۹ فعالیت هیجان‌انگیز در سفر به تایلند

دلیل واضحی وجود دارد که تور تایلند میان مسافرانی که به دنبال هیجان و کارهای خاص هستند اینقدر طرفدار دارد. این کشور پر است از سواحل زیبا، جزایر کوچک و بزرگ و طبیعتی که می‌تواند فعالیت‌های بسیار متنوعی را برای گردشگران ترتیب دهد. از میان تمام این فعالیت‌های فوق‌العاده، ما چند مورد که امکان انجامش برای مسافران عادی هم وجود دارد جدا کرده‌ایم تا در مقاله‌ی امروزمان به شما معرفی کنیم.

 

قایق سواری در رودخانه‌های خروشان

این فعالیت هیجان انگیز را می‌توان به شکل‌های مختلفی در تایلند تجربه کرد. این ورزش در 5 سطح دسته بندی می‌شود که در دسته‌ی اول می‌توان به صورت خانوادگی از آن لذت برد و در دسته‌های بعدی کم کم خروشان بودن رود و همچنین سختی کار بیشتر می‌شود این تفریح به درد حرفه‌ای‌ها می‌خورد. یکی از دلایل جالب برای سفر به تایلند این تفریح است و خوشبختانه در تمام سطوح می‌توان از این فعالیت در تایلند لذت برد و از بهترین جاها برای انجام آن، بهره برد.

 

بخوانید: بهترین جزایر تایلند برای انواع سفرهای خانوادگی

 

 

غواصی

جزایر زیادی در تایلند هستند که می‌توان با تورهای غواصی، بدون اینکه پیش زمینه‌ای در این ورزش داشته باشید، از آن لذت ببرید. کوتائو، پارک ملی مو کو سورین که از زیباترین پارک‌های ملی تایلند است و یا حتی جزیره فی فی جاهایی عالی برای انجام این فعالیتند. در کنار اینها نباید از اسنورکلینگ یا همان غواصی سطحی که بدون اکسیژن انجام می‌شود نیز غافل شوید که در آن تمام اعضای خانواده می‌توانند با انجام این ورزش از آکواریوم طبیعی و زیبایی که در تایلند وجود دارد لذت برده و ماهیان رنگارنگ را تماشا کنند.

 

 

حضور در پارک‌های آبی

خود پارک‌های آبی در تایلند فعالیتی هیجان انگیز و جذاب هستند. خوشبختانه مهم نیست به کدام شهر سفر می‌کنید، در تمامی شهرهای مهم تایلند چندین پارک آبی بسیار خوبی هستند که فعالیت‌های هیجان انگیزی برای بزرگسالان در خود دارند. از جمله پارک‌های آبی معروف تایلند می‌توان به پارک رامایانا در پاتایا، بهترین پارک‌های آبی بانکوک، اسپلش جانگل در پوکت، سانتورینی در چا آم و ... اشاره کرد.

 

بخوانید: تجربه کارهای هیجان‌انگیز در سفر به بانکوک

 

 

طبیعت گردی

طبیعت گردی در تایلند هم می‌تواند یک روز آرام در جنگل‌های این کشور باشد و هم روزی شگفت انگیز در بالای کوه‌ها، بودن در برکه‌های باور نکردنی در دل تپه‌ها و یا حتی رفتن به سافاری و جیپ سواری کردن و بسیاری فعالیت‌های این چنینی که میتوانید در طبیعت بکر تایلند تجربه کنید.

 

 

آبتنی زیر آبشارها

آبشارهای تایلند اگر چه از نظر زیبایی، بسیار جذاب هستند، اما جایی برای تفریح‌های عالی نیز محسوب می‌شوند. آبشارهای شگفت انگیز در تایلند هستند که می‌توان از کنار صخره‌‌ها به داخل آبشان پرید، در برکه‌هایشان به شنا مشغول شد و انواع فعالیت‌های مختلف در مجاورتشان تجربه کرد. اگر  بخواهیم از بهترین آبشارهای تایلند نیز چند مورد برایتان اسم ببریم، بهتر است نام ایراوان، تی لو سو یا واچیراتان را در لیستمان قید کنیم.

 

 

اسکی و کایت بوردینگ

فعالیت‌های آبی بدون شک بخش جذاب و همه گیر سفر به جزایر و مقاصد ساحلی تایلند هستند. انواع ورزش‌ها از جت اسکی تا قایق سواری در آب‌های در تایلند فراهم است، اما اسکی روی آب یا کایت بوردینگ را می‌توان هیجان انگیز‌ترین بخش از تفریحات آبی در کرابی به شمار آورد که انجامشان در مرز بین یک فرد معمولی و یک ورزشکار حرفه‌ای است و افراد عادی اگر چه می‌توانند انجامشان دهند، اما وارد یک چالش عالی خواهند شد.

 

بخوانید: تفریحات جذاب و رایگان در بانکوک


 

 

زیپ لاین

شاید برایتان عجیب باشد، اما بعد از چند سفر به نقاط مختلف تایلند متوجه خواهید شد که پدیده‌ی زیپ لاین در این کشور چقدر همه گیر است. این فعالیت جذاب و هیجان انگیز را می‌توانید در طبیعت چیانگ می یا پاتایا یا حتی پاهانگ تجربه کنید یا اینکه در بانکوک به سراغش بروید.

 

 

بانجی جامپینگ

برای بانجی جامپینگ نیز فرصت‌های زیادی در شهرهای مهم تایلند در نظر گرفته شده‌اند. از جمله این شهرها می‌توان به پاتایا، سامویی یا پوکت اشاره کرد. جدا از اینکه بانجی جامپینگ پاتایا از تمام این موارد بلندتر است و از تفریحات هیجان انگیر در پاتا است، به واسطه شیوه‌ی انجامش واقعا هیجان انگیز بوده و آدرنالین خونتان را به سر حد ممکن می‌رساند.

 

بخوانید: زیباترین سواحل پاتایا برای سفری آرامش‌بخش

 

 

Slip n Fly در پاهانگ

یک فعالیت ساده و در عین حال جذابی که به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغش بروید، Slip n Fly در پاهانگ است. این فعالیت جذاب شما را از یک سرسره بند آبی به پایین پرت کرده و شما بعد از رفتن به یک شیب رو به بالا، چند مرتبه به هوا پرتاب می‌شوید و درون استخر فرود می‌آیید! این تفریح را حتما در سفر به این منطقه از تایلند امتحان کنید.

 

مطالب مرتبط