بهترین استیک‌های استانبول را از دست ندهید

استانبول با وجود داشتن بهترین غذاهای گوشتی و رستوران‌های عرضه انواع کباب از شهرهای طرفدار غذاهای گوشتی محسوب می‌شود. توریست‌ها وقتی با تور استانبول سفر می‌کنند در اولویت تجارب غذایی این شهر به دنبال کباب‌ها می‌گردند. گرچه به عنوان ایرانی چیزی کم از کباب‌های خوشمزه ندیده‌ایم اما این ویژگی استانبول باعث شده تا از رستوران‌های سنتی تا مدرن استیک‌های فوق‌العاده‌ای سرو کنند. اگر از طرفداران غذاهای گوشتی هستید می‌توانید استیک‌های فوق‌العاده‌ای را در این شهر امتحان کنید.

 

خانه استیک Nusr-Et

این استیک‌هاوس یا همان خانه استیک در سال 2010 افتتاح شده و سعی کرده از همان ابتدا منویی با کیفیت عالی و مواد درجه یک ارائه دهد که خوشبختانه موفق هم شده است و یکی از بهترین رستوران‌های استانبول است. طعم و مزه گوشت فوق‌العاده بوده و به شدت لذیذ پخته می‌شود. فضای داخلی این استیک‌هاوس به سبک بوتیک با گرما و صمیمیتی آرامشبخش است. گرچه که منو موارد متنوع دیگری را نیز در برمی‌گیرد اما بیشتر مردم سودای چشیدن طعم رویایی استیک‌ها را در سر دارند. این نام تجاری دارای سه شعبه در استانبول و شعبات دیگری در شهرهای مختلف همچون دبی، آنکارا و بدروم نیز هست.

آدرس: Etiler, Nispetiye Cd No:87, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 358 30 22

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها با غذای خارجی در استانبول


 

 

شازلی استیک‌هاوس فلوریا

هر دو فضای خانه استیک و کافه‌ی شازلی تجربه‌ای راحت و به یادماندنی از غذا خوردن را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و از رستوران‌های ارگانیک استانبول به حساب می‌آیند. استیک‌های اینجا خیلی آب‌دار نیستند و سس کمی دارند اما همچنان به خاطر وجود قلیان و قهوه‌های خوشمزه برای بعد از غذا از محبوبیت بالایی برخوردار است. افرادی که گوشت را جزغاله دوست دارند عاشق این رستوران می‌شوند.

آدرس: Şenlikköy mah Halkalı cad. Florya Sosyal Tesis Yanı.No:10, 34153 Bakırköy, Turkey

تلفن: +90 212 547 01 01

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های خیابان استقلال

 

 

خانه استیک نوادا

خانه استیک نوادا بزرگ‌ترین خانه استیک زنجیره‌ای در دنیاست که تجربه‌ای کاملا لوکس از غذاخوری را در گوشه و کنار دنیا ارائه می‌دهد و یکی از لوکسترین رستوران‌های استانبول است. البته قیمت منو نیز درخور جایی در این سطح است. فضای بزرگ سالن و نورپردازی آن قبل از عطر و طعم غذا مهمانان را مسحور خود می‌کند. استانبول به عنوان شهری توریستی و برجسته برای امتحان کباب‌های عالی، میزبان این خانه استیک است.

آدرس: Ziya Gökalp, Atatürk Blv. No:112, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 422 00 00

 

 

Virginia Angus

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینجا این است که از بهترین رستوران‌های محله نیشانتاشی است و به راحتی در دسترس عاشقان گوشت و غذاهای گوشتی مثل همبرگر قرار دارد. کیفیت بالای گوشت مصرفی در اینجا بر هیچکسی پوشیده نیست و این موضوع به خوبی در عطر طعم غذاها مخصوصا همبرگرها مشخص است. شما در اینجا می‌توانید با اطمینان از سلامت غذای خود از وعده‌ای لذیذ لذت ببرید.

آدرس: Tahtakale, Uzun Çarşı Cd. No:136 D:136, 34116 Mercan / Eminönü/Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 528 38 08

 

بخوانید: راهنمای گردش در غذاهای خیابانی استانبول


 

 

خانه استیک گونایدین

این خانه استیک که در سراسر ترکیه شعبه دایر کرده از ابتدا سعی کرده از لحاظ کیفیت و خدمات بهترین را ارائه دهد تا در بین بهترین‌ها قرار بگیرد که موفق هم بوده است. منوی مدرن و در عین حال خانگی این رستوران بی‌نظیر شامل گوشت، انواع مختلفی از کباب، سالاد، غذاهای خانگی و دسرهای ترکی می‌شود.

آدرس: Etiler, A, Seheryıldızı Sk No:15, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 265 52 52

 

 

Boğa Steakhouse

این خانه استیک در درجه اول به خاطر منوی فوق‌العاده و متنوع که از گزینه‌های جذاب و بسیار باکیفیت تشکیل شده شهرت دارد. اسم آن خانه استیک است اما خوراک صدفش بسیار شهرت دارد. تمام غذاهای گوشتی منو لذیذ است به طوری که انتخاب هر کدام برابر با از دست دادن دیگری‌ست. منوی دسر نیز مفصل و چشمگیر است اما در بین تمام گزینه‌های درج شده در منو خوراک کدو تنبل از محبوبیت بالایی برخوردار است.

آدرس: Gürsel, İmrahor Cd. No:19, 34400 Kağıthane/Kâğıthane/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 295 11 50

 

بخوانید: معرفی بهترین غذاهای ترکی 

 

 

خانه استیک شاتو

این خانه استیک به دلیل کیفیت بالای گوشت مورد مصرفش بین شهروندان استانبولی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. البته قیمت‌ها کمی بالاست اما از نظر کسانی که قبلا در اینجا غذا خورده‌اند این قیمت‌ها ارزش غذایی که می‌خورید را دارد. همانند اغلب خانه‌های استیک در اینجا هم چند نمونه همبرگر برای افرادی که روحیه متفاوتی دارند در نظر گرفته شده است تا گروه‌های خانوادگی  دوستانه احساس رضایت در کنار هم داشته باشند. فضای داخلی این رستوران به شدت گرم و آرامشبخش بوده و برای جمعی دوستانه فوق‌العاده است.

آدرس: Kocatepe, Avasköy Yolu Cd. No 75/c, 34170 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 437 38 84

 

مطالب مرتبط