معرفی بهترین نقاط بانکوک برای خوردن صبحانه‌

این روزها همه در مورد غذاهای خیابانی بانکوک می‌نویسند، اما خیلی در مورد مهم‌ترین وعده غذایی یعنی صبحانه گفته نمی‌شود. برای کسانی که با تور تایلند به این کشور می‌روند بانکوک یک پایتخت غذایی بسیار جذاب است و در سفر به این شهر شما انتخاب‌های بسیار زیادی در زمینه‌ی صبحانه خواهید داشت که ما سعی کرده‌ایم با حفظ تنوع، بهترین‌ها را در این نوشته به شما معرفی کنیم.

 

Ekkamai Macchiato

Ekkamai Macchiato را با یک اسم جالب می‌شناسند: "پایتخت کافئین بانکوک". این کافه‌ی بسیار معروف یکی از جاهای عالی برای خوردن صبحانه در بانکوک نیز به حساب می‌آید. شما می‌توانید صبحانه غربی را همراه با میوه یا انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد دیگر سفارش داده و در کنارش از دسرهای خوشمزه‌ی مخصوص صبحانه نیز بخواهید. اگر علاقه به امتحان کردن غذاهای محلی تایلند دارید جالب است بدانید سه انتخاب خاص نیز در منوی صبحانه دیده می‌شود که یکی صبحانه‌ی محلی تایلندی، یک صبحانه روسی و یک صبحانه ایتالیایی است که هر کدام خصوصیات جالبی دارند.

آدرس: 6/2 Ekkamai Soi 12

 

 

Bourbon Street

این رستوران بیشترین تمرکز خود را بر روی ارائه صبحانه‌های مخصوص نیو اورلئان آمریکا گذاشته که شامل انواع استیک، بیکن و شکل خاصی از پخت تخم مرغ می‌شود. اگر اهل صبحانه‌های پر و پیمان هستید، Bourbon Street پیشنهادات جالبی دارد که یکی از آن‌ها شامل تخم مرغ بندیکت، سالمون دودی، کیک خرچنگ و بیکن کانادایی می‌شود که البته برایش باید 400 بات بپردازید.

آدرس: 9/39-40 Ekkamai Soi Tana Arcade

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها برای گیاه خواران در بانکوک

 

 

Tee Yok Coffee

اگر میخواهید سری به رستوران های ارزان تایلند بزنید، این کافه کیوسک کوچک، بیش از 40 سال است که در این بخش از بانکوک فعالیت می‌کند و صبحانه‌ی معمول خیابانی را با قیمتی بسیار پایین همراه با قهوه به فروش می‌رساند. بر خلاف انتظار از ظاهر کافه، صبحانه‌های آن بسیار خوشمزه هستند و قیمتشان تنها بین 15 تا 20 بات خواهد بود.

آدرس: 46 Soi Si Thammathirat

 

 

Bangkok Trading Post

این رستوران جایی خاص برای خوردن صبحانه است. جایی که شما می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و همچنین صبحانه‌های ترکیبی آن را سفارش دهید. اگر میخواهید یکی از محبوبترین غذاهای تایلندی را امتحان کنید بهتر است بدانید از پر طرفدارترین صبحانه این مکان سوفله املت مانند آن است که با استفاده از تخم‌مرغ‌های کاملا اورگانیک درست می‌شود. پنکیک‌های پفی به همراه موز گریل شده نیز از دیگر صبحانه‌هایی است که می‌توانید در این رستوران امتحان کنید. در مجموع وقتی پا به Bangkok Trading Post می گذارید انتخاب‌های زیادی خواهید داشت که تنها در صبحانه ختم نمی‌شود و در نهار و شام نیز به همین گونه خواهد بود.

آدرس: (Ground Floor) 137 Pillar Suites, 59/1 Sukhumvit Soi 39

 

 

BKK Bagel Bakery

نیازی نیست هزاران کیلومتر طی کنید تا بتوانید بیگل‌های معروف نیویورک را امتحان کنید، در سفر به بانکوک می‌توانید به راحتی با رفتن به BKK Bagel Bakery یک صبحانه عالی به سبک نیویورکی میل کنید. در این مکان شما انتخاب‌های متنوعی در میان انواع بیگل‌های خواهید داشت و بودن BKK Bagel Bakery در لیست ما نیز تنها به واسطه نوع غذایی که می‌پزد نیست، بلکه کیفیت بیگل‌های آن عالی بوده و در کنار دیگر ساندویچ‌هایی که ارائه می‌کند، برای کسانی که به دنبال یک صبحانه مقوی و کامل هستند، انتخابی بسیار خوب به حساب می‌آید.

آدرس: (Ground Floor) Maneeya Center, 518/3 Ploenchit Road

 

بخوانید: معرفی بهترین کافی شاپ‌های کرابی

 

 

Kope Hya Tai Kee

این مکان در سال 1952 افتتاح شده و اگر می‌خواهید تجربه یک صبحانه کلاسیک به سبک تایلندی را در بانکوک داشته باشید، باید بروید به این مکان  تا با قهوه‌های سرد مخصوص این کشور صبح خود را آغاز کنید. یکی دیگر از چیزهایی که Kope Hya Tai Kee به آن خیلی معروف است، خوراک کای کاتا ست نامیده می‌شود که صبحانه‌ای متشکل از دو تخم مرغ، سوسیس های سفید چینی و نان باگت سوخاری است که درون تابه‌های مخصوص سرو می‌شود.

آدرس: 37 Samranrat Road, Kate Pranakong 

 

 

Craftsman x Baan Ajarn Farang

این مکان جایی بود که یک ایتالیایی در زمان پادشاه رامای پنجم زندگی می‌کرد، کسی که به او "پدر هنر مدرن در تایلند" لقب داده بودند. هنوز می‌توان آثار هنرمندان را در این جا دید و در زمینه نوشیدنی نیز، شکل‌های مختلفی از قهوه در آن سرو می‌شود که بعضی‌هایشان خاص و متفاوت هستند. در کنار انتخاب‌های بسیار عالی در زمینه قهوه، Craftsman x Baan Ajarn Farang صبحانه‌های بسیار خوبی نیز سرو می‌کند که می‌توانید از ساعت 9 صبح به آن‌جا مراجعه کرده و آن را سفارش دهید.

 

بخوانید: معرفی غذای تایلندی مناسب برای بچه‌ها

 

 

Vita Café

کافه‌ی دوست داشتنی ویتا در تمامی غذاهایش تنها از مواد اولیه اورگانیک استفاده می‌کند و برای صبح‌ها می‌توانید کاسه‌های بزرگ آن را سفارش دهید که با اسموتی میوه، شکلات و آجیل سرو می‌شوند و یک صبحانه عالی و مقوی برای شروع گشت و گذارهای شما در بانکوک به حساب می‌آیند.

 

مطالب مرتبط