۶ مکان تفریحی جذاب برای کودکان در سامویی

سامویی یکی از مقاصد گرمسیری تایلند است که تمامی گروه‌های گردشی که با تور تایلند به سفر می روند از آن احساس رضایت خواهند کرد. حتی خانواده‌های دارای فرزند نیز فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زیادی برای انجام دارند که سفر آن‌ها را خاطره‌انگیز می‌کند. به طور طبیعی کودکان نیز مانند بزرگسالان از تفریح در ساحل‌های ساموئی لذت می‌برند و با آب بازی و ساختن قلعه شنی سرگرم می‌شوند. اگر قصد سفری خانوادگی به سامویی را دارید و می‌خواهید فعالیت‌های متنوعی را امتحان کنید در ادامه همراه ما باشید.

 

پارک آبی کوکو اسپلش ادونتور

شما می‌توانید با رفتن به پارک آبی Coco Splash Adventure & Water Water که در ساحل لامای واقع شده خودتان و خانوادتان را حسابی سرگرم کنید. این تم پارک با مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع در فاصله چند صد متری از جاده رینگ واقع شده است. در این پارک انواع و اقسام بازی‌ها و فعالیت‌ها برای همه اعضای خانواده از کوچک تا بزرگسال گنجانده شده است. از سرسره‌های عظیم پارک آبی گرفته تا بانجی ترامپولاین و قایق موتوری‌های بادی این پارک با وسیله‌های تفریحی مختلف یکی از بهترین نقاط سامویی برای تفریح با بچه‌ها محسوب می‌شود. شما می‌توانید روزانه از ساعت 10:30 صبح تا 5:30 عصر برای تفریح به این مجموعه بروید.

 

 

آکوا پارک سامویی

آکوا پارک سامویی در ساحل چاونگ و درست مقابل کافه و رستوران مانکی بی واقع شده است. این پارک آبی که پر از لوازم بازی بادی است سرگرمی‌های متنوعی برای بزرگسالان و کودکان تدارک دیده است. انواع وسیله‌های آن شامل هرم، پل، ترامپولاین و موارد دیگر از جمله گزینه‌های این مجموعه هستند. از آنجایی که در زمین‌های بازی همیشه امنیت حرف اول را می‌زند در این زمین‌های بازی دریایی، مهمانان باید یک جلیقه نجات به تن کنند. این پارک روزانه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر فعال است.

 

 

از پارک آبی ملی آنگ تونگ دیدن کنید

تصورش را بکنید چه می‌شود که در روزی پر از ماجراجویی طیف وسیعی از فعالیت‌ها را انجام دهید؟ پر از ماجراجویی، اکتشاف، زمین‌های عجیب و غریب، مناظر دریایی، غرق شدن در آب‌های کریستالی و قایق‌سواری با فرزندان در غارهای آبی بخشی از فعالیت‌های متنوع این پارک آبی طبیعی هستند. پارک ملی دریایی آنگ تونگ در فاصله یک ساعتی شمال غربی جزیره سامویی قرار دارد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و عالی برای تمام اعضای خانواده ارائه می‌دهد.

 

بخوانید: کار‌های جذاب در چاونگ سامویی

 

 

سامویی کانوپی ادونتورز

Samui Canopy Adventure به مهمانان این امکان را می‌دهد تا با پیمودن مسیرهای طناب‌کشی شده بین درختان، جنگل‌های بارانی سامویی را کشف کنند. این فعالیت هیجان‌انگیز نیاز به تجربه خاصی ندارد و برای افراد هفت سال به بالا مناسب است. با چنین فعالیت‌هایی شک نداشته باشید که ایمنی در این مجموعه به خوبی رعایت می‌شود. تحت مدیریت بین‌المللی، با پرسنل بسیار مجرب در هر سیستم و استفاده از بهترین تجهیزات جهان در آن حوزه این مجموعه طبیعت دوست جذاب روزی شگفت‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 6 عصر برای تفریح و ماجراجویی عازم آن شوید.

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سامویی

 

 

پارک آبی پینک الفنت

پارک آبی Pink Elephant Samui جاذبه‌ای جالب و مدرن در نزدیکی مائنام است که طیف وسیعی از سواری‌ها و امکانات با کیفیت بالا در حد استانداردهای روز اروپا را ارائه می‌دهد و روزی سرگرم کننده و ایمن را برای تمام خانواده رقم می‌زند. این پارک آبی جذاب و هیجان‌انگیز شامل وسیله‌هایی مثل سسره آبی 12 متری، گرداب، استخر مواج و برکه کودکان می‌شود. تمام اعضای خانواده بر حسب رده‌بندی سنی در پارک آبی پینک الفنت می‌توانند تفریح کنند و ماجراجویی خودشان را داشته باشند. مخصوصا این که موارد ایمنی به خوبی رعایت می‌شوند. این مجموعه صبح از ساعت 9:30 شروع به کا می‌کند و تا 6 عصر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

 

زمین فوتبال گلف سامویی

فوتبال گلف یک بازی ساخته شده در تایلند و در Samui Football Golf است که رفته رفته در دنیا پطرفدار و مشهور شده است. ایده بازی ساده و ترکیبی از فوتبال و گلف است. در این بازی، بازی کننان باید با کمترین ضربه ممکن توپ فوتبال را در 18 سوراخ گلف بیاندازند. در این بازی به جای استفاده از راکت از پا استفاده می‌کنند. شما و گروه‌تان می‌توانید در مدت زمانی حداقل 60 دقیقه‌ای به بازی و خنده بپردازید و اصلا متوجه گذر زمان نشوید. به علاوه دور تا دور شما با مناظر گرمسیری سرسبز پوشیده که لذت بودن در این زمین بازی را چند برابر می‌کند. همراه خانواده به این زمین بازی بروید و ساعات صمیمی و جذابی را تجربه کنید.

 

بخوانید: هتل‌های ارزان‌ در سامویی برای اقامتی لذت بخش

 

مطالب مرتبط