بهترین اقامتگاه‌های گرجستان رو به مناظر زیبا

گرجستان به مناظر زیبا و دشت‌های سرسبز و همچنین مردم مهمان‌نوازش معروف و شناخته شده است. به خاطر همین طبیعت زیبای گرجستان است که گردشگری دراین کشور رونق پیدا کرده و مردم زیادی با تور گرجستان سفر می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به گرجستان امکان اقامت در هتل‌هایی رو به مناظر زیبا و خیره‌کننده است. هتل‌هایی با منظره جنگل یا کوهستان که اقامتی آرامشبخش و روح‌نواز را به شما هدیه می‌دهند. ما در اینجا برخی از بهترین آن‌ها را انتخاب کردیم که معرفی کنیم.

 

زتا کمپینگ در کازبگی

کمپینگ زتا در دهکده جوتا، واقع در منطقه شهرداری کازبگی یکی از نقاط بسیار زیبای گرجستان برای اقامت است که در ارتفاع 2300 متری بالاتر از سطح دریا واقع شده است. شما می‌توانید با مینی‌بوس و یا ماشینِ سواری خودتان را به آن برسانید. این منطقه دارای یک کلبه مجهز به آب گرم، برق و اتاق بوده و موقعیتی استثنایی برای عاشقان کمپینگ در گرجستان فراهم می‌آورد. به علاوه شما در اینجا می‌توانید از غذاهایی بخورید که از مواد خوراکی ارگانیک تهیه شده‌اند. اگر در سفری مقرون به صرفه هستید و یا دوست دارید هیجان ماندن در چادر را تجربه کنید، منطقه‌ای برای برپایی چادر با هزینه‌ای اندک وجود دارد که می‌توانید به آن بروید.

آدرس: Juta, Mountain Chaukhebi Rd, Juta, Georgia

 

 

هشکیلی هوتب در سوانتی

هشکیلی نام یکی از قدیمی‌ترین روستاهای منطقه سوانتی است که در ارتفاع 1900 متری بالاتر از سطح دریا واقع شده و مناظری خیره کننده و نفسگیر را به نمایش می‌گذارد. این روستا در جاده اقامتگاه تفریحی اسکی هاتسولی واقع شده است. دیگر خودتان می‌توانید تصورش را بکنید آدرس چه جای فوق‌العاده‌ای را به شما داده‌ایم. زمستان و تابستان این محدوده با نمایشی متفاوت فوق‌العاده است. کلبه‌ها دارای امکانات رفاهی اولیه هستند و فضایی به شدت دنج و فراموش نشدنی دارند. اقامت در اینجا را هرگز فراموش نخواهید کرد.

آدرس: Keshkili, Samegrelo-Zemo Svaneti, 3208, Georgia

تلفن: +995595525118

 

بخوانید: معرفی هتل‌های کوهستانی و خوش ساخت در گرجستان

 

 

رومز هتل کازبگی

یکی دیگر از مکان‌های تفریحی مورد علاقه محلی‌ها، رومز هتل کازبگی است که منظره‌ای دیدنی از کوه‌های قفقاز ارائه می‌دهد. برای اقامت در بهترین هتل‌ها با مناظر باورنکردنی عموما فصول بهار و تابستان را توصیه می‌کنند اما در مورد رومز هتل کازبگی اوضاع فرق دارد. زمستان و منظره برفی کوه‌های قفقاز آن هم زمانی که با یک فنجان نوشیدنی داغ بر روی تراس دلباز هتل قدم می‌زنید یکی از بهترین لحظاتی خواهد بود که در گرجستان و حتی در طول عمرتان تجربه می‌کنید. این تفرجگاه سابق شوروی اکنون هتلی مدرن با امکاناتی فوق‌العاده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. استخر سرپوشیده، مرکز سلامتی و یا منطقه کتابخانه با مبلمانی برای نشستن و استراحت کردن از جمله اینهاست. امکانات هتل شامل موارد زیر است:

  • اینترنت رایگان
  • رستوران
  • خدمات حیوانات خانگی
  • شاتل فرودگاه
  • خدمات تجاری

آدرس: 1 V. Gorgasali Street, Stepantsminda , Georgia

تلفن: +995322710099

 

بخوانید: امکانات گردشگری برای تفریح در کوه‌های گرجستان

 

 

زورولدی در سوانتی

زورولدی مرتفع‌ترین هتل و رستوران در سوانتی است که در ارتفاع 3400 متری از سطح دریا واقع شده است. برای رسیدن به این اقامتگاه اول باید به مستیا شهر مرکزی سوانتی بروید. سپس از آنجا با مینی‌بوس یا اجاره ماشین به ایستگاه پایینی تلسی هاتسوالی بروید. بعد از آنجا تا درب ورودی را پیاده طی کنید. منطقه بسیار زیبا و دیدنی بوده و آب و هوایی بسیار مطبوع و تمیز دارد. تابستان‌ها این اقامتگاه خنک بوده و زمستان‌ها سرد است بنابراین از قبل آماده باشید.

آدرس: Samegrelo-Zemo Svaneti, Georgia

تلفن: +995599142893

 

 

فیفت سیزن در کازبگی

فیفت سیزن یکی دیگر از اقامتگاه‌های کلبه‌ای در روستای جوتا در کازبگی است که اقامتی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد. این مکان که در ارتفاع 2360 متری از سطح دریا واقع شده که مناظری فوق‌العاده زیبا و دیدنی از کوه‌های قفقاز و رودخانه Chaukhistskali ارائه می‌دهد. شما در اینجا روز را با نمایی رویایی شروع خواهید کرد و فرصت‌های جذابی برای پیاده‌روی و گردش خواهید داشت. به علاوه این کلبه‌ها، کافه‌های فضای باز و سرپوشیده را ارائه می‌دهند که آن را به اقامتگاهی چهار فصل تبدیل کرده است. شما می‌توانید در نیمه اول بیرون بنشینید و از خوردن خوراکی‌های خوشمزه لذت ببرید در حالی که مشغول تماشای مناظری پوستری هستید.

آدرس: Fifth Season, Mountain Chaukhebi Rd, Juta, Georgia,

تلفن: +995 555 01 15 15

 

بخوانید: اقامتگاه‌های دارای اسپا در گرجستان

 

 

Chateau Dio در راچا

Chateau Dio مهمانخانه‌ای خانوادگی‌ست که در روستای Dzirageuli در شهرداری ابرولائوری، منطقه راچا واقع شده است. این هتل که تنها در فاصله یک کیلومتری برولائوری قرار دارد کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز را ارائه می‌دهد و خدمات آن نیز سازگار با محیط زیست هستند. به علاوه شما در اینجا از هوای تازه، و مناظر زیبا و به یادماندنی هم استفاده خواهید کرد. با رفتن به این اقامتگاه به معنای واقعی تجربه بودن در گرجستان و فرهنگ گرجی را لمس خواهید کرد.

آدرس: Ambrolauri, Racha-Lechkhumi and Lower Svaneti, 400, Georgia

تلفن: +995595545328

 

مطالب مرتبط