۶ هتل باکیفیت در محله سلطان احمد، استانبول

مسجد آبی، ایاصوفیه، مخزن باسیلیکا، کاخ توپکاپی و بیشتر جاذبه‌های اصلی و دیدنی استانبول در شهر قدیمی منطقه سلطان احمد واقع شده است. به همین خاطر برخی از بهترین هتل‌های شهر نیز در این منطقه فعالیت می‌کنند. سلطان احمد در قلب شبه جزیره تاریخی استانبول قرار گرفته و با مساجد شگفت‌انگیز، غذاهای خیابانی و اسنک فروشی‌ها، معماری‌های عثمانی، و چشم‌اندازهای بی‌نظیر و سرسبز پر شده است. اگر مسافر تور استانبول هستید، آیا می‌خواهید در بهترین هتل‌های این منطقه فرهنگی تاریخی اقامت داشته باشید؟ در ادامه با ما همراه شوید.

 

هتل فور سیزن در سلطان احمد

وقتی وارد هتل فور سیزن محله سلطان احمد در استانبول می‌شوید اصلا تصورش را هم نمی‌کنید که این ساختمان در گذشته زندانی مربوط به دوره عثمانی بوده که حالا سلول‌هایش دچار تغییر و بازسازی شده است. قدمت این زندان به 1918 برمی‌گردد و هر کسی دوست دارد در آن زندانی شود. گنبدها و کاشی‌ها نمای ورودی هتل را تشکیل می‌دهند و حیاط ورزش گذشته، تبدیل به باغچه‌ای با برگ‌های سرسبز شده است. اکنون این هتل 65 اتاق مختلف را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شما در اینجا از ویژگی‌های متنوعی به شرح زیر برخوردار خواهید بود:

  • رستوران و کافه
  • بوفه کودکان
  • تراس
  • ماساژ و اسپا
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • سرویس شاتل
  • اجاره ماشین

آدرس: Sultanahmet, Tevkifhane Sk. No:1, 34122, Turkey

تلفن: +90 212 402 30 00

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های استانبول در اطراف سلطان احمد

 

 

هتل سلین

این بوتیک هتل در استانبول به سبک ترکی است که در گوشه‌ی آرامی از خیابان پنهان شده قبلاً مسکن نخبگان ارتش عثمانی بود. در اینجا با تونلی باستانی بازسازی شده. لابی هتل به رستوران و کافه‌ای در حیاط متصل شده است. این حیاط در واقع باغی زمستانی و زیبا و سرپوشیده با شومینه‌ای آجری و قدیمی است. 14 اتاق این هتل با مبلمان آنتیک ترکی، تخت‌ خواب‌های حکاکی شده و حمام‌هایی با کاشی کاری‌های زیبا پر شده‌اند. این هتل به اسم یکی از الهه‌های یونان نام گرفته و از میدان سلطان احمد در سمت غربی مسجد آبی قرار گرفته است.

آدرس: 28 Peykhane Caddesi, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902125171919

 

 

هتل جاوا سلطان احمد

هتل جاوا در محله سلطان احمد همانند دیگر ساختمان‌های منطقه قدیمی نیست. این ساختمان در سال 2017 احداث شده و هتلی 5 ستاره و لوکس با 61 اتاق است. تمام 61 اتاق این بوتیک هتل لوکس با امکانات نهایی مثل کنده‌کاری‌های هنرمندانه، مبلمان‌های لوکس، فرش تبریز و حمام‌هایی مرمرین پر شده‌اند. شما می‌توانید آرامش عمیق را در اسپای این هتل تجربه کنید. به علاوه غذاهای آذری لذیذ در رستوران زعفران، با نمایی دیدنی به شهر انتظار شما را می‌کشند. شما در اینجا از امکانات متنوعی برخوردارید.

  • استخر شنا
  • مرکز تناسب اندام
  • ماساژ کامل بدن
  • اتاق بخار
  • اسکراب بدن
  • درمان‌های صورت
  • حمام ترکی
  • اینترنت رایگان

 

بخوانید: بهترین حمام‌های ترکی در نزدیکی سلطان احمد و تقسیم

 

 

هتل امپرس زوی

هتل Empress Zoe تنها یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در سلطان احمد نیست بلکه یکی از تاریخی‌ترین بخش‌های آن هم هست. این هتل در ردیف خانه‌های تاریخی و قدیمی و در کنار حمامی باستانی که قدمت آن به سال 1483 باز می‌گردد قرار گرفته است. شما به راحتی می‌توانید منسوجات سنتی و آثار هنری دوره اسلامی را در تمامی اتاق‌های آن پیدا کنید. نام این هتل از زنی که هزار سال پیش همراه خواهرش در قسطنطنیه حکومت می‌کرد گرفته شده است.

آدرس: No:10 Akbıyık Caddesi, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902124585880

 

 

هتل وایت هاوس

هتل وایت هاوس همه چیز راجب ظرافت‌های دنیای قدیم را به تصویر می‌کشد. از ستون‌های رومانیایی در ورودی گرفته تا 22 اتاق کاملاً مجلل با پرده‌های طلایی، مبلمان مخملی و بالکن‌های فرانسوی همه چیز در اینجا به طرز کاملا محسوسی چشمگیر است. به علاوه هتل دارای تراسی دنج رو به زیبایی‌های شبه جزیره تاریخی است که موقعیت مکانی آن را به خوبی به رخ می‌کشد. همچنین این هتل در فاصله کمی پیاده‌روی از بازار بزرگ، مسجد آبی و سایر نقاط دیدنی محله قرار گرفته که دسترسی آسان را برای شما مقدور می‌سازد.

آدرس: 21 Çatalçeşme Sokak, İstanbul, 34110, Turkey

تلفن: +902125260019

 

بخوانید: معرفی هتل برای سفر خانم‌ها به استانبول

 

 

هتل امیرا استانبول

هتل Amira که در سال 2010 در شبه جزیره تاریخی تاسیس شده یکی از جدیدترین اقامتگاه‌های این منطقه است. اتاق‌های این هتل طراحی هنرمندانه‌ای دارند و مجهز به دوش‌های بارانی و جکوزی هستند. به علاوه سوییت‌ها نیز نمای منحصر به فردی رو به اقیانوس را در دسترس قرار می‌دهند. بوفه صبحانه ارگانیک این هتل، گزلمه‌های پنیری خانگی بسیار لذیذی سرو می‌کند که نباید خوردن‌شان را از دست دهید. اگر احساس کردید استراحت زیاد و پرخوری روی بدن‌تان اثر منفی گذاشته می‌توانید به مرکز تناسب اندام و سونای واقع در هتل بروید و احساس سرحالی‌تان را برگردانید.

آدرس: No:43 Mustafa Paşa Sokak, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902125161640

 

مطالب مرتبط