بهترین هتل‌های منطقه کوتایسی

کوتایسی پایتخت سابق و دومین شهر بزرگ گرجستان است. این شهر دارای خط پرواز مقرون به صرفه Wizz Air است که در حال برنامه‌ریزی انجام پرواز به شهرهای مهم اروپا و از طریق آن‌ها گاها برای دیگر کشورها است. سیقناقی از لحاظ سیاسی و گردشگری برای گرجستان بسیار مهم بوده و هتل‌های با کیفیت در سیقناقی وجود دارد، به همین دلیل هم هست که نسبت به بقیه شهرها امکانات بهتری را به مسافران تور گرجستان ارائه می‌دهد. در این شهر طیف گسترده‌ای از خوابگاه‌ها تا هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی 5 ستاره وجود دارد که می‌توان در آن‌ها اقامت داشت. ما در اینجا بهترین جاها برای ماندن را معرفی می‌کنیم.

 

هتل سانی

هتل سانی با داشتن اتاق‌های کاملا راحت، منظره زیبا و باغ یکی از محبوب‌ترین هتل‌های کوتایسی است که گردشگران به آن نگاه ویژه‌ای دارند. شما در این هتل می‌توانید از امکانات متنوعی استفاده کرده و اقامتی راحت را تجربه کنید.اتاق‌ها بزرگ و با طراحی داخلی مدرن هستند و به امکاناتی همچون تلوزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای و همچنین اینترنت رایگان مجهز شده‌اند. حمام خصوصی و سرویس بهداشتی با حوله و مواد بهداشتی نیز برای استفاده شما قرار داده شده‌اند.

آدرس: 22 B D. Aghmashenebeli Avenue, Kutaisi 4600, Georgia

تلفن: +995 571 77 75 34

 

 

بست وسترن کوتایسی

با سفر به کوتایسی اگر مایل به اقامت در یک هتل با برند بین‌المللی هستید، بهترین گزینه بست وسترن کوتاویسی است. این هتل با داشتن یک تراس زیبا، کافه و اتاق‌هایی با بالکن، تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا اقامت شما را در حد امکان راحت‌تر کند. مانند همه بست وسترن‌ها در اینجا نیز استاندارد‌های بین‌المللی رعایت شده و شما کاملا می‌دانید که باید انتظار چه چیزی را بکشید. شما در همان ابتدا با ورود به لابی هتل محو طراحی مدرن دلنشین هتل خواهید شد. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان و پارکینک، خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، و همچنین اتوبخار، منطقه ملاقات، امکانات تجاری و فکس استفاده کنید.

آدرس: 11 Joseb Grishashvili Street, Kutaisi 4600, Georgia

تلفن: +995 32 219 71 00

 

بخوانید: اقامتی به یاد ماندنی در هتل شرایتون تفلیس

 

 

کرون هتل

این هتل سه ستاره با اتاق‌هایی راحت مناظر زیبایی از کوتایسی ارائه می‌دهد و می‌تواند سفر به کوتایسی را برای شما جذابتر کند. به طور کلی فضای هتل ساده و به دور از تجملات آنچنانی است اما امکانات خوب و قابل توجهی ارائه می‌دهد. اتاق‌ها دلباز و روشن هستند و با امکانات اولیه مورد نیاز پر شده‌اند. شما در اینجا تخت راحت و بزرگ، تلوزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان و پنجره‌هایی رو به شهر در دسترس خواهید داشت. به علاوه برای خانواده‌های دارای فرزند هم در اینجا امکاناتی مثل تلوزیون کودکان، صندلی کودک و محافظ تخت ارائه داده می‌شود. جدا از این‌ها شما می‌توانید از خدمات پذیرش 24 ساعته، رستورانی با غذاهای خوشمزه و بوفه صبحانه هم استفاده کنید. بنابراین اگر به دنبال هتلی باکیفیت و مقرون به صرفه هستید اینجا بهترین انتخاب است.

آدرس: 21 Tamar The Queen St, Kutaisi, Georgia

تلفن: +995 593 99 69 99

 

 

هتل پلازا تسکالتوبو

هتل پلازا تسکالتوبو با فضای سرسبزی که آن را احاطه کرده یکی از آرامشبخش‌ترین جاهایی‌ست که برای اقامت در دسترس دارید. به علاوه دریاچه تسیوی نیز تنها 300 متر از این هتل فاصله دارد در حالی که پارک مرکزی شهر و حمام‌های سنتی در فاصله کمی از آن قرار گرفته‌اند. اتاق‌های راحت هتل به امکانات معمولی همچون سیستم تهویه هوا، تلوزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی خصوصی و امکانات مختلف دیگر هستند. همچنین برای خوردن غذاهای خوشمزه منطقه‌ای می‌توانید به رستوران هتل بروید. برای لذت بردن از اوقات فراغت به استخر فضای باز هتل بروید.

آدرس: 15a Rustaveli St, Tskaltubo, Georgia

تلفن: +995 595 08 50 75

 

بخوانید: اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان

 

 

Oasis Villa

این هتل به دلیل خاصیت درمانی طبیعت آن در Tskhaltubo به شهرت رسیده است. برای طرفداران ماهیگیری، یک دریاچه طبیعی در این ملک وجود دارد که در بیشتر مواقع سال در دسترس قرار دارد. این هتل در محیط طبیعی فوق‌العاده‌اش، در کنار باغ و کافه، و همچنین تجهیزات باربیکیو اقامتی آرامشبخش را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. یکی از کارهای جذابی که در اینجا می‌توانید انجام دهید شرکت در کلاس‌های آشپزی غذای گرجستانی است. اتاق‌ها در این هتل راحت و بزرگ هستند و هر کدام‌شان به دکوراسیونی متفاوت پر شده‌اند. استخر فضای باز برای شنا، سرویس شاتل، بازی‌های کودکانه همچون پازل، و شبکه‌های کارتونی کودکان از دیگر ویژگی‌های رفاهی اینجا هستند.

آدرس: Tskaltubo, 5400, Georgia

تلفن: +995 514 14 66 14

 

بخوانید: معرفی هتل‌های استخردار تفلیس

 

 

اقامتگاه و اسپای تسکالتوبو

این تفرجگاه با باغی بزرگ احاطه شده و یکی از قدیمی‌ترین امکانات موجود در این شهر است و از اقامتگاه‌های دارای اسپا در گرجستان است و به دلیل داشتن مرکز سلامتی و معالجات درمانی به شهرت رسیده است. اتاق‌ها به سبک گرجستانی طراحی شده‌اند و در هر اتاقی تلوزیون صفحه تخت، مینی‌بار و منطقه نشستن قرار داده شده. در رستوران هتل می‌توانید غذاهای اروپایی و گرجستانی خوشمزه‌ای نوش جان کنید و برای بقیه روز مشغول فعالیت‌هایی همچون بیلیارد، تنیس و دوچرخه‌سواری شوید.

آدرس: 23 Rustaveli Street, Tskaltubo, Georgia

تلفن: +995 599 09 16 10

 

مطالب مرتبط