بهترین نقاط استانبول برای ماساژ

ماساژ برای سلامت بدن و رفع گرفتگی نقاط عضله‌ای و یا مفصلی بدن مفید است و در خیلی موارد حتی ویژگی درمانی دارد. از دیرباز در سراسر دنیا انواع ماساژها به صورت سنتی وجود داشته است. حتی در گرمابه‌های قدیم ایران ماساژ با اسمی فارسی و عامیانه "مشت و مال" رواج داشته است. ترکیه خود به عنوان یکی از کشورهای صاحب بین گردشگران شناخته شده است و خیلی در سفر به این کشور برنامه گرفتن ماساژ را دارند. در تور استانبول شما می‌توانید ماساژهای فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

 

حمام علی پاشا

حمام علی پاشا جایی برای تجربه حمام ترکی در استانبول همراه با ماساژ است. محیط حمام کاملا لوکس با دکوراسیونی سنتی و کارمندانی بسیار مودب و تر و تمیز است. این حمام که از ساختمان‌های تاریخی دوره عثمانی‌ست تجربه‌ای شگفت‌انگیز را با قیمتی معقول در دسترس قرار داده است. در این حمام ماساژ و درمان‌های خاص ارائه می‌گردد و محیط قهوه‌خانه مانند هم برای استراحت کردن و نوشیدن چای در نظر گرفته شده است. همه چیز در اینجا به آرامش شما ختم می‌شود.

آدرس: Kemankeş Karamustafa Paşa, Hamam Sk. No:1, 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 393 80 10

 

بخوانید: بهترین حمام‌های ترکی در نزدیکی سلطان احمد و تقسیم

 

 

چمبرلیتاش حمامی

ماساژها در اینجا کمی گران هستند اما مطمئن باشید ارزشش را دارد تا بدن‌تان از گرفتگی‌ها رها شود و حس سبکی در رگ‌هایتان بدود. اگر اهل ماساژ گرفتن باشید و قبلا سبک‌های هندی و تایلندی را با روغن و سنگ و غیره امتحان کرده باشید حرف ما را تصدیق می‌کنید، در مقایسه با ماساژهای سنگین و دردآور جاهای دیگر اینجا ماساژی سبک و آرامشبخش را در یک برنامه‌ی گردشگری یک‌روزه در استانبول تجربه خواهید کرد. مراقب باشید استخرها عمیق‌تر از آنند که حس می‌کنید.

آدرس: Mollafenari, Vezirhan Cd. No:8, 34440 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 522 79 74

 

 

حمام ایاصوفیه خرم سلطان

اگر بسته 400 لیری این حمام را خریداری کنید می‌توانید از برنامه‌ای کامل و جامع شامل حمام بخار، حمام ترکی، سپس اسکراب بدن و در مرحله سوم ماسک گل، سپس شستشوی با کف و در نهایت ماساژ بهره‌مند شوید. احتمالا بعد از گردش‌های شبانه روزی رفتن به این حمام و گرفتن ماساژ تجربه‌ای محسوب خواهد شد که به راحتی در دسترس‌تان قرار دارد.

آدرس: Cankurtaran, Ayasofya Meydanı No:2, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 517 35 35

 

بخوانید: بهترین صبحانه‌های ترکی چیست؟

 

 

اسپیس دی اسپا

اگر می‌خواهید ماساژهای بالیایی را اینجا تجربه کنید باید خودتان را به این اسپا برسانید. ماساژورها کاملا مجرب هستند و می‌توانند به راحتی نواحی تحت فشار را تشخیص داده و گرفتگی‌ها را برطرف کنند. نکته حایز اهمیت بعدی که این اسپا را در رده محبوب‌ترین‌ها قرار داده تمیزی بیش از حد و رعایت سطح بالایی از بهداشت در اینجاست. به همین دلایل هم هست که اسپا مشتریان دائمی دارد.

آدرس: Bağdat Cad.No:333 Çubukçu Apt.Kat:3/5-6 (Divan pastanesi üstü 3.kat), 34738 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 467 07 82

 

 

اسپا اینترکانتیننتال استانبول

این مجموعه شامل خدماتی لوکس و درجه یک در سطح جهانی است. چنین جایی قطعا خدماتش را با قیمت‌هایی بالا ارائه می‌دهد اما مشتریان پیشین همگی متفق‌اقول بوده‌اند که قیمت‌ها به نسبت خدماتی که ارائه می‌شوند ارزش دارند. ماساژها دارای سبک‌های مختلفی هستند و با روغن، رایحه درمانی و یا سنگ داغ ارائه داده می‌شوند. ماساژها فوق‌العاده‌اند به طوری که خودتان اثر آن‌ها را بلافاصله بر بدن‌تان تشخیص خواهید داد. این مجموعه شامل درمان و استخر هم می‌شود. این اسپا با قرار گرفتن در محله تقسیم استانبول در دسترس راحت قرار گرفته و تمامی وسایل نقلیه برای رفت و آمد نیز به منطقه وجود دارد.

آدرس: Gümüşsuyu, Asker Ocağı Cd. Taksim No:1 D:Kat: 2, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 368 44 44

 

بخوانید: بهترین هتل‌های لوکس استانبول

 

 

زهیر اسپا

زهیر اسپا یکی دیگر از نقاط برجسته استانبول است که انواع ماساژها را محیطی آرام و بهداشتی ارائه می‌دهد. مخصوصا این که مرتبا این اسپا تخفیفاتی برای بسته‌ها و خدماتش در نظر می‌گیرد. زوج‌های جوان معمولا در تخفیفات عاشقانه راهشان را به این اسپا پیدا می‌کنند.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi, Mahallesi, Sadri Alışık Sk. No:35, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 531 244 53 42

 

 

شانگرلی‌لا بسفر چی اسپا

همانطور که این برند معروف را می‌شناسید این اسپا به شما تجربه‌ای مجلل از درمان و آبگرم را می‌دهد. برای خدمات درمانی Jhemme را به عنوان تراپیست خود انتخاب کنید. او با مهارت تمام به سبک هندی تمام گرفتگی‌های بدن شما را یک به یک پیدا می‌کند و از بین می‌برد. مدت ماساژ 90 دقیقه جادویی خواهد بود. دیگر از تمیزی و بهداشت و ویژگی‌های مجلل این اسپا نمی‌گوییم اما شک نکنید هر چه که می‌پردازید ارزش روزی به یادماندنی را خواهد داشت.

آدرس: Sinanpaşa, Hayrettin İskelesi Sk. No:1, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 275 88 88

 

بخوانید: راهنمای گردش در محله فاتح استانبول

 

مطالب مرتبط