راهنمای سفر ۳ روزه جذاب به بانکوک

مناطق دیدنی بانکوک بیشمار هستند که اگر یک برنامه ریزی درست برای دیدن بخش‌های مختلف آن نداشته باشید، نمی‌توانید به خوبی از سفر خود لذت ببرید. همانطور که می‌دانید این شهر مملو از توریست‌هایی می‌شود که از سراسر دنیا خود را با تور بانکوک به  این شهر می‌رسانند و باید بدانید که در هر زمان از روز، بهتر است از کجای شهر بازدید کنید. ما در مقاله‌ای که امروز در آویسا برایتان تهیه کرده‌ایم، راهنمایی برای سفر سه روزه به بانکوک برایتان در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید در تورهای تایلند از آن بهره ببرید.

 

روز اول

بسته به اینکه چه زمان از روز به بانکوک می‌رسید، باید روز اول خود را به خستگی در کردن و گشتن در محله‌ای که هتل تان در آن وجود دارد بگذرانید. سپس صبح زودِ روز بعد برای بازدید از قصر بزرگ بانکوک اقدام کنید. این شاهکار معماری در قلب بانکوک بیش از 100 ساختمان کوچک و بزرگ دارد که به واسطه اینکه بسیار پرطرفدار است و تمام توریست‌ها دوست دارند که از آن بازدید کنند، در ساعات دیگر روز شلوغ‌تر از آن است که بتوان به راحتی از دیدنش لذت برد. پس حتما صبح به این مکان رفته و چندین عکس اینستاگرامی خوب در آن بگیرید.

 

بخوانید: دانستنی‌های جذاب از معبدهای تماشایی بانکوک

 

 

Wat Phra Kaew خیلی از این محل دور نیست و بهتر است حتما بعد از بازدید از قصر بزرگ از این محل نیز بازدید کنید و ظهر در ادامه‌ی بازدید از اماکن باستانی شهر، به سراغ Wat Pho بروید که مکان بسیار زیبای دیگری است که در خود یک تندیس طلایی بودا را نیز دارد. 

 

 

غروب زمان سوار شدن بر قایق‌ و گشت زدن در رودخانه‌ چائو پرایا است تا از درون آب از وات آرون دیدن کنید و معابد دیگری که در خط ساحلی این رودخانه هستند را از نمایی زیبا به تماشا بنشینید و در نهایت غروب آفتاب را از بهترین زاویه ممکن در بانکوک ببینید.

شب هنگام بعد از بازدید پایان سواری روی رودخانه به سراغ خیابان کائو سان بروید که از جمله جاهای شلوغ و دیدنی شهر در شب‌هاست و در آن می‌توانید تعداد زیادی فروشگاه و رستوران را مشاهده کنید.

 

 

روز دوم

بخش زیادی از روز دوم خود را به رفتن به یکی از بازارهای شناور اطراف بانکوک اختصاص دهید. Damnoen Saduak و بازار شناور آمفاوا در بانکوک محبوب‌ترین بازارهای شناور در اطراف بانکوک هستند و رفتن به آن‌ها حدود یک ساعتی طول می‌کشد اما بدون شک ارزش این زمان گذاشتن را خواهد داشت. تجربه‌ی بودن در چنین بازاری، خوردن غذاهای خوشمزه و همچنین قایق سواری در کانال‌های آبی از آن دسته تجربه‌هایی است که نباید به سادگی از دست داد.

 

بخوانید: معرفی ۴ مرکز خرید ارزان در بانکوک

 

 

برای غروب و شب که از بازار شناور باز می‌گردید، بهتر است به سراغ محله‌ی چینی‌ها در بانکوک بروید تا از زمان خود در بهترین استفاده را کرده باشید. این محله دیدنی‌های بسیار زیادی دارد که مخصوصا در شب‌ها با جنب و جوش بیشتری که پیدا می‌کند، بودن در آن نیز بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. در این مکان هم می‌توانید از این دیدنی‌ها بهره برده، هم خرید کنید و هم چیزهای خوشمزه‌ای برای خوردن پیدا کنید.

 

 

روز سوم

نمی‌شود به بانکوک سفر کرد و حداقل یک یا دو مورد از مراکز خرید مهم این شهر را ندید. برای اینکه بتوانید بهترین و بهینه‌ترین تجربه ممکن از بودن در بهشت خرید بانکوک را داشته باشید، بهتر است به مرکز سیام بروید که چند مورد از بهترین مراکز خرید این شهر در آن واقع شده و خیابان‌های اطرافش نیز پر است از انواع پاساژها و بوتیک‌هایی که هوش از سرتان می‌برند. از جمله مهم‌ترین مراکز خریدی که می‌توانید در این مرکز از آن‌ها بازدید کنید Siam Paragon و Terminal 21 است. این مراکز خرید جدا از اینکه بهترین برندهای دنیا را در خود میزبانی می‌کنند، مراکز تفریحی و انواع رستوران‌ها را نیز در خود دارند واصلا نباید تعجب کنید که به راحتی یک روز کامل از شما وقت خواهند برد و تا به خود بجنبید می‌بینید که شب شده است.

 

بخوانید: راهنمایی برای رزرو هتل در بهترین مناطق بانکوک

 

 

برای شب بهتر است به تماشای نمایش بروید، اما برای شما دو گزینه داریم که بسته به سلیقه خود باید بین آن‌ها انتخاب کنید. یکی تماشای تئاتر باستانی تایلندی است که به راحتی و در نزدیکی مرکز سیام و در Siam Niramit Cultural Show می‌توانید آن را تماشا کنید. این نمایش بسیار زیبا و رنگارنگ واقعا لذت بخش خواهد بود. اما اگر به دنبال چیزی هیجان انگیزترهستید، حتما به دنبال این باشید که کدام مسابقه موی تای که یک ورزش رزمی تایلندی است در جریان خواهد بود تا بتوانید شب برای دیدنش اقدام کنید. نگران نباشید هر شب در بانکوک چندین مسابقه برپا خواهد شد.

 

مطالب مرتبط