تفریحات جذاب همراه بچه‌ها در چیانگ مای

با این که تمام شهر از مجموعه‌ای از معابد باستانی پر شده اما این‌طور نیست که کودکان در تور تایلند، مجبور باشند همراه بزرگسالان تنها به دیدن معابد بروند. معمولا کم‌سالان نسبت به مجسمه بودا کم حوصله هستند، در حالی که چیانگ مای جایی با محیط‌های خانوادگی برای گردش و ماجراجویی هم دارد که می‌توانید همراه‌ فرزندتان بروید و گردشی جذاب در چیانگ مای را تجربه کنید.

 

سافاری شبانه چیانگ مای

سافاری شبانه روشی غیرمعمول اما مدرن برای تماشای انواع مختلفی از حیوانات است و یکی از تفریحات جذاب در چیانگ مای است. هدف اولیه از تاسیس این پارک بازسازی تجربه حضور در بیابان بعد از تاریکی است گرچه که تورهای روزانه هم در آن برگزار می‌شود. این پارک جذاب و دیدنی از سه محوطه مختلف سافاری ساوانا، شکار درنده و تعقیب جگوار تشکیل شده است. شما با یک ماشین در این پارک گردش کرده و می‌توانید در طی آن شیرها، زرافه‌ها، گورخرها، فیل‌ها، پلنگ‌ها، ببرها، فلامینگوها، جگوارها و موجودات عجیب و غریب دیگری را مشاهده کنید. به علاوه هر شب یک برنامه اجرای نور لیزر نیز برگزار می‌شود. شرکت در این تورها برای بچه‌ها جاذبه و هیجان بی‌تکراری را خواهد داشت.

آدرس: 33 Moo 12 Nong Kwai, Hang Dong District, Chiang Mai 50230, Thailand

تلفن: +66 53 999 000

 

 

Flight of the Gibbon

این پارک ماجراجویی سازگار با محیط زیست منظره بسیار متفاوتی از جنگل‌های بارانی زیبای تایلند به شما می‌دهد. شما به وسیله زیپ‌لاین از بین درختان، پل‌ها و سطح زمین‌ها عبور کرده و بر روی سکوی بعدی متوقف خواهید شد. ایمنی بسیار مهم است و Flight of Gibbon تجهیزات مدرن همراه با دو راهنمای باتجربه را برای اطمینان از اینکه شما اوقاتی عالی و پرماجرای بدون آسیب دیدگی تجربه می‌کنید به خدمت گرفته است. همان‌طور که نام این پارک جذاب پیداست احتمال این که در حین تفریح و کاوش با میمون‌های دراز دست روبرو شوید خیلی زیاد است. در روزی خانوادگی همراه بچه‌ها به این پارک بروید و اجازه دهید حسابی انرژی‌شان تخلیه شود.

آدرس: 106 Village, No.3, Huai Kaeo, Mae On District, Chiang Mai 50130, Thailand

تلفن: +66 53 010 660

 

بخوانید:‌ ۶ مکان تفریحی جذاب برای کودکان در سامویی

 

 

پناهگاه جنگلی فیل‌ها

این پناهگاه جنگلی نوع جدیدی از پناهگاه‌های فیل‌ها در تایلند است. اینجا همچون آسایشگاه برای فیل‌هایی که سابقا در صنعت و گردشگری در خدمت انسان بوده‌اند عمل می‌کند. در واقع اینجا برخلاف خیلی جاهای مشابه هدف رفاه فیل‌هاست. به همین دلیل سواری گرفتن از آن‌ها و انجام حرکات نمایشی ممنوع است. در عوض امکان تعامل با آن‌ها با روش‌های طبیعی‌تر و صلح‌آمیز امکان‌پذیر است. این وقت‌گذرانی شامل پیاده‌روی، غذا دادن و حمام کردن می‌شود. هم کودکان و هم فیل‌ها مطمئناً از این تجربه اخلاقی چیزهای زیادی می‌گیرند.

آدرس: 119 10 Thapae Rd, Chang Khlan Sub-district, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

تلفن: +66 53 273 415

 

 

چیانگ مای ایکس سنتر

این مرکز ورزشی افراطی در مای ریم فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای را در دسترس قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به بانجی جامپینگ، ATV ، کارتینگ، پینت بال، موتورسواری، زوربینگ و موارد دیگر اشاره کنیم. البته همانطور که از برخی نام‌ها پیداست همه سرگرمی‌ها مناسب کودکان نیستند اما تعدادی از آن‌ها در مرکز تفریحی کودکان دارای نسخه‌های مشابه کوچک‌تر و بی‌خطر هستند. این مجموعه شامل رستوران و کافه نیز می‌شود و این یعنی می‌توانید روزی خانوادگی و جذاب را در کنار تمامی اعضای خانواده در سنین مختلف تجربه کنید و هر زمان که احساس گرسنگی کردید چیزی بخورید.

آدرس: Rim Tai, Mae Rim District, Chiang Mai 50180, Thailand

تلفن: +66 53 297 700

 

بخوانید: مزرعه‌های بامزه در بانکوک برای تفریح کودکان

 

 

دوچرخه‌سواری

اگر می‌خواهید انرژی انبار شده بچه‌ها در سفر به چیانگ مای خالی کنید قطعا شرکت در تورهای دوچرخه‌سواری یکی از بهترین راه‌هاست. جاده‌های باریک شهر قدیمی عموما ظرفیت ترافیک را ندارند به همین دلیل خانواده‌ها می‌توانند در ایمنی و آرامش تمام گردشی صمیمی را تجربه کنند. می‌توانید ارتفاعات ناهموار، معابد کوهستانی و مناظر خیره کننده پارک ملی را با رکاب دوچرخه کشف کرده و چیزهای بیشتری را نسبت به این که پای پیاده ببینید.

 

 

هنر در موزه پارادایس چیانگ مای

فرزندان خلاق شما می‌توانند در محیط ماجرایی این موزه عکس‌های خلاقانه‌ای بیاندازند و خاطره شیرین بازدید از آن را تا مدت‌ها با خود حمل کنند. 130 تصویر جذاب و خیالی در این مجموعه وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با جاگیری درست به بخشی از آن تبدیل شوید. شما در این تصاویر می‌توانید توسط آدم برفی اسیر شوید و یا از دست تمساحی در حال شکارتان فرار کنید. معمولا این موزه را به طور گروهی دیدن می‌کنند تا عکس‌های خلاقانه‌تری بیاندازند.

آدرس: 199/9 Changklan Rd, Chang Khlan Sub-district, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50200, Thailand

تلفن: +66 53 274 100

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سامویی برای غذا خوردن با کودکان


 

مطالب مرتبط