معرفی بهترین مراکز خرید گرجستان

چند شهری در گرجستان هستند که بیشترین گردشگری که به سفر با تور گرجستان می‌آیند را میزبانی می‌کنند. شهرهایی مثل تفلیس، باتومی و کوتایسی. این شهرها مثل دیگر شهرهای توریستی دنیا، دارای چندین مرکز خرید بزرگ و کوچک هستند. امروز ما لیستی از برترین مراکز خرید گرجستان را تهیه کرده‌ایم که امیدواریم خواندن این مطلب بتواند به انتخاب شما در سفر به گرجستان کمک کند.

 

East Point، تفلیس

وقتی وارد East Point می‌شوید، انگار دنیایی جدید رو به شما باز شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ، فروشگاه‌های بسیاری داشته و با معماری جذابی که دارد، برندهای معتبر جهانی در بخش پوشاک و مد را به خود جذب کرده است. East Point دارای یک سینمای بسیار خوب با چندین سالن مختلف بوده و یک پارک بازی و یک سالن بولینگ مجهز نیز دارد. در این مرکز خرید شما امکان خرید اجناس مختلف از پوشاک تا اسباب بازی، زیورآلات، کتاب و حتی وسایل الکترونیک را خواهید داشت. مرکز سینمایی East Point یکی از بهترین گزینه‌های شما برای دیدن فیلم‌های با کیفیت در تفلیس و حتی گرجستان است، پس سعی کنید زمانی را برای دیدن فیلم در این مرکز خرید کنار بگذارید.

آدرس: 2 Aleksandre Tvalchrelidze Street

 

بخوانید: خرید و گردش هنرمندانه در تفلیس

 

 

Tbilisi Mall، تفلیس

مرکز خرید تفلیس مال در نوع خودش اولین و بزرگ‌ترین مرکز خریدی است که در تفلیس ساخته شده. یک مجموعه بسیار مدرن با معماری زیبا و چشم نواز که هم فروشگاه‌های بسیار متنوعی دارد و هم انتخاب‌های زیادی برای صرف غذا و نوشیدنی در اختیار دارید. این مرکز در کنار داشتن یک هایپرمارکت بزرگ و سالن سینما، یک مرکز تفریحی و همچنین یک مرکز فرهنگی هنری نیز در خود ساخته است. فراموش نکنید که جدا از برندهای گران‌قیمت، Tbilisi Mall چندین برند محبوب و بسیار خوب گرجی را نیز در خود دارد که خرید از آن‌ها با توجه به کیفیت بالای کالاها و قیمت پایین‌تر بسیار به صرفه خواهد بود.

آدرس: D. Aghmashenebeli Alley, 16th km

 

 

Metro City، باتومی

Metro City بزرگ‌ترین مرکز خرید باتومی به حساب می‌آید. همچون دیگر مراکز خرید مدرن و بزرگ، Metro City نیز دارای فروشگاه‌های بسیار، مراکز تفریحی و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های متعدد است. Metro City در زمینی بزرگ ساخته شده و ظاهری بسیار مدرن و جذاب دارد و با توجه به وسعت این محل، در شلوغ‌ترین زمان هم شما می‌توانید به راحتی در میان فروشگاه‌هایی از برندهای مختلف گشته و به خرید مشغول شوید. نباید این موضوع را نیز فراموش کرد که Metro City در بخشی جدید از شهر قرار گرفته و قسمتی از توسعه باتومی برای جذب گردشگر بیشتر به این شهر ساحلی است.

آدرس: Leh And Maria Kachinsky St., 1

 

بخوانید: در تفلیس از کجا خرید ارزان کنیم؟


 

 

Galleria Tbilisi، تفلیس

تفلیس پایتخت گرجستان و بزرگ‌ترین شهر این کشور است، به همین خاطر بیشترین تعداد مراکز خرید برتر لیست ما در این شهر واقع شده. مرکز خرید گالریا تفلیس یکی از مراکز خرید نسبتا جدید تفلیس است که با فروشگاه‌های مدرن و زیبا پر شده و همه چیز به شکل شگفت انگیزی جذاب است. Galleria Tbilisi نیز دارای انواع رستوران‌ها و کافه‌ها بوده و پارک بازی و سینما در خود دارد. در مجموع این مکان را باید از بسیاری جهات متمایز با دیگر مراکز خرید تفلیس به حساب آورد، مخصوصا این که از نظر قیمتی، برندهای گران قیمتی در آن حضور دارند!

آدرس: Rustaveli Ave., 2/4

 

 

Batumi Mall، باتومی

دومین مرکز خرید مهم باتومی، در واقع مرکز خریدی با نام همین شهر است. مرکز خرید باتومی مال درست در مرکز شهر واقع شده و جدا از وجود فروشگاه‌هایی از برندهای مختلف و همچنین فضای بیرونی جالبی که دارد، در خود آن نیز تمامی چیزهایی که یک مرکز خرید مدرن باید داشته باشد، همچون مکان تفریحی، رستوران و کافه و سرویس دهی خوب را داراست.

آدرس: 88 Zurab Gorgiladze St

 

بخوانید:‌ مراکز خرید لباس از نظر طراحان لباس گرجی

 

 

Karvasla، کوتایسی

Karvasla در بیرون یک معماری کلاسیک و جالب دارد، اما در داخل یک مرکز خرید امروزی و بسیار خوب است. فروشگاه‌های متعدد و متنوعی در Karvasla وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها اجناس بسیار با کیفیتی را تهیه کنید، از طرفی اگر چه نبود یک مرکز تفریحی در این مکان کمی ناامید کننده است، اما مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافه‌های عالی این مکان را به جایی ایده‌آل برای خرید در کوتایسی بدل کرده است.

آدرس: Tseriteli 3

 

مطالب مرتبط