خوردن وافل‌های خوشمزه در استانبول

وافل نان ترد و شیرینی است که ظاهر پنجره‌ای داشته و همچون پنکیک به عنوان صبحانه و یا میان وعده سرو می‌شود. در کنار وافل خوراکی‌های متنوع خوشمزه‌ای همچون میوه‌ها، بستنی، مربا، عسل و یا شکلات سرو می‌کنند. وافل را به عنوان همراه نوشیدنی‌هایی مثل قهوه ترک، آب میوه و چای هم می‌خورند. بنابراین وافل‌ها را در منوی کافی شاپ‌ها باید جستجو کرد. استانبول شهر پر از کافه و قهوه خانه‌های جذاب است. شمادر سفر با تور استانبول می‌توانید وافل‌‌های بی‌نظیری را پیدا کنید اگر بدانید کجا به دنبالش بروید.

 

آرتاکوی ساحیل

یکی از بهترین ویژگی‌های اینجا در این است که می‌توانید از بهترین و خوشمزه‌ترین وافل‌های ممکن در منظره فوق‌العاده ساحل لذت ببرید مخصوصا وقتی که هوا رو به تاریکی می‌رود و چراغ‌های شهر روشن می‌شود منظره پل و انعکاس نور چراغ‌ها در آب لذت نشستن در این کافه را دو چندان می‌کند. در حالی وافل‌های این کافه حرف ندارد مشتریان از سیب زمینی‌های فوق‌العاده ترد و داغش هم تعریف می‌کنند. کومپیر که نوعی سیب زمینی پخته شکم‌پر است از غذاهای خیابانی محبوب در استانبول است.

آدرس: Ortaköy Meydanı, Beşiktaş, Istanbul

 

 

وافل‌های کمال اوستا

کمال پا، فروشگاه دسر و بستنی فروشی بسیار محبوبی در استانبول است که دسرهای شیرین و رنگی‌اش شهرت زیادی دارند. بی‌شک یکی از دسرهای خوشمزه، شیک، و بسیار خوش رنگ و لعاب این فروشگاه وافل‌های جذاب و رنگارنگش هستند. وافل‌ها طعم و مزه مختلفی دارند و با خوراکی‌های مختلفی مثل میوه‌ها سرو می‌شوند. این بستنی فروشی تمام و کمال در محله کادیکوی استانبول واقع شده و از دور با تم صورتی‌اش نظرها را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس: Caferağa, Moda Cd. 264 B, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 345 79 12

 

بخوانید: بهترین دسرهای استانبول را کجا بخوریم؟

 

 

عباس وافل

هرچه وافل در عمرتان خورده‌اید را فراموش کنید و وافل‌هایی را اینجا امتحان کنید که نظیرشان را غیر از بهشت محال است جای دیگری پیدا کنید. رنگی‌ترین، متنوع‌ترین و جذاب‌ترین وافل‌های استانبول را اینجا امتحان کنید. این وافل‌ها با مواد گوناگون فراوانی پر می‌شوند و عموما به صورت لوله شده و یا تا شده بسته‌بندی می‌شوند. شما می‌توانید وافل‌های پرشده با موز، توت فرنگی و خامه را با انواع سس شکلات، اسمارتیزها و ترافل‌های رنگی درخواست کنید. اگر اهل این چیزها نیستید به پودر پسته اکتفا کنید. به علاوه شکل متفاوت این وافل‌ها که به شکل گلی چند پر هستند نیز در جذب مشتریان بی‌تاثیر نیست. عباس وافل چندین شعبه فعال در کادیکوی، آتاشهیر و بشیکتاش دارد.

آدرس: Caddebostan, Bağdat Cd. No:312, 34728 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 350 58 88

 

 

کافه وافل پورت

این کافه جذاب که تمی صورتی و فانتزی دارد جایی برای خوردن دسرهای خوشمزه است. در واقع هرچه که بخواهید را با رفتن به اینجا در دسترس خواهید داشت. ویترین بستنی‌ها دنیایی از طعم‌های کلاسیک تا میوه‌ای را ارائه می‌دهد. در کنار تمام دسرهای خوشمزه گیج‌کننده وافل‌های این کافه عالی و پرطرفدار هستند. این وافل‌ها زیر خرواری از بستنی، خامه و شکلات سرو می‌شوند و تمام مقاومت‌تان را برای پرهیز و نگه داشتن رژیم می‌شکنند.

آدرس: Yeniköy, Köybaşı Cd. No:166/B, 34464 Sarıyer/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 299 80 91

 

بخوانید: رستوران‌های سرو غذای دریایی در استانبول

 

 

گرنی وافلز

وقتی حرف از کاکائو می‌زنیم با طرفداران شکلات‌های تلخ و کلاسیک بیش از انواع دیگری مثل شکلات سفید و یا کاکائوهای اسانس‌دار میوه‌ای روبرو می‌شویم. چند کافه رفته‌اید که روی دسرها را به جای سس شکلات تلخ یا فندوقی شکلات سفید ریخته باشد؟ خوشبختانه عاشقان شکلات سفید اینجا می‌توانند شکم‌شان را با وافل‌هایی سیر کنند که رویشان با شکلات سفید پر شده است. البته شما می‌توانید وافل مورد نظرتان طوری که دوست دارید سفارش دهید که شکلات سفید هم یکی از گزینه‌های روی میز است. گرنی وافلز وافل‌ها را با طیفی از انواع میوه‌ها و مغز آجل سرو می‌کند.

آدرس: Feneryolu, Fahrettin Kerim Gökay Cd. 110b, 34724 Kadıköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 373 00 66

 

 

زینب وافل

با این که اسم این دسرفروشی زینب وافل است اما با رفتن به اینجا چیزهای بیشتری از وافل به دست می‌آورید. طیف گسترده‌ای بستنی‌های اسکوپ، نوشیدنی‌ها و صد البته وافل‌های بهشتی در دسترس شما وجود دارد. شما می‌توانید وافل‌ها را همانجا بخورید و یا در بسته‌بندی‌های بیرون بر بخرید و در حین پیاده‌روی آرام آرام نوش جان کنید. روی وافل‌های اینجا عموما با سس شکلات فراوان میوه‌هایی مثل موز، توت فرنگی و خامه پر می‌شود.

آدرس: Adnan kahveci Bulvarı, Röntgen Sokağı 2/A, 34180 Bahçelievler, Turkey

تلفن: +90 212 441 31 00

 

بخوانید: در بهترین رستوران‌های استانبول غذا بخورید

 

 

وافل هاوس

گول اسم این کافه و دسرفروشی را نخورید زیرا اسم آن همه چیز را نمی‌گوید. در واقع شما در اینجا منویی شامل غذاهای سبک، میان وعده‌ها، نوشیدنی‌های همراه غذا و همچنین بستنی‌‌ها، نوشیدنی‌هایی مثل چای و قهوه، کیک‌ها و وافل می‌شود. پاستای این کافه طرفداران زیادی دارد اما از منوی دسر هیچ گزینه‌ای توانایی مقابله با شهرت وافل‌هایش را ندارد.

آدرس: Ataköy 1., Fişekhane Cd. No 7, 34158 Bakırköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 559 53 54

 

مطالب مرتبط