هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای

خوشبختانه بهترین هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای در سراسر شهر پراکنده شده‌اند تا هر کسی با هر بودجه‌ای که دارد بتواند با تور تایلند سفر کرده و در منطقه مورد نظر خود و با دسترسی به بهترین امکانات اقامتی به یادماندنی را تجربه کند. با وجود این که قیمت‌‌ها پایین است اما از آنجایی که تایلند سرزمین لبخندهاست و در آن همه چیز شگفت‌انگیز است امکانات و شرایط این هتل‌ها نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. چه به دنبال یک هتل بزرگ‌تر و پر از امکانات باشید و یا بوتیک هتلی ساکت و آرام برای استراحت ما بهترین هتل‌های مقرون به صرفه را انتخاب کرده‌ایم.

 

آماتا لانا ویلچ

این هتل در وات کت چیانگ مای واقع شده و تنها چند قدم از حاشیه رودخانه فاصله داشته و با تنها 4 دقیقه رانندگی از آن می‌توان به یکی از بازارهای شبانه تایلند رسید. سبک این هتل کاملا سنتی تایلندی بوده و حس و حال روستایی را تداعی می‌کند. با این که قیمت اقامت در اینجا واقعا مقرون به صرفه است اما امکانات اصلی و ویژگی‌های رفاهی برای شما در نظر گرفته شده است. به عبارتی نه این که فقط شاتل فرودگاه داشته باشید و یا اینترنت رایگان در اختیار داشته باشید، شما در اینجا می‌توانید از استخر روباز، رستوران با منوی مفصل، تا خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی و اتو بخار با شارژ اضافه استفاده کنید.

آدرس: 8 Chaikaew Rd, Nong Hoi Sub-district, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50000, Thailand

تلفن: +66 53 141 991

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ارزان بانکوک

 

 

ماکاچیوا

این هتل به دلیل قرارگیری در شهر قدیمی چیانگ مای موقعیت خوبی برای گردش و پیاده‌روی دارد و از بهترین هتل‌های مقرون به صرفه چیانگ مای است. در واقع شما با 5 دقیقه پیاده‌روی به وات چدی لوآنگ و 8 دقیقه پیاده‌روی به مرکز هنر و فرهنگ چیانگ مای خواهید رسید. فضای هتل به شدت آرامشبخش و روح‌نواز است. دیوارهای سفید، نرده‌های چوبی تیره و تابلوهای نقاشی که دیوارها را پوشانده‌اند دست به دست هم دادند تا محیط هتل را به سمت گالری‌های هنری سوق دهند. در حالی که اتاق‌ها مجهر به امکانات استانداردی مثل سیستم تهویه هوا و تلوزیون‌های صفحه تخت هستند شما می‌توانید از پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان، رستوران و کافه و خدمات تجاری استفاده کنید. خبری از استخر نیست اما همچنان اقامت در آن راحت است.

آدرس: 144 Prapokkloa Rd, Phra Sing, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50200, Thailand

تلفن: +66 53 285 196

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ساحل لامای در سامویی

 

 

مارندادی هریتج

مارندادی هرتیج هتلی هنری با طراحی خاص و منحصر به فردی است که به محض ورود به حیاطش حس می‌کنید وارد داستان‌های افسانه‌ای شده‌اید. سالن‌های طوسی با چوب‌های تیره و لوازم فاخر سلطنتی محیطی متمایز از دیگر اقامتگاه‌ها پدید آورده. بی‌تردید راهرو‌های پوشیده از انواع نقاشی‌ها و مجسمه‌ها شما را به یاد موزه‌ها خواهد انداخت. اما شک نکنید با ماندن در اینجا با یک تیر چند نشان می‌زنید. هم در نزدیکی رودخانه و معبد وات خوا مونگ خواهید بود هم در محیطی هنری و منحصر به فرد اقامت خواهید داشت. امکانات ویژه شامل خدمات روزانه اتاق‌ها، لباس‌شویی و خشک‌شویی می‌شود.

آدرس: 9, Khua Mung, Saraphi District, Chiang Mai 50140, Thailand

تلفن: +66 53 103 703

 

بخوانید: لاکچری‌ترین هتل‌های ساحلی در پاتایا

 

 

لان مای فای چانگ

گرچه این هتل کمی بین از 10 دقیقه پیاده‌روی از معبد وات فرا سینگ و مرکز فرهنگی و هنری چیانگ مای فاصله دارد اما در داخلش هر چیزی که به آن نیاز دارید را در اختیار دارید. در واقع از استخر بزرگ روباز گرفته تا استخر کودکان، ماساژ کامل بدن، انواع ماساژهای موضعی و اسپا در این هتل در اختیار دارید. به علاوه می‌توانید از فعالیت‌هایی همچون زمینی مینی گلف، تورهای موتورسواری، گالری‌های موقتی و حتی اجاره دوچرخه و دوچرخه‌سواری لذت ببرید.

آدرس: 114 Moo.7 Baan Tawai, Hang Dong, Chiang Mai 50230, Thailand

تلفن: +66 89 635 4142

 

بخوانید:‌ ۵ هتل خانوادگی خیلی ارزان در ساحل کرابی

 

 

هتل لانی چیانگ مای

این هتل بزرگ که دارای ساختمانی آپارتمانی شکل با تعدادی واحدهای به هم چسبیده است در فاصله کمی از وات چدی پلُنگ و دانشگاه چیانگ مای واقع شده است. در حالی که هر اتاق شبیه واحدهای کوچک آپارتمانی با دکوراسیونی راحت و مدرن و شبیه به خانه هستند، در عین حال امکانات رفاهی درخور نام هتل‌ را نیز ارائه می‌دهد. اگر قصد اقامت در هتل‌های گران قیمت تایلند را ندارید این هتل انتخاب مناسبی است، زیرا اینترنت و پارکینگ رایگان، استخر شنا، مرکز تناسب اندام، خدمات روزانه اتاق، سرویس لباس‌شویی و خشک‌شویی و همچنین اتو بخار، مرکز تجاری و ویژگی‌های مربوط به برگزاری جلسات همگی در اینجا به مهمانان ارائه داده می‌شود. برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و برای هواخوری نیز فضای گل‌کاری در نظر گرفته شده است.

آدرس: 29 Sirinthorn Road, T. Chang Phuak, Chiang Mai 50300, Thailand

تلفن: +66 53 214 222

 

مطالب مرتبط