کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه‌های هنری

بانکوک میزبان انواع کافه‌های شگفت‌انگیز و جذاب است که سلیقه‌های مختلف را در بر می‌گیرند. از کافه‌های جذاب دخترانه گرفته تا کافه‌های خانوادگی، کافه‌های کارتونی بانکوک و یا کافه‌های اینستاگرامی. خب بعد این‌ها باید کجا بروید؟ آیا دنیای کافه‌گردی در بانکوک به انتها می‌رسد؟ پاسخ منفی‌ست. شما می‌توانید با تور تایلند به کافه‌های خلاقانه و هنری بانکوک بروید و تجربه‌ای فوق‌العاده و صد البته متفاوت کسب کنید. صفحات نقاشی شده و یا عروسک شخصی‌تان را بسازید و در جمعی صمیمی و شاد اوقات شادی را بگذرانید.

 

استلا هابی لژ

بانکوک به خاطر بنجارونگ، سرامیک‌های سنتی تایلندی شناخته شده است. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید با رفتن به استلا هابی لژ، بنجارونگ خودتان را طراحی کنید؟ البته قبل از رفتن باید با آن‌ها تماس بگیرید. فرقی نمی‌کند تصمیم برای کشیدن گل‌های رنگی بگیرید و یا الگوها و شخصیت‌های مختلف، فقط تصور کنید اوقاتی شاد و رنگارنگ را در جمعی صمیمی می‌گذرانید و محصول نهایی‌تان را با خودتان به خانه ببرید. شکی نیست که خلق یک بنجارونگ نیازمند تلاش است. ساعت‌های خلاقیت شامل خوراکی‌های خوشمزه هم می‌شود بنابراین نگران گرسنگی نباشید.

آدرس: klongton-nua,Wattana 112/2 Sukhumvit Rd, Phra Khanong, Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand

 

بخوانید: کافه‌های شگفت‌انگیز در بانکوک برای صرف عصرانه‌

 

 

کافه Novessence

این روزها کم‌تر کسی پیدا می‌شود که از لوازم آرایشی و بهداشتی خوشش نیاید. اما با توجه به شایعاتی که در مورد مواد شیمیایی زیبایی وجود دارد می‌توان از روش‌های امن‌تری استفاده کرد. شما در کافه Novessence یاد می‌گیرید که چگونه با مخلوط کردن مواد و عصاره‌ها لوازم آرایشی درست کنید. یکی از تفریح‌های جذاب در بانکوک  این است که شما می‌توانید در کارگاه‌های تولید رژ لب دست‌ساز، صابون، محصولات آروماتراپی و موارد دیگر شرکت کرده و تجربه‌ای منحصر به فرد کسب نمایید. اگر احساس گرسنگی و یا تشنگی کردید از نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها و یا غذاها چیزی بخورید. Novensence همچنین لوازم آرایشی طبیعی متنوعی را هم به فروش می‌رساند که می‌توانید برای سوغات خریداری کنید.

آدرس: 3/6 Soi Napasab Yak 2 Klongton Khet Khlong Toei, Bangkok 10110

تلفن: +66 95 374 7647

 

 

کافه و کارگاه سانه

فرهنگ تایلندی را با یادگیری تهیه دسرهای سنتی تایلندی به خانه ببرید. این کافه یکی از بهترین نقاط برای خوردن دسرهای تایلندی است. این که چیزی را یاد خواهید گرفت دقیق نمی‌توانیم تضمین کنیم زیرا بسته به زمانی که می‌روید چیزهایی که یاد می‌گیرید متفاوت هستند. با این همه مواردی مثل Alua  (آب‌نبات سنتی تایلندی) ، تاکو ساخو (ژله تایلندی با تاپینگ نارگیل) و موارد دیگر آموزش داده می‌شود. در هر کارگاه فقط یک نوع دسر به شما آموزش داده می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود اگر می‌خواهید بیشتر از یکی یاد بگیرید، از قبل برنامه‌ریزی کنید. از قبل برنامه کافه را در وبسایتش بررسی کنید تا بدانید چه چیزهایی آموزش داده می‌شود.

آدرس: 99 Thanon Tanao, Khwaeng Wat Bowon Niwet, Khet Phra Nakhon, Bangkok 10200

تلفن: +66 63 541 4964

 

 

Flower in hand by P

در میان دسته‌هایی از انواع گل‌ها از جمله اسطوخودوس، ادریس و رز، شما در این کافه شانس درست کردن دسته گل را دارید. این کافه در آخرهفته هر ماه تبدیل به کارگاه گل می‌شود که در آن نحوه درست کردن دسته‌های گل آموزش داده می‌شود. در طول کارگاه شما اطلاعات به درد بخوری درباره نحوه مراقب و نگه‌داری گل‌ها کسب خواهید کرد. به علاوه برخلاف کافه‌های بالا در اینجا لازم نیست از قبل رزرواسیون انجام دهید. البته این را بگوییم که هر ماه گل‌های آموزشی فرق می‌کنند. بنابراین اگر چیز خاصی را مد نظر دارید از قبل برنامه آن‌ها را بررسی کنید.

آدرس: Khet Phaya Thai, Krung Thep Maha Nakhon 10400, Thailand

تلفن: +66 62 758 2233

 

بخوانید: مقرون به صرفه‌ترین کافه‌های ژاپنی در بانکوک

 

 

پینت‌بار بانکوک

از کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه هنری اینجاست که شما می‌توانید تمام خلاقیت خود را بر روی یک بوم نقاشی بریزید. هر جلسه 4 ساعت طول می‌کشد و این حداکثر زمانی‌ست که برای خلق شاهکار خود لازم دارید. اگر قبل از اتمام 4 ساعت تابلوی خود را تمام کردید می‌توانید با پرداخت 300 بات تابلوی دیگری را شروع کنید. به علاوه در Paintbar Bangkok انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها نیز برای رفع گرسنگی سرو می‌شود. فک نکنید حتما باید در نقاشی خبره باشید تا در این کافه بتوانید اوقات شادی را سپری کنید. حتی افرادی که خود را در نقاشی بی‌استعداد می‌دانند هم به لطف مدرسان خوش برخورد این کافه می‌توانند در جوی صمیمی تلاش خودشان را بکنند. فراموش نکنید که قبل از رفتن برای کارگاه رزرو انجام دهید زیرا ظرفیت استودیو خیلی زود پر می‌شود.

آدرس: Piman 49, 46/4 Sukhumvit Soi 49, Klhong Tan Watthana, Bangkok 10110

تلفن: +66 81 001 0849

 

 

Made Here On Earth

آیا با دوستان و یا نامزد خود هستید که حوصله انجام کارهای هنری را ندارند؟ آن‌ها را به کارگاه چوب و چرم Made Here On Earth ببرید. این کارگاه با ابزارهای دستی، برقی، ابزارهای نجاری و مواد مورد نیاز برای شروع پروژه‌های چوبی و چرمی پر شده است. به علاوه هر جایی هم نیاز به راهنمایی داشتید مدرسان با تجربه و حرفه‌ای آماده کمک کردن به شما هستند. توصیه می‌کنیم برای بهبود مهارت‌های خود به یکی از کارگاه‌های آموزشی بپیوندید. برای استعلام در مورد تاریخ کارگاه به طور مستقیم با Made Here on Earth تماس بگیرید. در کنار کار و یادگیری می‌توانید از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های وسوسه‌انگیز هم نوش جان کنید.

آدرس: 110/4 Rama 6 Rd., Khwaeng Samsen Nai, Khet Phaya Thai, Bangkok 10400

تلفن: +66 95 929 5925

 

بخوانید: کافه‌های زیبای بانکوک با مناظر شگفت‌انگیز

 

مطالب مرتبط