تجربه هیجان در پارک‌های ماجراجویانه استانبول

اگر از کار و زندگی روزمره خسته شدید و در سفر به استانبول به دنبال تفریح و هیجان بیشتری هستید و می‌خواهید از فعالیت‌های تکراری فرار کنید می‌توانید به پارک‌های ماجراجویانه این شهر بروید. این پارک‌ها که به طور فزاینده‌ای در استانبول در حال رشد هستند، به گزینه‌ای عالی برای دور شدن از استرس شهر و گذراندن زمان با کیفیت در کنار خانواده و دوستان تبدیل شده‌اند.
این پارک‌ها گاهی اوقات در محیط‌های مصنوعی، گاهی هم روی درختان ساخته می‌شوند و انواع مختلفی از گزینه‌های ورزشی و بازی از جمله صخره نوردی، قایقرانی و غیره را ارائه می‌دهند.

 

Forestanbul

فرستانبول یکی از بزرگ‌ترین سیستم‌های ماجراجویانه و فضای باز ترکیه است که فعالیت‌های مختلفی از جمله ماجراجویی در مسیر طناب کشی‌شده، دیوارنوردی، زیپ‌لاین، و سقوط آزاد ارائه می‌دهد. این مجموعه در زمین وسیعی به مساحت 65 متر مربع گسترده شده است.

 

Forestanbul

 

فرستانبول امکان تفریح و خوش گذرانی به همه اعضای گروه خانواده و دوستان را می‌دهد تا در هر سن و توانایی که هستند بتوانند اوقات به یاد ماندنی و جذابی را تجربه کنند. به جز دوشنبه‌ها در تمامی روزهای هفته می‌توانید به این مجموعه بروید. امکانات فرستانبول در سه سانس ارائه می‌شود که می‌توانید برنامه‌ریزی کنید و در ساعت مناسب خودتان بروید. بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید قیمت‌ها از 10 تا 55 لیر متفاوت است.

آدرس: Taşdelen, taşdelen mesire alanı, 34794 Çekmeköy/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 542 740 07 40

 

Highdosepark

یکی از نقاط مهم برای دوست‌داران پارک‌های ماجراجویی Highdosepark است که در جنگل آیدوس در سمت آناتولی واقع شده است. شما در اینجا می‌توانید با دست در مسیرهای طناب کشی‌شده حرکت کنید و یا با زیپ‌لاین سواری از روزی دل‌انگیز لذت ببرید. مخصوصا برای این بخش که سهم کم‌تری در جذب مسافران دارد پارک ماجراجویانه حکم برگ برنده را دارد. بنابراین اگر روزی را به این بخش از استانبول اختصاص دادید رفتن به پارک بازی را از دست ندهید.

 

Highdosepark

 

آدرس: Uğur Mumcu Mahallesi, Samandıra Caddesi, Aydos Ormanı 3.Kapı, Yakacık- Kartal/ Istanbul

 

بهترین رستوران‌های محله بی‌اغلو ؛ تور استانبول

İncekum Adventure Park

یکی از طولانی‌ترین پارک‌های ماجراجویی در ترکیه، پارک ماجراجویی İncekum است که در زمینی به مساحت 177 هکتار واقع شده است. در اینجا می‌توانید 49 بازی مختلف با سطوح مختلف دشواری انجام دهید و از لحظاتی پر از آدرنالین لذت ببرید. علاوه بر بازی‌هایی که در پیست‌های ماجراجویانه وجود دارد می‌توانید در تیراندازی با کمان، اسب سواری، ATV Safari و پینت بال نیز مهارت‌تان را امتحان کنید.

 

Adventure Park

 

آدرس: Karakiraz Köyü, İncekum Mesire Alanı, Şile/ Istanbul

 

Xtrem Adventures Istanbul Adventure Park

Xtrem Aventures ترکیه که در سال 2015 در UNIQ استانبول ساخته شده جنگلی به مساحت 8 هزار متر مربع است. شما در این مجموعه می‌توانید از ویژگی‌های مختلفی همچون مسیرهای طناب کشی‌شده درختی، زیپلاین و جامپینگ لذت ببرید و روز به یادماندنی و شگفت‌انگیزی را تجربه کنید. خانواده‌ها در این پارک از ویژگی‌های گسترده‌ای لذت می‌برند و خیلی‌ها حتی به عنوان پیک‌نیکی سرگرم کننده به آن نگاه می‌کنند. شما می‌توانید با تمامی اعضای خانواده و یا دوستان به این پارک بروید و از هر بازی که دوست داشتید استفاده کرده و میزان توانایی‌تان را در کورس‌های مختلف بسنجید.

 

Xtrem Adventures Istanbul Adventure Park

 

آدرس: Huzur Mahallesi, Maslak Ayazağa Caddesi, No:4, Sarıyer/ Istanbul

 

بهترین هتل‌های محله گالاتا ؛ استانبول

Adventure Tower

این پارک جذاب و هیجان‌انگیز که روزی فوق‌العاده جذاب و صمیمی را به گروه‌های بازدیدکننده ارائه می‌دهد یکی از تقاط تفریحی گروهی در محله باکیرکوی استانبول است که 120 نوع بازی مختلف را ارائه می‌دهد.

 

Adventure Tower

 

شما در اینجا می‌توانید از فعالیت‌های ماجراجویی و شادی‌بخشی مثل دیوارنوردی، کور طناب نوردی در ارتفاع، زیپ‌لاین، طناب بازی و زمین بازی کودکان استفاده کنید و بر حسب سن و توانایی اعضای گروه از گشتن در محوطه لذت ببرید. منتها به خاطر داشته باشید که رزرو قبل از رفتن در این پارک الزامی‌ست.

آدرس: Çırpıcı Şehir Parkı, opposite the Marmara Forum, Bakırköy - Osmaniye/ Istanbul

 

Küçükçekmece Soğuksu Adventure Park

در تعداد محدودی شهرداری استانبول اقدام به ساخت پارک‌های ماجراجویی کرده که این پارک یکی از آن‌هاست. بعد از این که پارک 41 هکتاری Soğuksu Pinetum ساخته شد این پارک ماجراجویی برای عاشقان آدرنالین در نظر گرفته شد تا فرصتی برای تجربه روزی پر از آدرنالین به عاشقان ماجراجویی داده شود.

 

Adventure Tower

 

شما می‌توانید مانند تمام پارک‌های ماجراجویی دیگر با دوستان و یا خانواده به این مجموعه بروید و روزتان را با تجربه انواع بازی‌های موجود در پارک سپری کرده و روزی پر از شادی و خنده در ذهن‌تان به ثبت برسانید. در اینجا تمامی اعضای خانواده از کوچک تا بزرگ می‌توانند با بازی‌های مختلف سرگرم شده و بسته به سن و سال خودشان از بازی‌های متناسب لذت ببرند.

آدرس: Cumhuriyet Mahallesi, Bağyolu Sokak, No:10, Küçükçekmece / Istanbul

مطالب مرتبط