اقامتی به یاد ماندنی در هتل شرایتون تفلیس

شراتون که در فارسی به شرایتون شهرت دارد یکی از معروف‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای دنیاست. اولین هتل از این مجموعه در سال ۱۹۳۷ میلادی در شهر اسپرینگ فیلد ماساچوست آمریکا توسط ارنست هندرستون و رابرت مور تأسیس شد.
آن‌ها خیلی زود به بستون رفتند و طولی نکشید که تا سال ۱۹۴۷ میلادی، هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون به شهرت بسیار زیادی رسیدند. پای شرایتون در سال ۱۹۶۰ میلادی به خاورمیانه هم باز شد. حالا این ابر شرکت هتل‌داری در سراسر دنیا 145 هزار پرسنل دارد. ما در اینجا به معرفی هتل شرایتون برای اقامت شما در تور گرجستان پرداخته‌ایم.


معرفی هتل شرایتون گرند تفلیس

هتل گرند شرایتون تفلیس در فاصله 3 کیلومتری از میدان آزادی واقع شده و به اصلی‌ترین نقاط شهر دسترسی آسان دارد. اگر از قبل با شرکت شراییتون آشتا باشید می‌دانید که این کمپانی هتل‌هایی لوکس با امکانات رفاهی قابل توجه ارائه می‌دهد.

 

معرفی هتل شرایتون گرند تفلیس

 

قیمت اتاق‌ها اما در مقایسه با خیلی هتل‌های لوکس و نهایی دنیا در حد متوسطی قرار دارد. به علاوه این هتل با موقعیت قرارگیری مشرف به شهر قدیمی از استقبال زیادی برخوردار است. پرسنل این هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و برای رفع نیازهای شما از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. به طور کلی در این هتل سه زبان انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌شود.


اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌ها بسیار وسیع و بزرگ با مناطق مختلفی هستند. با این که برای اتاق‌ها انتخاب‌هایی وجود دارد اما همگی آن‌ها دارای تمی مدرن و لوکس با سالن نشیمن، اتاق‌ خواب و حمام خصوصی هستند. به علاوه سیستم تهویه هوا و اینترنت رایگان هم برای رفاه بیشتر در دسترس شما قرار داده شده است. سوییت‌های دارای بالکن مناظری زیبا و چشمگیری از شهر قدیمی تفلیس را جلوی چشمان شما به تصویر می‌کشند. همچنین تلوزیون صفحه تخت با شبکه‌های بین‌المللی، کمد، میز ناهارخوری، مینی‌بار با امکاناتی مثل قهوه‌ساز، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی و آرایشی، سه‌شوار و حوله نیز برای رفاه بیشتر در نظر گرفته شده‌اند.

 

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌ها دارای دکوراسیونی چوبی و با رنگ‌های تیره و روشن هستند. از طوسی، سورمه‌ای و شیری در فضا به شدت استفاده شده تا به نوعی حس آرامش و امنیت را منتقل کند. به علاوه اگر خانوادگی به سفر می‌روید و بچه دارید می‌توانید از اتاق‌های ویژه خانواده استفاده کنید که برخی امکانات رفاهی بیشتر مناسب حالتان ارائه می‌دهند. به علاوه سرویس اتاق هم ارائه داده می‌شود.

 

راهنمای گردش برای زوج‌های رمانتیک در تفلیس


استخر و اسپا

در روزهای گرم تابستانی هیچ چیز به اندازه دسترسی به استخر و آب تنی نمی‌تواند آدم را سر حوصله بیاورد. شما در اینجا به دو استخر شنای فضای باز و سرپوشیده دسترسی دارید. البته به دلیل زمستان‌های سرد استخر فضای باز فصلی بوده و در نیمه دوم سال غیرقابل استفاده است. اما استخر سرپوشیده را هر زمان که بروید در دسترس خواهید داشت. فضای سالن استخر سرپوشیده نیز به شدت مدرن و لوکس بوده و هر چشمی را شیفته خودش می‌کند.

 

استخر و اسپا

 

استفاده از رنگ‌های خنثی طوسی و سفید در کنار آبی خنکی خاصی را مخصوصا در تابستان‌ها القا می‌کند. شما می‌توانید در استخر شنا کرده و برای استراحت روی تخت‌های دور استخر استراحت کنید. به علاوه در همان سالن شما می‌توانید از جکوزی هم استفاده کنید. توصیه می‌کنیم اول شنا کنید و انرژی‌تان را تخلیه کنید سپس برای لم دادن و استراحت در جکوزی بنشینید. در همین مجموعه شما می‌توانید از حمام و ماساژ هم بهره‌مند شوید. منتها برای استفاده از سونا، اسپا و خدمات درمانی نیاز به پرداخت شارژ اضافه است.


رستوران و کافه


رستوران این هتل در طبقه همکف و با دو فضای داخلی و هوای باز ارائه داده شده است. شما می‌توانید صبحتان را با بوفه مفصل صبحانه آغاز کید و بین انواع و اقسام خوراکی‌های رنگی خوشمزه مثل نان‌ها،کالباس‌ها، میوه‌ها، انواع پنیر، و غذاهای سبک هر چیزی را که دوست داشتید بردارید و نوش جان کنید.

 

رستوران و کافه

 

اگر از افراد در رژیم هستید می‌توانید از منوی رژیمی گزینه‌های دلخواهی را پیدا کنید. به علاوه بوفه میان وعده نیز برای اوقات گشنگی در دسترس وجود داشته و می‌توانید از غذاهای سبک و مختصر آن سفارش دهید. در اینجا صبحانه در اتاق هم ارائه داده می‌شود. فرزند شما نیز می‌تواند از بوفه مخصوص کودکان استفاده کند.

 

تماشای گرافیتی‌های جالب بر دیوار شهر تفلیس ؛ گرجستان


دیگر امکانات


اگر همه این‌هایی که گفتیم هنوز برای مجاب کردن شما کافی نیست پس بدانید در این هتل می‌توانید از ویژگی‌های اضافی بیشتری همچون خدمات زیبایی مانیکور و پدیکور، مرکز تناسب اندام، استخر گرم و روزنامه استفاده کنید. از همه مهم‌تر اینکه برخلاف هتل‌های لوکس دیگر در اینجا می‌توانید با خودتان حیوان خانگی داخل ببرید. از دیگر امکانات اینجا می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

 

ورزش


• منطقه سیگار ممنوع
• پارکینگ
• خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی
• اتوبخار
• آرایشگاه و فروشگاه بهداشتی
• دستگاه خودپرداز بانک


آدرس: 20 Telavi St, T'bilisi 0103, Georgia
تلفن: +995 32 277 20 20

مطالب مرتبط