۶ اقامتگاه‌ خانوادگی در ساحل کامالا، پوکت

اقامتگاه‌های برتر خانوادگی در کامالای پوکت امکانات رفاهی منحصر به فردی را به کسانی که با تور تایلند سفر کرده اند ارائه می‌دهند تا همگی آن‌ها از اوقات‌شان بهترین استفاده را کرده و خاطره‌ای فراموش نشدنی از سفرشان در ذهن نگه دارند. کودکان می توانند از استخرهای شنا، باشگاه‌های بچگانه و دسترسی مستقیم به ساحل لذت ببرند در حالی که افراد بزرگسال می توانند در استراحتگاه‌ها، رستوران‌های با کیفیت و مناظر زیبا لذت ببرند . به علاوه اقامتگاه‌های خانوادگی در کامالا، در قسمت‌های آرام‌تر ساحل واقع شده‌اند.

 

Andara Resort Villas

اقامتگاه و اسپای آندارا در قسمت جنوبی کامالا واقع شده است. این اقامتگاه 5 ستاره طیفی از انتخاب‌ها را جلوی کسانی که سفر به پوکت را انتخاب کرده‌اند می‌گذارد که عمدتا ویلا هستند. آندارا با چوب تیره ساج طراحی و ساخته شده و به وضوح المان‌های تایلندی را منعکس می‌کند. در واقع آندارا اقامتگاهی به سبک تایلندی با امکانات و تفریحات مدرن امروزی است. این اقامتگاه طیف وسیعی از انتخاب‌ها شامل سوئیت‌های یک اتاق خوابه با تراس، سوئیت‌های استخردار با یک خواب، سوئیت تراس دار دو خوابه، اتاق‌های استخردار دو خوابه، پنت هاوس دو خوابه با استخر، سوئیت با سه اتاق خواب و یک سوئیت چهارخوابه می‌شوند به علاوه این ویژگی‌ها تا حتی ویلا و اتاق های شش خوابه هم دارند.

 

بخوانید: تفریح در کلاب‌های ساحلی پوکت

 

 

Sunwing Resort Kamala

سان‌وینگ هتلی چهار ستاره و خانوادگی است که در حاشیه ساحل کامالا در جزیره پوکت واقع شده است. این هتل در فاصله 20 دقیقه‌ای پاتونگ از مهم‌ترین قسمت‌های پوکت و در منطقه‌ای بسیار زیبا قرار دارد که زمینه تعطیلاتی تمام عیار را فراهم می‌آورد. این اقامتگاه شامل 289 استودیو و سوییت‌های خانوادگی می‌شود که محبوب‌ترین‌شان استودیوهای 40 تا 56 متری هستند. به علاوه استودیوهای هپی بیبی با 44 متر مربع مساحت هم در دسترس قرار دارند که به طور خاص برای خانواده‌های دارای نوزاد طراحی شده‌اند و از کف تا سقف تمامی در و دروازه‌ها دارای قفل و امنی هستند. این هتل جز اقامتگاههای مناسب کودکان در پوکت هست.

  

 

Hyatt Regency Phuket Resort

این هتل یکی از هتل‌های لاکچری پوکت است که می‌توانید خانوادگی در آن اقامت کرده و تعطیلاتی بی‌نظیر را تجربه کنید. با وجود تراس‌های مرتفع چشم‌اندازی بسیار وسیع با مناظر پانورامای خیره‌کننده تا دریای آندامان را از اتاق‌های این هتل در دسترس خواهید داشت که هر چشمی را جادو می‌کند. به طور کلی در اینجا 199 اتاق و سوییت در قالب 5 طبقه در دسرس قرار گرفته است. از اتاق‌های استاندارد 46 متری تا سوییت‌های دو خواب 97 متری انتخاب‌های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است. شما در اتاق‌های هتل به غیر از زیبایی‌های طبیعی به تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت رایگان و اتصال آیپد را در دسترس دارید.

  

 

 Swissotel Resort Phuket

شما در این هتل می‌توانید از 180 اتاق و سوییتی که در 5 دسته مختلف در دسترس شما قرار دارند هر کدام را مناسب دیدید انتخاب کرده و در آن اقامت کنید. سوییت‌ها اینجا یک خوابه، دو خوابه و دارای تراس، سوییت‌های دارای استخر و موارد دیگری هستند. در طراحی اتاق به طرز هوشمندانه‌ای از رنگ روشن روی سرویس چوبی تیره آن استفاده شده و با لوازم جانبی مختلفی تزئین شده است. اتاق‌های دو خوابه دارای تخت دو نفره سایز کینگ هستند که استراحتی فوق‌العاده را به بدن خسته‌تان هدیه می‌کنند. اما سوییت‌های خانوادگی برای کودکان وسایل بازی، سرویس بهداشتی کودکان، منطقه امن و امکاناتی در حمام تدارک دیده است. این اقامتگاه خیلی بزرگ نیست اما به بهترین نحو امکاناتش را ارائه می‌دهد.

 

 بخوانید: معرفی اقامتگاه و اسپای Mandarava در پوکت

 

 

Novotel Phuket Kamala Beach

این اقامتگاه که در سمت غربی ساحل پوکت و در فاصله نیم ساعتی از فرودگاه قرار گرفته است با مناظر شگفت‌انگیزی از دریای آندامان توجهات را به سمت خود کشانده است. در این هتل به جز اتاق‌ها فضاهای عمومی مدرنی برای وقت گذرانی ارائه داده است. ویژگی‌های این هتل شامل امکانات مختلفی همچون کافه و رستوران، لابی، حمام آب داغ؛ سالن بدنسازی، منطقه بچه‌ها و اتاق‌های کنفرانس و جلسات است. به علاوه می‌توانید از صبحانه تا شام و همچنین برای میان وعده به رستوران هتل بروید و از غذاهای خوشمزه و متنوعش نوش جان کنید. در حالی که بچه‌ها در زمین بازی مشغول تفریح اند شما می‌توانید با خیال راحت استراحت کنید.

 

 

Ayara Kamala Resort

آیارا واقع در قسمت غربی پوکت ساختمانی 8 طبقه با اتاق‌های مختلفی را در اختیار مهمانان خود گذاشته است. شما در این اقامتگاه می‌توانید به خوبی فرهنگ تایلندی را ببینید لمس کنید. در طراحی داخلی از چوب و منسوجات محلی استفاده شده که حال و هوای خانه‌های سنتی تایلندی را به خود گرفته است. البته امکانات این اقامتگاه همچنان امروزی و مدرن است و این تلفیق جذاب گردشگران را شیفته خود می‌کند.

 

بخوانید: راهنمای گردش در ساحل کاتا؛ پوکت

 

مطالب مرتبط