معرفی ۶ مرکز تفریحی هیجان انگیز در تفلیس

تور گرجستان می‌تواند یک سفر خاطره‌انگیز برای‌تان به جای بگذارد چراکه علاوه بر طبیعت گردی، بازدید از مکان‌های باستانی و سازه‌های تاریخی، یک فرصت خوب برای تجربه بازی‌ها و تفریح‌های متفاوت اروپایی در نزدیکی ایران است. در ادامه این مطلب با بهترین مراکز تفریحی تفلیس آشنا خواهیم شد.

 

بولینگ بالروم

یکی از فعالیت‌هایی که در میان جوان‌ترهای تفلیس، طرفدارهای زیادی دارد، بولینگ است. به همین دلیل هم سالن‌های بولینگ بسیار خوبی در این شهر در انتظار شما هستند. بولینگ گالریا در تفلیس، یکی از بهترین سالن‌هایی است که می‌توانید برای خوش‌گذرانی روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید.

بالروم بولینگ (Ballroom Bowling) در مرکز خرید گالریا در شهر تفلیس واقع شده است. این یعنی اگر تمایلی به همراهی کردن با هم سفرهای خود برای خرید و بازدید از فروشگاه‌های مختلف ندارید، می‌توانید زمان خود را در سالن بولینگ سپری کنید؛ تا هم شما از تفریح خود لذت برده باشید و هم همراهان شما از خریدشان.

این سالن، ترکیبی از بولینگ، یک بار و یک رستوران در یک فضای مشترک است. هفت مسیر حرفه‌ای و فوق مدرن بولینگ در این سالن وجود دارد. بنابراین اگر عاشق بولینگ هستید، به شما توصیه می‌کنم از مرکز خرید گالریای تفلیس بازدید کنید، جایی که بولینگ بالروم در پنجمین طبقه آن در انتظار شماست.

 

 

خانه بازی‌های واقعیت مجازی (VR House)

وی آر هاوس یا همان مجموعه بازی‌های واقعیت مجازی، یکی از جدیدترین مراکز تفریحی شهر تفلیس است که می‌توانید در تور گرجستان برای تجربه آن برنامه‌ریزی کنید. یک مجموعه مدرن با انواع بازی‌ها و انواع سیستم‌های عامل اندروید، ios و هرآنچه که شما را راضی خواهد کرد.

این مرکز هیجان انگیز یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز بازی وی آر اروپا است. علاوه بر این افرادی با رفتار بسیار دوستانه را خواهید دید که در انتظار شما هستند تا به پرسش‌های شما با حوصله و تخصص کافی پاسخ دهند.

البته باید مراقب باشید چراکه بازی‌های وی آر شما را وابسته خود خواهند کرد پس طوری برنامه‌ریزی کنید که در یکی از روزهای پایانی سفر خود به این مرکز هیجان انگیز بازی‌های واقعیت مجازی سر بزنید. اگر علاقمند هستید تا یک تجربه مجازی دسته جمعی داشته باشید، بهتر است با دوستان خود به این مرکز بازی بروید.

 

بخوانید: بهترین کلاب‌های شبانه در تفلیس

 

 

صخره‌نوردی در سالن (K.Lucky)

کی لاکی، یک مرکز مجهز و بزرگترین سالن کوهنوردی شهر تفلیس است که در آن می‌توانید با طناب از صخره‌های سنگی داخل سالن بالا بروید و کوه‌نوردی کنید؛ البته نگران نباشید، در این‌جا محدودیتی برای شما وجود ندارد چراکه با هر سطح توانایی شانس این را دارید که از مراحل مبتدی تا پیشرفته بازی کنید.

اگر با تور تابستانی تفلیس به سفر رفته‌اید، نگران آب و هوا نباشید اما اگر در زمستان به این سالن صخره‌نوردی می‌روید بهتر است کمی لباس گرم به همراه داشته باشید، در غیر این صورت احتمالا احساس می‌کنید که در یکی از روزهای زمستانی با لباس بهاره به توچال رفته‌اید.

اگر با دوستان یا خانواده خود به سفر رفته‌اید، در این سالن هم می‌توانید یک ورزش دسته جمعی هیجان انگیز را تجربه کنید. مربی‌های متخصص و آموزش دیده در تمام مراحل در کنار شما هستند تا هم اصول کار را به شما آموزش بدهند و هم مراقب ایمنی‌تان باشند.

 

بخوانید: کارهای خارق‌العاده و غیرمعمولی در تفلیس


 

 

پارک آسترا و سالن دیوانه

فعالیت دیگری که می‌تواند برای بزرگسالان بسیار جالب باشد، کارتینگ است. با این حال، اگر با فرزندان خود به سفر رفته‌اید نگران مراکز تفریحی کودکان در تفلیس نباشید. هنگامی که شما در حال لذت بردن از کارتینگ هستید، فرزندان شما می‌توانند در پارک آسترا سرگرم بازی شوند.

پارک آسترا (Astra Park) یکی از بهترین مراکز تفریحی تفلیس است که در سال 2007 میلادی افتتاح شده است. بازدید کنندگان زیادی به مشتری‌های همیشگی این سالن تبدیل شده‌اند چراکه هم می‌توانند تفریح کنند و هم فرصتی برای ریلکس کردن و کسب آرامش خواهند داشت.

در پارک آسترا فعالیت‌هایی از قبیل مرکز کارتینگ، بازی های ویدیویی آمریکایی، سالن بیلیارد، گالری عکسبرداری و سینما در انتظار شما هستند تا خاطرات به یاد ماندنی برای‌تان بسازند. علاوه بر این می‌توانید به فروشگاه اسباب بازی آسترا سری بزنید و یک خرید لذت بخش هم داشته باشید تا دستِ خالی به خانه باز گردید.

 

 

سالن بازی گیم لانژ (Game Lounge)

گیم لانژ یک بهشت تمام عیار برای کسانی است که از بازی‌های یارانه‌ای و پلی استیشن لذت می‌برند. جدیدترین بازی‌های دنیا با سیستم‌های مجهز در این مرکز در اختیار شما هستند تا حسابی از لحظه‌های‌تان استفاده کنید. علاوه بر بازی کردن در سالن‌ اصلی می‌توانید در اتاق‌های VIP بازی کنید و یا فیلم ببینید و از تماشای بازی‌ها بر روی یک صفحه بسیار بزرگ اختصاصی لذت ببرید.

 

 

 شهر سینما (Cinema City)

اگر می‌خواهید در یک محیط آرام و اختصاصی فیلم ببینید، حتما سری به شهر سینمای تفلیس بزنید. خبر خوب برای شما اینکه، این مرکز تفریحی در نزدیکی مرکز گردشگری پارک ویک واقع شده است و به راحتی می‌توانید برای یک بعدازظهر کامل در همان حوالی برنامه‌ریزی کنید.

تماشای فیلم، تماشای زنده رویدادهای ورزشی و فستیوال‌های جهانی تنها بخشی از برنامه‌های این مرکز سینمایی هستند. البته پیش از برنامه‌ریزی برای رفتن به شهر سینما به خاطر داشته باشید که برای تماشای فیلم‌های انگلیسی زبان، بیشتر می‌توانید روی سانس‌های شب حساب باز کنید. پس حتما برنامه شهر سینما را پیش از رزرو بررسی کنید.

 

بخوانید: ۴ دلیل خاص برای سفر به گرجستان

 

 

مطالب مرتبط