اقامت در با کیفیت‌ترین بوتیک هتل‌های استانبول در سال 2019

با رشد گردشگری روزافزون در ترکیه و مخصوصا استانبول، بوتیک هتل‌ها رونق چشمگیری گرفته‌اند. به طوری که در حال ظاهر شدن در گوشه و کنار شهر هستند. در سراسر بسفور شما میتوانید اقامتگاه‌هایی با گچ‌کاری‌های قوسی، پنجره‌های فرانسوی و معماری‌های باشکوه را پیدا کنید. معماری متفاوت استانبول، ساختمان‌ها و کاخ‌های قدیمی در سراسر بسفور و گالاتا تجربه فرهنگی منحصر به فردی را در اختیار کسانی که با تور استانبول سفر کرده‌اند قرار می‌دهد. این بوتیک هتل‌ها در سراسر استانبول، تجربه‌ای به یادماندنی از سفر به این شهر را برایتان رقم می‌زنند.

 

هتل بسفور پالاس

12 اتاق سفارشی این هتل نمونه‌ای عالی از معماری نئو-عثمانی را با سقف‌های بلند، مبلمان ایتالیایی دست‌ساز و جزئیات ظریف طلایی را به نمایش گذاشته‌اند. این بوتیک هتل 4 ستاره واقع در شمال پل شهدای 15 ژوئیه، در سمت آناتولی بسفور قرار دارد. اگرچه ممکن است به اندازه کاخ بیلربی در پایین جاده بزرگ نباشد اما چیزی هم کم ندارد. اتاق‌های این بوتیک هتل با پنجره‌های قدی نمایی شگفت‌انگیز و سحرانگیز از بسفور را ارائه می دهند. شما می‌توانید در این اتاق‌ها صبح را نمای آبی دریا آغاز کنید. این هتل یکی از بهترین بوتیک هتل‌های استانبول است.

آدرس: 64 Yalıboyu Caddesi, İstanbul, 34676, Turkey

تلفن: +902164220003

 

بخوانید:‌ ۶ نقطه دیدنی کمتر شناخته شده در استانبول

 

 

هتل Neorion

این هتل به نام بزرگ‌ترین بندر دوره بیزانس در شاخ طلایی درآمده که یادآور روزهای گذشته منطقه است. نمای این هتل به طرز شگفت‌انگیزی با کاشی‌های آبی زیبا زینت داده شده و به دلیل همین طراحی بیرونی چشم‌ها را به سمت خود می‌کشاند. این سبک و سیاق سنتی در لابی با لوازم دوره آناتولی بیشتر قابل حس است. به علاوه کافه‌ها و رستوران ها مزه‌های سنتی ترکی سرو می‌کند. آب گرم هتل تجربه‌ای از حمام ترکی را ارائه می‌دهد. نوریون با 30 اتاق سبک قدیمی‌اش بین کاخ توپکاپی و پل گالاتا واقع شده و اقامتی جذاب و فرهنگی را به شما ارائه می‌دهد. اتاق‌ها بزرگ، سبک قدیمی، با تخت‌های راحت، کمد و پنجره‌های رو بسفور هستند. شما به امکانات گسترده‌ای همچون استخر شنا، استخر کودکان، ماساژ کامل بدن، ماساژ‌های موضعی، اتاق بخار، اسکراب بدن، اسپا و درمان و خیلی ویژگی‌های دیگر دسترسی خواهید داشت.

آدرس: 14 Orhaniye Caddesi, İstanbul, 34110, Turkey

تلفن: +902125279090

 

 

هتل آجیا

هتل آجیا واقع در محله Kanlıca و در سمت آسیایی ساحل بسفور با رنگ سفید خود در حاشیه آب‌های آبی جلوه‌گری دوچندانی از خودش به نمایش می‌گذارد. این عمارت عظیم عثمانی سفید به 16 اتاق درجه یک و راحتش منظره‌ای رویایی از بسفور را در اختیار شما قرار می‌دهند. به علاوه در این هتل قایق‌هایی وجود دارد که مهمانان را سوار کرده و به سمت اروپایی استانبول می‌برد. به علاوه شما شانس خوردن بهترین غذاها را در رستوران ساحلی برجسته و درجه یکش دارید. شما می‌توانید غروب‌دم به رستوران ساحلی‌اش بروید و از تماشای منظره غروب آفتاب لذت ببرید.

آدرس: Kanlıca, Çubuklu Cad. Ahmet Rasim Paşa Yalısı No:27, 34810 Beykoz/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 216 413 93 00

 

بخوانید: تفریح در بهترین کلاب‌های استانبول

 

 

هتل سنت سوفیا

این هتل که در سایه ایاصوفیه قرار گرفته امکانات بی‌نظیرش را با ویژگی‌های محله سلطان احمد توامان ارائه می‌دهد. این عمارت عثمانی در سال 1999 به بوتیک هتل سنت سوفیا تبدیل شد و در سال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و با اضافه شدن نمای سنگ مرمرین Bianco Carara و لوازم آرایشی و بهداشتی بولگاری به 25 اتاق و سوییت آن جلوه و اعتباری مضاعف به خود گرفت. حیاط این هتل جایی عالی برای استراحت و وقت‌گذرانی است. مخصوصا ساعت 5 عصر که چای سرو می‌کنند. به طور کلی شما در اینجا اتاق‌هایی بزرگ و روشن، با حمام خصوصی و تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان و لوازم آرایشی در دسترس دارید. به علاوه شما با اقامت در اینجا به برجسته‌ترین و مشهورترین دیدنی‌های شهر استانبول دسترسی خواهید داشت که خود همین مساله به کم شدن هطینه‌های حمل و نقل‌تان کمک خواهد کرد.

آدرس: 2 Alemdar Caddesi, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902125280973

 

 

هتل Inqlusif در گالاتا

این هتل شگفت‌انگیز با هفت اتاق منحصر به فردش شما را به دنیایی رنگین کمانی دعوت می‌کند. هر کدام از این اتاق‌ها به رنگ‌های آبی، سبز، زرد، قرمز، بنفش، نارنجی و صورتی در آمده‌اند که در کنار هم رنگین کمان را به تصویر می‌کشند. با وجود تمام تفاوت‌های بین این اتاق‌ها آن‌ها هنوز در مواردی مثل تخت خواب، سرویس ملحفه و دیوارکوب‌ها با هم نقاط مشترکی دارند. به علاوه این بوتیک هتل نه تنها یکی از بهترین‌ها در استانبول است بلکه از بهترین کافه‌های شهر را نیز در طبقه پایین خود میزبانی می‌کند.

آدرس: No:5 Şahkulu Sokak, İstanbul, 34421, Turkey

تلفن: +902122525211

 

بخوانید: راهنمای اجاره‌ی ماشین در استانبول

 

مطالب مرتبط