معرفی بهترین هاستل‌های کوله‌گردی استانبول

با اقامت در هاستل‌هایی در نزدیکی مسجد آبی، برج گالاتا و کاخ توپکاپی نیازی نیست برای اقامت هزینه‌های گزاف بدهید. شما می‌توانید در سفری مقرون به صرفه در گوشه و کنار شهر هاستل‌های مناسب استانبول را پیدا کنید. استانبول اساسا شهری مناسب سفرهای کوله‌گردی‌ست، چرا؟ چون با وجود این که مقصدی توریستی شناخته می‌شود اما هزینه‌های جاری در آن در مقایسه با مقاصد دیگر ارزان‌تر است. به علاوه بازدید از خیلی جاذبه‌های شهر هم رایگان است. با اقامت در این هاستل‌های برجسته در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

 

Cheers Hostel

اگر با تور استانبول به سفر بروید گران‌ترین هتل‌های پنج ستاره استانبول نیز مکان بهتری نسبت به این هاستل مقرون به صرفه ندارند که در چند قدمی ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی قرار گرفته است. فضای عمومی نشیمن این هاستل جای مناسبی برای نوشیدن چای و دورهمنشینی با دوستان است. به علاوه شما در اینجا می‌توانید روزتان را با بوفه صبحانه رایگان آغاز کنید. هاستل دارای تو نوع اتاق خوابگاهی و خصوصی بوده که هر دوی آن‌ها روشن و دلباز هستند و حس آرامش و راحتی را منتقل می‌کنند. در طراحی داخلی نیز از لوازم کلاسیک استفاده شده که بیشتر سبک و سیاق خانه‌های قدیمی را به خود گرفته است.

آدرس: 21 Zeynep Sultan Cami Sokak, İstanbul, 34110, Turkey

تلفن: +902125260200

 

 

هاستل بانک

بانک مدرن‌ترین هاستل استانبول در مدرن‌ترین منطقه آن است. بی‌اغلو، نیمه شمالی ضلع اروپایی در کنار آبراه شاخ طلایی در سلطان‌ احمد، مرکز تجمع کافه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاهاست. این هاستل دارای 170 تخت خواب در تقسیم‌بندی‌ها و قیمت‌های مختلف است که در 6 طبقه سازمان یافته‌اند. ساختمان این هاستل به سبک مجارستانی متعلق به دهه 1920 است که در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته و به سبک مینیمالیستی تغییر دکوراسیون داده است. تخت خواب‌ها و دیوارهای سفید در کنار رنگ طوسی تیره به خوبی نظم و ترتیب در این هتل را بازتاب می‌دهد. به علاوه شما در اینجا پنجره‌هایی رو به بهترین قسمت‌های شهر خواهید داشت.

آدس: 34 Papa Roncalli Sokak, İstanbul, 34373, Turkey

تلفن: +902123430095

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های استانبول در اطراف سلطان احمد

 

 

هاش هاستل مودا

بیشتر کوله‌گردهایی که به استانبول سفر می‌کنند در قسمت آسیایی اقامت نمی‌کنند زیرا آنان جذب جاهای دیدنی اصلی مثل مسجد آبی، ایاصوفیه و یا بازار بزرگ می‌شوند که همگی در بخش اروپایی واقع شده‌اند. با این همه افرادی که از گردش در بازارهای شلوغ لذت می‌برند و جذب هنرهای خیابانی و قهوه‌های اصیل ترکی می‌شوند سر از هاش هاستل مودا در می‌آورند. اینجا جایی است که می‌توان به راحتی در خیابان‌های کادیکوی قدم زد و تجربه‌ای فرهنگی و عمیق کسب نمود. اتاق‌های این هاستل روشن و آرامشبخش هستند و با سبک مینیمالیستی خود جاذبه خاصی ایجاد می‌کنند.

آدرس: 50/B Güneşli Bahçe Sokak, İstanbul, 34710, Turkey

تلفن: +902163301122

 

 

هاستل سکند هوم

تنها چند بلوک دورتر از پارک گلخانه که در اطراف دیوارهای کاخ توپکاچی پیچیده شده است، این هاستل با ارائه تراس نمایی زیبا از اصلی‌ترین دیدنی‌های شهر را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر غروب‌ دم در این هاستل بساط قلیان و چای و قهوه برپا شده و شما می‌توانید در کنار دوستان و عزیزان‌تان وقت‌گذرانی کرده و حتی از خوردن غذاهای ترکی لذیذ لذت ببرید و در عین حال به تماشای نمای زیبایی از بهترین جاذبه‌های شهر بنشینید. همانند دیگر هاستل‌ها شما در اینجا نیز دو نوع فضای عمومی خوابگاهی و اتاق‌های خصوصی را برای انتخاب در دسترس دارید.

آدرس: 19 Ebussuud Caddesi, İstanbul, 34110, Turkey

تلفن: +902125125790

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ۵ ستاره خانوادگی در استانبول

 

 

هاستل جومبا

جومبا متعلق به سه خواهر است که تصمیم گرفتند پس از سال‌ها سفر و کسب تجربه اقامتگاهی در محله چوکورکوما که برای عتیقه‌ فروشی‌هایش شهرت فراوانی دارد باز کنند. این هاستل با ارائه تراس نمایی واقعا جذاب از محله چوکورکوما را در دسترس شما قرار می‌دهد. هاستل جومبا به منطقه بی‌اغلو نزدیک بوده و دارای اتاقی با فضای خانوادگی و یک تراس پشت بامی است. شما می‌توانید غروب از تماشای مناظر سحرانگیز پشت بام لذت برده و شبی آرام را تجربه کنید.

آدرس: No:3 Hacıoğlu Sokak, İstanbul, 34433, Turkey

تلفن: +905357654472

 

 

هاستل بیگ اپل

این هاستل در سال‌های 2016 و 2017 توسط کوله‌گردهایی که به ترکیه سفر کرده بودند به عنوان بهترین هاستل استانبول در  Hostelworld انتخاب شد. این هاستل با داشتن موقعیت قرارگیری در نزدیکی مسجد آبی، و تراسی رو به دریای مرمره بیشتر به تجربه اقامت در هتل را تداعی می‌کند. تمامی اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا هستند تا تحمل تابستان‌های گرم استانبول را راحت کنند. به علاوه  سوئیت‌های خصوصی همه دارای یک تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام اختصاصی بزرگ هستند. در اتاق‌های خوابگاهی نیز پرده‌های دور تخت به ایجاد حریم شخصی کمک می‌کنند.

آدرس: No:12 Bayram Fırını Sokak, İstanbul, 34122, Turkey

تلفن: +902125177931

 

بخوانید: معرفی بهترین بوتیک هتل‌های استانبول

 

مطالب مرتبط