راهنمای ماه عسلی عاشقانه در پوکت

پوکت دارای سواحل و استراحتگاه های شگفت انگیزی است که رویای ماه عسلی بهشتی را به حقیقت تبدیل می‌کنند. اگر با تور پوکت به این شهر رفته‌اید بهتر است به جای استراحت در هتل و ساحل اوقاتی را هم برای کشف طبیعت اطراف و بازدید از جاهای دیدنی صرف کنید. شما می‌توانید با قایق‌سواری از جزایراطراف دیدن کنید و یا به بازدید از جنگل‌های باورنکردنی بروید. به علاوه انواعی از فعالیت‌های آبی برای زوج‌های پرجنب و جوش وجود دارد که می‌توانید انجامشان دهید. ما شما را برای تجربه ماه عسلی به یادماندنی راهنمایی می‌کنیم.

 

بخوانید: معرفی رستوران‌ها و کافه‌های پوکت مخصوص ماه عسل

 

John Gray Sea canoe در خلیج فانگ نگا

غارهای سنگ آهکی اطراف خلیج فانگ نگا را با یک راهنمای آشنا به منطقه کاوش کرده و در مورد کشف آن‌ها توسط جان گری در سال 1989 اطلاعاتی کسب کنید. سوار قایق شوید و از دیدنی‌های هیجان‌انگیز آبی بازدید کنید. شما می‌توانید در یک تور همراه با ناهار شرکت کنید و ضمن تماشای صخره‌های آهکی از خورد غذاهای اصیل و نوشیدنی‌های بومی تایلندی لذت ببرید. خوب به اطراف نگاه کنید و فرسایش صخره‌هایی که در طی سالیان دراز شکل گرفته‌اند را درک کنید. اگر به درستی دقت کنید می‌توانید پرنده‌های دریایی و میمون‌های بومی را در اطراف خود ببینید.

 

 

تور یک روزه جزایر کرال و راچا

در این سفر جزایر زیبا و باشکوه راچا و کرال که از بهترین جزایر تایلند هستند را کشف کنید. از این فرصت استفاده کنید و از آبشارهای پر جوش و خروش دیدن کنید، در سواحل به قدم‌زنی و پیاده‌روی بپردازید و زیر آفتاب درخشان بعد از ظهر دراز بکشید. از هتلی که هستید ماشین بگیرید و به اسکله چالونگ که در فاصله 30 دقیقه‌ای شهر واقع شده بروید. سپس با قایقی مدرن به سمت کشف راچا بروید. به محض این که رسیدید بدون هدر دادن وقت لباس غواصی به تن کنید و برای کشف و دیدن دنیای زیبای زیر آب بروید و در کنار شریک زندگی‌تان شاهد بعد دیگری از زیبایی‌های دنیای پیرامون خود باشید. شما در این سفر یک روزه می‌توانید فعالیت‌های شادی‌بخش آبی دیگری هم انجام دهید.

 

 

جزایر سیمیلان

 برای کشف مناظر خیره‌کننده و زندگی دریایی متنوع به جزایر زیبای سیمیلان بروید. با رفتن به این جزایر می‌توانید روزی را در یکی از باشکوه‌ترین نقاط غواصی دنیا با دنیای زیر آب باورنکردنی و مرجان‌های رنگی بی‌شمار سپری کنید. ماشین بگیرید و خودتان را به اسکله Thuplamu در Phang Nga برسانید سپس از آنجا با قایق به سیمیلان سفر کنید. برای استراحت و ناهار با غذاهای معتبر تایلندی در ساحل بی‌نظیر پرنسس بی، توقف کنید.

 

بخوانید: بهشت تفریحات آبی در خانه‌ی موج‌سواری پوکت

 

 

کشف جزیره فی‌فی با قایق

اگر از جزیره‌گردی همچنان لذت می‌برید روزی را برای رفتن و دیدن فی‌فی در نظر بگیرید. منظره‌های خیره‌کننده و آب‌های کریستالی خلیج مایا را تماشا کنید، از ناهار و صخره‌های سنگ آهکی لذت ببرید و فرصتی را برای رفتن به غواصی دو نفره و عاشقانه و دیدن دنیای زیر آب پیدا کنید. جزیره فی‌فی به دلیل فیلمبرداری فیلم بیچ یا همان ساحل در دنیا مشهورتر شده و حالا علاقه‌مندان زیادی عزم سفر به آن را دارند. شما می‌توانید در سواحل این جزیره استراحت کرده و برای دیدن تپه‌های سرسبزش به سمت جنگل بروید.

 

 

در رستوران لا گریتا غذا بخورید

تجربه‌تان در بهترین غذاخوری‌ها را با رفتن به رستوران لا گریتا که در آماری پوکت واقع شده است ارتقا ببخشید. همه چیز در این رستوران از فضا گرفته تا دکوراسیون داخلی و لوازم به کار رفته در آن فوق‌العاده و چشمگیر است. منو نیز به شدت پر زرق و برق و کاملا امروزی‌ست. شما در کنار غذا خوردن می‌توانید از تماشای افق پاتونگ هم لذت ببرید. اگر به دنبال جایی برای شامی عاشقانه هستید اما هیچ ایده‌ای برای آن ندارید بیشتر از این به خودتان فشار نیاورید و میزی د این رستوران رزرو کنید.

 

بخوانید: معرفی بهترین هتل‌های ارزان در ساحل پاتونگ

 

 

کروز عصرگاهی با شام

با شرکت در کروز عصرگاهی زیبایی‌های فانگ نگا را در عرشه چوبی قایق مسافربری به تماشا بنشینید. از خوردن کباب برای شام و تماشای غروب دریا لذت ببرید و با عکاسی این لحظات زیبا و بی‌تکرار را ثبت کنید. از جایی که هستید به مقصد سکله Leam Sai ماشین بگیرید. سپس قدم به عرشه Ayodhaya بگذارید و بادبان‌های عظیم چوبی‌اش را ستایش کنید. در حین سفر هم با تنقلات تایلندی خوشمزه از شما پذیرایی می‌شود. شما با شرکت در این کروز می‌توانید در کنار همسرتان یکی از عاشقانه‌ترین غروب‌های عمرتان را تجربه کنید. بنابراین دوربین‌تان را بردارید و با سلفی‌های زیبا لحظات‌تان را جاودانه کنید. به علاوه عکس‌های این کروز تحسین دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط