفینی است. البته این اسپا، نسبت به سایر اسپاهای مشهور بانکوک کمتر شناخته شده است، اما مانند یک جواهر نادر و پنهان در قلب این شهر می‌درخشد. نام این اسپا از زبان سانسکریت گرفته شده است و به معنای "بهبود سلامتی از طریق آب" است. میهمانان می‌توانند در استخر استراحت کرده و در مرکز تناسب اندام فعالیت کنند. به علاوه می‌توانند از چندین روش درمانی که به نفع ذهن و بدن طراحی شده است، استفاده کنند. ساعت کار این اسپا، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

آدرس: 3/250 Soi Mahadlekluang 2 Rajdamri Road, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

تلفن: +6622091234

 

 

Banyan Tree Spa

این اسپا، بخشی از هتل زیبا و مجلل Banyan Tree در بانکوک است و یکی از بهترین سالن‌های ماساژ در تایلند است. منوی درمانی آن، ترکیب خوبی از تکنیک‌های سنتی و داروهای مدرن را شامل می‌شود. در این مرکز، اعضای تیم کاملاً حرفه ای با شما همکاری می کنند تا از هرگونه درمانی بهترین نتیجه را کسب کنید. در ضمن، ادویه‌ها و گیاهان طبیعی در این مرکز مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانید انواع مختلفی از ماساژ، درمان‌های بدن و مراقبت‌های زیبایی را انتخاب کنید. این مرکز همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب فعال است.

آدرس: 21/100 South Sathon Road , Sathon, Bangkok, 10120, Thailand

تلفن: +66267910524

 

 

Devarana Spa

اسپای Devarana بانکوک واقع در منطقه سیلو و بخشی از هتل Dusit Thani است. این اسپا، لیستی مفصل از درمان‌های عالی را ارائه می‌دهد. در واقع این مرکز، یک تجربه به یاد ماندنی و نیز آمیخته شدن با سنت‌ها، افسانه‌ها و فرهنگ سلامتی تایلندی را به علاقمندان هدیه می‌دهد. اطراف استخر بازتابی از آرامش داشته و موسیقی ملایم و عطرهای بی نظیر به این حس آرامش دامن می زنند. این اسپا از خط تولید محصولات خاص خود و همچنین محصولات باکیفیت مارک های لوکس مشهور استفاده می‌کند. این اسپا همه روزه از ساعت 9 صبح تا  10 شب فعال است.

آدرس: 946 Dusit Thani Bangkok, Upper Lobby, Rama IV Road, Silom, Bangrak Bangkok, 10500, Thailand

تلفن: +6626363596

 

بخوانید: معرفی اقامتگاه و اسپای Mandarava در پوکت

 

 

Spa 1930

این اسپا در یک خانه تاریخی زیبا که برای یک پرنس ساخته شده بود، واقع شده است. ماساژ در این مرکز شامل ماساژ تایلندی سنتی، سوئدی و نیز اقداماتی جهت تسکین استرس است. درمان‌های بدن نیز شامل پاکسازی، ماسک و اسکراب است و چندین روش مراقبتی از صورت نیز ارائه می‌شود. این اسپا علاوه بر اتاق‌های درمانی و ماساژ، دارای یک اتاق استراحت جذاب است و یکی از بهترین مراکز ماساژ و اسپای معروف در بانکوک به شمار می‌آید. این مرکز، همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 9:30 شب پذیرای علاقمندان است.

آدرس: Phloen Chit Rd, Khwaeng Lumphini, Khet Pathum Wan Bangkok, 10330, Thailand

تلفن: +6622548606

 

 

در این مقاله، به معرفی مراکز ماساژ و اسپای معروف در بانکوک پرداختیم. بی‌شک تایلند، یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه بوده و امکانات ماساژ واسپا در این کشور، از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی برای گردشگران سراسر دنیا به شمار می‌آید. 

مطالب مرتبط