فعالیت‌های جذاب در مرکز خرید استانبول

مرکز خرید استانبول یکی از مهم‌ترین مراکز خرید استانبول است، اما اگر با تور استانبول تنها برای خرید قصد رفتن به این مکان را دارید، باید بگوییم که چیزهای زیادی را از دست خواهید داد. مرکز خرید استانبول دارای چند بخش تفریحی بسیار عالی، تعداد زیادی رستوران و کافه است و فرصتی عالی برای یک جمع خانوادگی خواهد بود تا بتوانید چندین ساعت وقت خود را در آن بگذرانید و از بودن در این مکان لذت ببرید. در نوشته‌ی امروز که برای آویسا آماده ‌کرده‌ایم، از فعالیت‌هایی خواهیم گفت که غیر از خرید، می‌توانید در مرکز خرید استانبول انجام دهید.


از فضای زیبای مرکز خرید استانبول لذت ببرید

در بیرون و داخل مرکز خرید استانبول که از بهترین مراکز خرید استانبول است، فضایی زیبا پدید آورده شده که هم امکان قدم زدن در آن وجود دارد و هم این‌ که می‌توانید در بخش‌های مختلف آن نشسته و استراحت کنید. البته در طول سال برنامه‌های مختلفی به صورت رایگان در سالن اصلی یا حیاط مرکز خرید استانبول برگزار می‌شود که می‌توانید از حضور در آن‌ها نیز لذت ببرید.

 

بخوانید: بهترین نقاط استانبول برای خرید محصولات ارگانیک

 


پارک بازی "موی پارک" را از دست ندهید

موی پارک استانبول یک مکان عالی برای تفریح خانوادگی است که در زمان بازدید از مرکز خرید استانبول، بازدید از آن را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. یک پارک عالی که با تمی منحصر به فرد درست شده و در آن انواع بازی‌های مختلف گردآوری شده است. این بازی‌ها به حدی تنوع دارد که برای هر سنی می‌توانید بازی مناسبی انتخاب کنید و همچنین چند بازی نیز هست که به صورت خانوادگی می‌توان آن‌ها را انجام داد.

 


در Flyzone پرواز کنید

Flyzone یک پارک ترامپولین عالی و شاید بهترین پارک ترامپولینی باشد که در استانبول پیدا خواهید کرد. این پارک دارای یک فضای باز، مربیان عالی و تنوع بسیار خوبی از انواع بازی‌هاست. در این پارک نیز بازی‌های مختلفی برای سنین متفاوت در نظر گرفته شده است تا همه بتوانند در آن بپر بپر کرده و از بودن در آن لذت ببرند. یک سری بازی خاص بدون نیاز به ترامپولین هم در Flyzone در نظر گرفته شده که آن‌ها نیز چالش برانگیز و عالی هستند و می‌توانند لذت بودن در این مکان را بیشتر کنند.

 

بخوانید: راهنمای گردش و تفریح برای سفر همراه کودکان؛ استانبول

 


سالن بولینگ آتلانتیس فراموشتان نشود

اگر طرفدار بولینگ هستید یا اگر تنها برای تفریح می‌‌خواهید یک فعالیت جمعی را تجربه کنید، سالن بولینگ آتلانتیس امکاناتی عالی در اختیارتان خواهد گذاشت. البته این سالن تنها به بولینگ اختصاص ندارد و میزهای بیلیارد، ایر هاکی، فوتبال دستی و ... نیز در آن وجود دارد. همچنین چندین بازی آرکید و بازی‌های کامیپوتری هم در این سالن تعبیه شده تا بتوانید هیجان بیشتری به روزتان بدهید.

 


تماشای فیلم در بهترین مجمو‌عه‌های سینمایی ترکیه

مجموعه سینمایی Cinetech در این مرکز خرید یکی از بهترین مجموعه سینمایی‌هایی است که می‌توانید در ترکیه پیدا کنید. البته اگر دنبال سالن‌های آیمکس نباشید، می‌توانید رد سالن‌های متعدد آن که پرده‌های دو بعدی و سه بعدی را شامل می‌شود، فیلم‌های ترک و فیلم‌های به روز دنیا را تماشا کنید. فیلم‌های آمریکایی عموما در این سینما با صدای اصلی و زیرنویس انگلیسی و همزمان با اکران جهانی پخش می‌شوند.

 

بخوانید: تجربه هیجان در پارک‌های ماجراجویانه استانبول

 


رستوران‌ها و کافه‌های پر تعداد مرکز خرید استانبول

49 رستوران و کافه در مرکز خرید استانبول وجود دارند. بخشی از این رستوران‌ها به فست فودهای زنجیره‌ای مثل برگر کینگ و مک دونالد اختصاص داشته و تعداد زیادی کافه‌ها و رستوران‌های ترک هستند. تنوع برای خوردن غذا و نوشیدنی در این مکان واقعا عالی است و تقریبا با سلایق مختلف و بودجه‌های متفاوت می‌توان در آن چیزی برای خوردن پیدا کرد.

 


برنامه‌ها و فستیوال‌های فصلی

علاوه بر خرید های فصلی در استانبول در مواقع مختلف از سال برنامه‌های متفاوتی در مرکز خرید استانبول برگزار می‌شود. برای مثال در حال حاضر گروه رقص بسیار معروف Anadolu Ateşi در یکی از سالن‌های بزرگ مجموعه به اجرای کارهای هنری می‌پردازند و شما می‌توانید با تهیه بلیط از آن‌ها دیدن کنید. اما این برنامه‌ها با توجه به ماهیت ماه‌های مختلف سال تغییر می‌کنند و باید ببینید در زمان سفر شما به استانبول، چه برنامه‌هایی به راه خواهد بود.

 

مطالب مرتبط